کد: 140301267887325525
در دسترس نیست

آیا به یک دندانپزشک کودکان نیاز دارید ؟

کد: 140301267887325525

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که می‌دانید بین دندانپزشک عادی و دندانپزشک کودکان تفاوت زیادی وجود داره و کاری که دندانپزشک کودکان انجام میده به مراتب حساس‌تر کاما ظریف‌تر و مهم‌تر هست

آیا به یک دندانپزشک کودکان نیاز دارید ؟
آیا به یک دندانپزشک کودکان نیاز دارید ؟

همانطور که می‌دانید بین دندانپزشک عادی و دندانپزشک کودکان تفاوت زیادی وجود داره و کاری که دندانپزشک کودکان انجام میده به مراتب حساس‌تر کاما ظریف‌تر و مهم‌تر هست.

دندانپزشکی کودکان بر اساس سن به گروه‌های مختلفی تقسیم میشود.  برخی از پزشکان دندانپزشکی کودکان بالای ۷ سال را انجام می‌دهند. برخی نیز دندانپزشکی اطفال را انجام می‌دهند.

دندان پزشک کودکان در شمال تهران

اگر که دندان کودک شما درد گرفت یا تغییر رنگ داد یا اینکه دچار پوسیدگی شد پیشنهاد می‌شود که حتماً به دندانپزشک کودکان مراجعه کنید.

برخی از دندانپزشکان با توجه به وضعیت کودک شما توانایی ترمیم و بهبود وضعیت دندان را با استفاده از بیهوشی دارند. دقت کنید که دندانپزشکی کودکان با بیهوشی بسیار حساس است و اگر که کودک شما نیاز داشت که تحت بیهوشی فرایند دندانپزشکی برای او انجام شود لازم است که در انتخاب دندانپزشک مناسب وسواس زیادی به خرج دهید.

گاهی اوقات نیز بدون نیاز به فرایند بیهوشی امکان انجام اقدامات دندانپزشکی برای کودک شما وجود دارد. ر این شرایط دندانپزشک کودکان با در نظر گرفتن وضعیت کودک شما و سرگرم کردن او تلاش می‌کند که بدون اینکه کودک از دندانپزشکی بترسد اقدامات لازم را برای او انجام دهد.

از جمله اقداماتی که در دندانپزشکی کودکان انجام می‌شود می‌توان به پر کردن دندان ، عصب کشی دندان ، ارتودونسی ، فیشورسیلانت ، روکش دندان شیری ، ترمیم دندان و فلوراید تراپی اشاره کرد.

اگر که به دنبال یک متخصص دندانپزشکی کودکان در تهران می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم به کلینیک دکتر فرشته دهقان مراجعه کنید. دکتر فرشته دهقان با سال‌ها تجربه و داشتن تخصص در زمینه دندانپزشکی کودکان با بیهوشی و بدون بیهوشی می‌تواند به شما کمک کند تا مشکلات دندان کودک خود را به راحتی و بدون نگرانی برطرف کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر فرشته دهقان

دکتر فرشته دهقان در سال 1382 از دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی تهران در رشته دندانپزشکی کودکان فارغ التحصیل شدند و دارای بورد تخصصی هستند. همچنین ایشان فارغ التحصیل اولین دوره فلوشیپ دندانپزشکی بیمارستانی (رشته فوق تخصصی در زمینه آرام‌بخشی و بیهوشی در دندانپزشکی کودکان) در سال 1388 هستند.

منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان