اطلاعات تماس
  • 051523*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211087792425143
در دسترس نیست

سرهنگ علی اکبر تقی‌پور زرقری: راه نجات کشاورزی، قطع دستان پشت پرده است

مشاوره اقتصادی شهرستان تربت حیدریه: باید به مبارزه با مافیا ادامه دهیم.

کد: 140211087792425143

، تربت حیدریه , (اخبار رسمی): مشاوره اقتصادی شورای شهرستان تربت حیدریه سرهنگ علی اکبر تقی‌پور زرقری در در جلسه ای با رئیس شورای شهرستان تربت حیدریه جناب مهندس جهانشیری و رئیس اداره تعاون شهرستان جناب مهندس رضائی با موضوع راه حل های تفاوت قیمت بالای محصولات کشاورزان و بازار مصرف کنندگان به رایزنی پرداختند.

مشاوره اقتصادی شهرستان تربت حیدریه: راه نجات کشاورزی قطع دستان پشت پرده است
مشاوره اقتصادی شهرستان تربت حیدریه: باید به مبارزه با مافیا ادامه دهیم.

سرهنگ علی اکبر تقی‌پور زرقری مشاوره اقتصادی شورای شهرستان تربت حیدریه و از بزرگترین تولیدکنندگان زعفران و پسته در استان خراسان رضوی در جلسه ای با مسئولان شهرستان تربت حیدریه آنان را به همکاری هرچه بیشتر جهت ایستادن در برابر دست های پشت پرده بازار ترقیب کردند.

مشروح خبر به شرح ذیل است:

سرهنگ تقی‌پور زرقری: یکسری افراد خاص در این شکاف بازار نقش دارند که موجب ضرر همزمان زمان مصرف کننده و تولید کننده شده است. به طوری که تولید کننده با قیمت بسیار پایین محصول خود را به ناچار در معرض فروش قرار داده و مصرف کنندگان با قیمت بسیار بالا محصول را خریداری میکنند و این مابه‌تفاوت به جیب یک عده خاص میرود. مردم منطقه خواف و رشتخوار در بخش زعفران و منطقه جنگل در بخش پسته، سرآمد هستند ولی مزد زحماتشان به جیب دیگران میرود.

ایشان با تاکید بر روابط هرچه بیشتر منطقه تربت حیدریه و زاوه با منطقه خواف و رشتخوار و جنگل راه نجات کشاورزان را در همکاری هرچه بیشتر و مداخله بخش دولتی و کوتاه کردن دست طمع از بازار محصولات منطقه دانستند.

سرهنگ تقی‌پور زرقری: پسته و زعفران؛ ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد ناخالص بخش کشاورزی استان را دارند و عمده آن در منطقه تربیت حیدریه و زاوه به همراه خواف و رشتخوار و جنگل تولید می‌شود. در صورت تعامل و همکاری این مناطق با یکدیگر و ورود بخش های دولتی دست های پشت پرده و مافیا از گود خارج شده و رشد همه جانبه مناطق نامبرده را شاهد خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051523*****
[نمایش اطلاعات]