اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301237884922674
در دسترس نیست

قیمت سئو سایت به جه عواملی بستگی دارد؟

کد: 140301237884922674

، اراک , (اخبار رسمی): قیمت سئو سایت به عوامل مختلفی مانند: نوع سئو، درخواست و اهداف کارفرمایان، میزان رقابت در حوزه کسب و کار، میزان سختی کلمات کلیدی، تعداد محتوای تولید شده، حجم و وضعیت سایت، نوع cms سایت و غیره بستگی دارد که در این مقاله نحوه تعیین هزینه سئو را بررسی میکنیم

قیمت سئو سایت به جه عواملی بستگی دارد؟
قیمت سئو سایت به جه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سئو به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت سئو سایت یا تعرفه خدمات سئو به عوامل مختلفی وابسته است و با توجه به این عوامل هزینه آن مشخص میشود.

1- نوع سئو

شرکت های بزرگی مانند سئو موشک  و نیوسئو که خدمات سئو را ارائه می دهند، معمولاً بسته های برنزی، نقره ای و طلایی را در برنامه های خود دارند که هزینه هر کدام از آنها بر اساس میزان کار انجام شده و زمان صرف شده برای هر پروژه متفاوت است. شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از این پلن ها و نوع سئو را انتخاب کنید. 

2- میزان رقابت در زمینه کسب و کار

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه سئو، سطح رقابت در حوزه کسب و کار است. به عنوان مثال اگر زمینه کاری شما خرید و فروش گوشی است و می خواهید خدمات سئو سفارش دهید، قطعا باید به فکر هزینه بیشتر باشید، چرا که این زمینه بسیار سخت و رقابت خیلی شدید است و باید با وب سایت های بزرگ مانند دی جی کالا رقابت کنید. به عبارت دیگر، اگر در زمینه‌های کم رقابت مانند سایت های خدمات فعالیت کنید، هزینه‌های سئوی سایت شما نسبتاً کمتر خواهد بود.

3- تعداد کلمات کلیدی

تعداد کلمات کلیدی که کارفرمایان برای رتبه بندی در نظر می گیرند یکی از عواملی است که بر هزینه سئو تاثیر می گذارد. هر چه تعداد کلمات بیشتر باشد، کار و زمان بیشتری برای انجام سئو کلمات صرف می شود و هزینه سئو افزایش می یابد.

4- درجه سختی کلمه کلیدی

دشواری کلمات کلیدی عامل دیگری است که بر سرعت سئو سایت تأثیر می گذارد. هرچه کلمه کلیدی شما دشوارتر باشد و رقابت بیشتر باشد، قیمت سئو بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال رقابت در کلمات کلیدی گردشگری بسیار سخت و نفس گیر است. از این رو خدمات سئوی این وب سایت ها جدا از نیاز به تجربه و تخصص زیاد، هزینه زیادی نیز می طلبد. کلمات دشوار نیاز به زمان بیشتر و کار بیشتر برای رسیدن به نتایج برتر در گوگل دارند. در این زمینه ها علاوه بر سئو داخلی، سئوی خارجی و سئو فنی، باید بودجه جداگانه ای برای انتشار تبلیغات و رپورتاژآگهی در سایت های قدرتمند در نظر بگیرید.

توجه کنید؛ هرچه طول کلمه کوتاه تر باشد، آن کلمه دشوارتر است. مثلاً سختی عبارت (خرید کفش) بسیار دشوارتر از عبارت (خرید کفش اسپرت مردانه نایک) است. در نتیجه، هر چه کلمه طولانی تر باشد، رقابت کمتر است و هزینه های سئو در مقایسه با کلمات کوتاه بسیار پایین است.

5- تعداد محتوا

تولید محتوا زیربنای یک وب سایت است و باید به صورت اصولی و با کیفیت تولید شود. اگر محتوای ارزشمند و مفیدی نداشته باشید، قطعا به نتیجه نخواهید رسید. میزان محتوای ایجاد شده یکی از مهم ترین عواملی است که در تعیین هزینه سئو سایت نقش اساسی دارد.

به عنوان مثال، اگر قرار است 10 مقاله در ماه منتشر کنید، هزینه سئو با 20 مقاله بسیار متفاوت است. هر چه تعداد محتوای تولید شده زیاد باشد، حجم کاری سئوکار بیشتر می شود و باید زمان بیشتری را برای سئوی محتوای تولید شده صرف کند.

6- نوع سیستم مدیریت محتوا (cms)

اگر سیستم مدیریت محتوا سایت با زبان های برنامه نویسی و کدهای اختصاصی نوشته شده باشد یا سایت شما با PHP، لاراول، جوملا و ... راه اندازی شده باشد، قطعا سئو زمان زیادی را می گیرد. در چنین cms هایی در صورت بروز مشکل، برنامه نویس باید اقدامات لازم را برای حل آن انجام دهد که هزینه بسیار بالایی دارد. یا به عبارتی اگر بخواهید امکانات جدیدی به سایت اضافه کنید، بخش برنامه نویسی باید این کار را انجام دهد که هزینه بالایی خواهد داشت.

اما اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، هزینه سئو آن نسبت به cms های دیگر کمتر است. زیرا با نصب افزونه های مختلف می توانید امکانات منحصر به فردی را به سایت اضافه کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. توجه داشته باشید که امروزه 90 درصد سایت های فعال در ایران از سیستم وردپرس استفاده می کنند.

قیمت سئو سایت در سئو موشک

در مجموعه سئو موشک خدمات سئو در سه طرح برنزی، نقره ای، طلایی و پکیج سئوی تضمینی برای تمام کسب و کارها موجود می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه کاری خود، یکی از این طرح ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که خدمات سئو به صورت تخصصی و تضمینی با مناسب ترین قیمت در مجموعه سئو موشک انجام می شود.

منبع: فرصت امروز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سئو سایت و طراحی سایت سئو موشک

شرکت سئو سایت سئو موشک آموزش سئو سایت را از صفر تا 100 بصور رایگان آموزش میدهد.همچنین آموزش طراحی سایت جذاب و کاربرپسند طبق خواسته های زکارفرمایان و مخاطبان هدف ایجاد خواهد شد. خدمات مجموعه seomoshak : خدمات سئو و بهینه سازی سایت، سفارش تولید محتوای متنی، خدمات طراحی سایت، خرید رپورتاژآگهی و آموزش لینک سازی های داخلی و خارجی، آموزش سرچ کنسول، آموزش سئو داخلی و خارجی، سئو تکنیکال و ... طبق قوانین و الگوریتم های گوگل پیاده سازی میشود. سئو سایت بهترین روش تبلیغاتی میباشد که با استفاده از آن میتوان کسب کار و خدمات خود در معرض دید مخاطبان زیادی قرار داد و درامد خود را افزایش دهید. طراحی سایت به نهایی نمیتواند حرفه و خدمات شما را به نتیجه برساند و بتوانید از طریق آن به درآمدی برسید.بلکه باید در کنار آن بهینه سازی سایت را نیز طبق خواسته های گوگل پیاده سازی کنید. با طراحی و بهینه سازی سایت میتوان برند خود را در سطح کشور به شهرت رساند و در آینده به عنوان یک برند شناخته شده مثل دی جی کالا به درآمد فوق العاده ای رسید. شما میتوانید برای سفارش طراحی وب سایت و سئو کردن آن به سایت seomoshak.com مراجعه کنید تا اطلاعات کامل را در این ضمینه بدست بیاورید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی