اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301317892623760
در دسترس نیست

حراجی های تهران کجا هستند؟

کد: 140301317892623760

، (اخبار رسمی): حراج ها و فروش ویژه های شهر تهران معمولا در مراکز خرید مهم و معروف و در مواقع خاص مانند بلک فرایدی و عید نوروز برگزار می شوند.اگر بخواهیم پاساژها و مراکز خریدی که تقلب اقدام به برگزاری حراج و جشنواره فروش فوق العاده می کنند نام بربریم می توانید به موارد زیر اشاره کنیم.

حراجی های تهران کجا هستند؟
حراجی های تهران کجا هستند؟

حراج ها و فروش ویژه های شهر تهران معمولا در مراکز خرید مهم و معروف و در مواقع خاص مانند بلک فرایدی و عید نوروز برگزار می شوند.

اگر بخواهیم پاساژها و مراکز خریدی که تقلب اقدام به برگزاری حراج و جشنواره فروش فوق العاده می کنند نام بربریم می توانید به موارد زیر اشاره کنیم

مجتمع تجاری کوروش مال: این مرکز خرید که در اتوبان شهید ستاری و در 9 طبقه دایر شده است، میزبان فروشگاه های زیادی است. این فروشگاه های در زمینه لباس زنانه، مردانه وبچه گانه فعالین میکنند همچنین برای خرید ساعت و  لوازم و کالای خواب هم پیشنهاد میشود کورش مال را مد نظر قرار دهید.

مرکز خرید اپال: یکی از معروف ترین و به نام ترین مجتمع های تجاری تهران اپال است که در منطقه سعادت آباد و در 13 طبقه فروشگاه های زیادی از برندهای قوی و مطرح را در خود جای داده است. لازم به ذکر است هر طبقه از اپال به دسته خاصی از فروشگاه های اختصاص داده شده. به طور مثال طبقه اول مخصوص لوازم خانه و دکوراتور است. طبقه اول و دوم میزبان برندهای لباس از برندهای مانند بادی اسپینر، جین وست، پیر کادین و غیره میباشد.

برای اطلاع از حراج های تهران و مراکز خرید آن پیشنهاد میکنیم به حراجی فای (Harajify) سری بزنید و از طریق وب سایت، اپلیکیشن و صفحه اینستاگرام آن آخرین حراج ها و تخفیف های تهران و سایر شهر های ایران را مشاهده کنید.

پالادیوم: شاید بتوان گفت لوکس ترین مرکز خرید ایران و تهران مجتمع پالادیوم می باشد. موقعیت جغرافیایی آن در منطقه زعفرانیه واقع شده است و در چند طبقه شامل رستوران ها و فروشگاه های منحصر به فردی است.

بام لند: بام لند یک مجموعه تجاری و تفریحی در غرب تهران و در کنار دریاچه چیتگر است. در این مجموعه فروشگاه ها و برندهای زیادی حاضر هستند، همچنین بام لند پر است از انواع رستوران ها و کافه های مختلف. علاوه بر اینها سرگرمی ها و مکان های تفریحی خوبی نیز در این مجموعه تدارک دیده شده است مانند قایق سواری، مسیر پیاده روی دور دریاچه، ماهیگیری.

مرکز خرید میلاد نور: این پاساژ یا مجتمع تجاری در شهرک غرب تهران واقع شده دارای حدود 350 فروشگاه و واحد تجاری می باشد. در مرکز خرید میلاد نور فروشگاه های مختلفی به فعالیت مشغول هستند در که در زمان های خاص و مناسبت های ویژه حراج و فروش فوق العاده برگزار میکنند. در میلاد نور امکانات رفاهی مانند فودکورت و رستوران هم تعبیه شده است.

هفت تیر: این میدان و فروشگاه های اطراف آن عمدتا به کار فروش مانتو و پالتو مشغول هستند و مرکز خوبی برای یافتن مانتو و لباس زنانه با تنوع بالا است.

سیتی سنتر شوش (مرکز خرید جهیزیه): این مرکز خرید در میدان شوش تهران که از قدیم قطب و مرکز خرید لوازم خانگی و جهیزیه بوده است به تازگی تاسیس و راه اندازی شده است. در شوش سنتر حدود 1000 واحد تجاری در 14 طبقه مشغول به فعالیت هستند و از امکانات آن می توان به پارکینگ با ظرفیت بالا، فودکوردت، تیم حفاظتی قوی اشاره کرد که مکانی آرام و مدرن را برای خرید با تخفیف و استفاده از حراج  کلیه لوازم خانه، آشپزخانه و جهیزیه فراهم آورده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی