اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212147845914798
در دسترس نیست

طلاق حمید صفت به هفت سر اژد‌ها تبدیل شد

کد: 140212147845914798

، تهران , (اخبار رسمی): تکلیف طلاق حمیدصفت بعد از گذشت سالهای کرونا بالاخره مشخص شد. طلاقی که به هفت سر اژدها تبدیل شد و چند پرونده اقتصادی کلان نیز در آن به جریان درآمد.ابوالقاسم طالبی با حمیدصفت در هفت سر اژد‌ها به سراغ ۷ پرونده کلان اقتصادی می‌رود.

طلاق حمید صفت به هفت سر اژد‌ها تبدیل شد
طلاق حمید صفت به هفت سر اژد‌ها تبدیل شد

ابوالقاسم طالبی با حمیدصفت در هفت سر اژد‌ها به سراغ ۷ پرونده کلان اقتصادی می‌رود

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آرنا، سریال تلویزیونی «هفت سر اژد‌ها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که نام قبلی آن «طلاق» بود قرار است به‌زودی از شبکه سه پخش شود. این سریال در نوروز و رمضان ۱۴۰۳ از شبکه سه پخش خواهد شد.

سریال «هفت سر اژدها» در ژانر پلیسی، سیاسی است. سریال درباره مسائل اجتماعی بحث‌برانگیز و یک درام سیاسی است که به پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی می‌پردازد.

از بازیگران این سریال می‌توان به مجید واشقانی، جعفر دهقان، حمید صفت، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، زنده یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی و مهدی شاکریان اشاره کرد.

طالبی پیش از این در مصاحبه ای در رابطه با سریال «هفت سر اژدها» یا «طلاق» عنوان کرد: در سال‌های گذشته یک سریال کار کرده‌ام که مراحل مختلف ساخت آن 7 سال به طول انجامیده است. در حدود یک سال تحقیقات آن انجام شد و 1000 ساعت نیز پرزنت شدم و تا زمان به نتیجه رسیدن برخی از پرونده‌های امنیتی، آن‌ها را دنبال می‌کردم.

کارگردان فیلم «قلاده‌های طلا» در این مصاحبه افزود: پس از این مرحله، فیلمبرداری و انتخاب بازیگر این سریال آغاز شد اما با کرونا مواجه شدیم و روند کار سخت شد و حدود 6 ماه روند تولید تعطیل شد. مراحل ساخت سریال مجموعا 47 ماه به طول انجامید، قرار بر ساخت آن در 17 ماه بود اما 47 ماه طول کشید.

طالبی در رابطه با وضعیت پس از تولید این سریال نیز اظهار داشت: سریال «هفت سر اژدها» یک مرتبه تدوین شد و 75 قسمت از آن به دست آمد، پس از آن تدوینگر کار عوض شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرنا نیوز

شبکه رسانه ای آرنا نیوز از سال 1390 به عنوان اولین رسانه خصوصی و مستقل ایران تاسیس شد، اما پس از توقف فعالیت به دلایل مختلف، مدتی بعد جهت بازطراحی و ایجاد شبکه منسجم رسانه ای از سال 98 مجددا فعالیت خود را در شاخه های رسانه ای ، تولید برنامه و پادکست خبری ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و ... آغاز نموده و در حال گسترش است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها