اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212157847623760
در دسترس نیست

خیابان نظر اصفهان و حراجی های آن

خیابان نظر اصفهان و حراجی های آن

کد: 140212157847623760

، (اخبار رسمی): معرفی خیابان نظر اصفهان و جاذبه های گردشگری و فروشگاه های و حراج های آنها

خیابان نظر اصفهان و حراجی های آن
خیابان نظر اصفهان و حراجی های آن

یکی از خیابان های معروف شهر اصفهان خیابان نظر  است که همه ساکنین این شهر آن را شناخته و به نوعی با این خیابان ارتباط دارند. خیابان نظر از سه قسمت نظر شرقی، نظر میایی و نظر غربی تشکیل شده است. قسمت غربی آن از خیابان وحید شروع شده و قسمت شرقی آن به چهارباغ بالا ختم می شود. خیابان مذکور طولی 2 کیلومتری دارد و بیشتر تمرکز فروشگاه ها و جاذبه های گردشگری آن در بخش میانی یا خیابان نظر میانی واقع هستند. 

از آنجایی که خیابان نظر در محله جلفا اصفهان واقع شده دارای بافت تاریخی است که بیشتر مربوط به فرهنگ ارامنه و هموطنان مسیحی می باشد. این خیابان در جنوب شهر اصفهان واقع شده و فاصله ای 500 متری با زاینده رود دارد.

جاذبه های گردشگری خیابان نظر اصفهان

جاذبه های گردشگری خیابان نظر به دو بخش تاریخی و خوراکی تبدیل می شود. همانطور که قبلا اشاره شد این خیابان در مرکز محله جلفا اصفهان واقع شده و آثار تاریخی آن مربوط به فرهنگ و مذهب مسیحیان  و ارامنه است. مهمترین اثر تاریخی واقع شده در آن کلیسای وانک است که در زمان شاه عباس ساخته شده است واژه وانک در زبان ارمنی به معنی صومعه است. کلیسای وانک به دلیل نمای داخلی بسیار زیبا و چشم نوازی که دارد دارای شهرتی جهانی است. در نظر اصفهان چند کلیسا و زیارتگاه دیگر هم وجود دارد که سالانه نظر گردشگران زیادی را به خود جلب میکند.

در این خباین و اطراف آن کافه های و رستوران های متعددی وجود دارد به طوری که یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای مردم شهر اصفهان است. 

اگر قصد سفر به شهر اصفهان را دارید پیشنهاد می شود حتما بازدید از این خیابان و آثار تاریخی آن را مد نظر قرار داده و برای استراحت و سرحال شدن با نوشیدن قهوه در یک از کافه های این خیابان خستگی خود را  رفع کنید.

فروشگاه ها و مراکز خرید خیابان نظر

با اینکه این خیابان یکی از پایگاه های گردشگری تاریخی به حساب می آید اما یکی از قطب های اصلی خرید لباس و پوشاک در شهر اصفهان هم است. هر یک از ساکنین این کلانشهر اگر قصد خرید داشته باشند این خیابان و فروشگاههای آن حتما جز گزینه های اصلی آنها خواهد بود.

در خیابان چندین مجتمع تجاری مانند مجتمع تجاری مارتین، مجتمع مریم، مجمع نوژن، جشنواره وجود دارد. از قدیم مانتو فروشی های نظر اصفهان معروفیت خاص خود را داشته اند. 

صاحبان کسب و کارهای این خیابان در مواقع خاص اقدام به برگزاری جشنواره های فروش ویژه متعددی می ماند به طوری که حراجی های نظر اصفهان واژه ای آشنا برای اصفهانی است. اگر در مواقع خاص مانند عید نوروز، بلک فرایدی، آخر تابستان قصد خرید لباس و پوشاک دارید پیشنهاد می شود حراج های این خیابان را جز گزینه های خود در نظر داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف