اطلاعات تماس
  • 02126*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212147846125385
در دسترس نیست

فاکتورهای تعیین کننده زمان ساخت استوری موشن

کد: 140212147846125385

، (اخبار رسمی): امروزه در دنیای تبلیغات استوری موشن ها نیز یک ابزار و صلاح محسوب می شوند در این مقاله به بررسی عوامل نسریع کننده فرایند ساخت استوری موشن پرداخته ایم شما میتوانید با یک کلیک اطلاعات کافی درباره این مسئله کب کنید

فاکتورهای تعیین کننده زمان ساخت استوری موشن
فاکتورهای تعیین کننده زمان ساخت استوری موشن

با کمک استوری موشن میتوان ویدیوهای زیبا و متحرکی را ساخت. موشن گرافی دارای کاربردهای زیادی است و یک هنر تمام عیار به شمار میرود. از این هنر میتوان در جهت ساخت ویدیوهای آموزشی، ویدیو های تبلیغاتی و اینفوگرافی استفاده نمود. ویدیوهای تولید شده با این روش می توانند تاثیر بسیاری روی مخاطب بگذارند. یکی از متداول ترین سوال های کاربران این است که ساخت استوری موشن چقدر طول میکشد؟ در ادامه مطلب در مورد پاسخ این سوال صحبت خواهیم کرد. با این حال اگر تمایل به ساخت استوری موشن دارید اما میخواهید چند نمونه کار در این زمینه مشاهده کنید و اطلاعات خود را بالا ببرید اینجا کلیک کنید
زمان مناسب برای ساخت استوری موشن 

یکی از عوامل موثر بر ساخت استوری موشن مدت زمان آن است. تایم مناسب برای ساخت استوری موشن یکی از موضوعاتی است که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کند. پاسخ قطعی دادن به این سوال بسیار سخت است حتی افرادی که سال ها در این زمینه فعالیت می کنند نیز نمی توانند پاسخ مناسبی برای آن پیدا کنند.
زمان مورد نیاز برای موشن گرافی می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که از میان آن ها میتوان به نوع داستان و سبک انیمیشن ها اشاره کرد.
عوامل تاثیر گذار بر تایم ساخت استوری موشن 

در پاسخ به این سوال که ساخت استوری موشن چقدر طول میکشد باید بگوییم که این بازه زمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه مطلب به بررسی این عوامل می پردازیم.
مخاطبین هدف
یکی از مهم ترین عوامل موثر در این زمینه مخاطبین هدف هستند. باید در مورد اینکه چه اشخاصی قرار است این استوری موشن را ببینند اطلاعات کسب کنید. از آن گذشته باید خصوصیات این افراد را مورد بررسی قرار دهید. بازه سنی مخاطبین را نیز باید مد نظر قرار دهید.
نوع محتوا
از دیگر عوامل موثر بر مدت زمان ساخت استوری موشن نوع محتوا است. موضوعات استوری موشن بسیار وسیع هستند و می توانند از نوع تبلیغاتی، آموزشی یا داستانی باشند. هر کدام از این موضوعات به مدت زمان مشخصی نیاز دارند.
مکان اشتراک گذاری
باید به این نکته توجه کنید که استوری موشن ها در چه مکانی قرار است به اشتراک گذاشته شوند. این روزها پلتفرم های زیادی در فضای وب موجود می باشند که می توانید این استوری موشن ها را در آن ها به اشتراک بگذارید. هر یک از این پلتفرم ها مخاطبین خاصی دارند و توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است.

بازه های زمانی ساخت استوری موشن 

استوری موشن ها بر اساس بازه زمانی دارای دسته بندی های متفاوتی هستند. در انتخاب زمان مناسب برای ساخت استوری موشن باید دقت زیادی به خرج دهید به دلیل اینکه موضوع بسیار حساسی است. در ادامه این موضوع را بررسی میکنیم.
بازه  زمانی۰ تا ۳۰ ثانیه
بهترین تایم برای ساخت موشن گرافی های تبلیغاتی چیزی حدود 0 تا 30 ثانیه است. متخصصین این حوزه توصیه می کنند که اگر ساخت استوری موشن تبلیغاتی از این حد فراتر رود در زمینه درگیری ذهن مخاطب برعکس عمل میکند. این بازه بهترین زمانی است که مخاطب می تواند پیام شما را به ذهن بسپارد. زمانی که استوری موشن های تبلیغاتی خیلی طولانی می شوند مخاطب علاقه ای به تماشای ادامه آن ها نخواهد داشت.
بازه زمانی ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه
برای تولید ویدیوهای سرگرم کننده بهتر است بازه زمانی ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه را انتخاب نمایید. در این بازه زمانی شما به سادگی می توانید اطلاعات یا داستان خود را با مخاطب به اشتراک بگذارید. در این بازه زمانی مخاطب به خوبی با داستان ویدیوی شما درگیر می شود.
بازه زمانی بیشتر از ۲ دقیقه
از دیگر بازه های زمانی برای ساخت استوری موشن می توان به بازه بیشتر از ۲ دقیقه اشاره کرد. از این بازه  زمانی بیشتر در استوری موشن های قصه گویی و داستانی استفاده می کنند. داستان سرایی در بازه بیشتر از دو دقیقه ممکن است باعث شود حوصله مخاطب سر برود.
سخن آخر 
در این مطلب به بررسی اینکه ساخت استوری موشن چقدر طول میکشد پرداختیم. امیدواریم با ارائه این مطلب قدمی هر چند کوچک در جهت راهنمایی شما عزیزان برداشته باشیم. همانطور که در طول متن نیز به این موضوع اشاره کردیم عوامل مختلفی بر این بازه زمانی تاثیر دارند و نمیتوان یک زمان دقیق را مشخص کرد. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدت زمان ساخت استوری موشن نیاز دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 02126*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی