اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302127905722927
در دسترس نیست

خرید انواع کارتن لمینتی با بهترین کیفت و کمترین قیمت

خرید کارتن لمینتی از کارتن سازی لمون پک

کد: 140302127905722927

، (اخبار رسمی): کارتن لمینتی از انواع لوکس کارتن بسته بندی به حساب می آید. این نوع کارتن برای کالاهای صادراتی و بسته بندی وسایل برقی کاربرد زیادی دارد. در این مطلب با فرآیند تولید کارتن لمینتی آشنا می شوید و یکی از بزرگترین تولیدکننده های این کارتن در استان تهران را به شما معرفی میکنیم.

خرید کارتن لمینتی از کارتن سازی لمون پک
تولید انواع کارتن لمینتی

مجتمع چاپ و بسته بندی لمون پک که از سه دهه سابقه فعالیت مستمر و حرفه‌ای بهره می‌برد، به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع کارتن لمینتی سینگل، سه لا و پنج لایه شناخته می‌شود.

کارتن لمینتی یکی از شیک‌ترین و باکیفیت‌ترین جعبه‌ها برای بسته بندی محصولات مختلف محسوب می‌شود. چنانچه کشاورز یا تولیدکننده صنعتی قصد داشته باشد که محصول لوکس خود را به زیباترین شکل ممکن بسته بندی کند و نیم نگاهی نیز به استحکام بسته داشته باشد، معمولاَ از کارتن‌های لمینتی بهره می‌برد. به‌خاطر داشته باشید که به گواه نظر کارشناسان بین المللی، بسته بندی زیبای محصولات تا حد زیادی می‌تواند به افزایش خرید کالاهای مختلف کمک نماید. سبکی، قابلیت بازیافت و استحکام بالا (به‌خصوص برای بسته بندی کالاهای صادراتی)، از دیگر ویژگی‌های کارتن لمینتی به‌شمار می‌آید. به‌یاد داشته باشید که به‌دلیل استفاده از رزین و سلولز در تولید ورق‌های کارتن‌های لمینتی، این جعبه‌ها شدیداَ مستحکم خواهند بود.

کارتن لمینتی چیست؟

جهت تولید انواع کارتن لمینتی، ابتدا یک مقوا به‌صورت تماماَ رنگی چاپ می‌گردد. سپس این مقوای چاپی روی ورقه جعبه یا کارتن، لمینت می‌شود تا کارتنی زیبا و جذاب به‌وجود بیاید. جالب است بدانید که برای چاپ لمینت (Laminate printing) پوسترهای مقوایی در تعداد کافی، ابتدا باید به‌وسیله دستگاه چاپ افست پرینت و تکثیر شوند. در ادامه نیز با بهره‌گیری از تجهیزات لمینت و…، پوسترها با کیفیت بسیار بالایی به کارتن‌ها چسبانده می‌شوند.

انواع مختلف کارتن لمینتی

بسته به تعداد و نوع فلوت‌ها، تنوع کارتن‌هایی که پوسترها به آن‌ها چسبانده می‌شوند و تعداد سطوح لمینتی که روی همدیگر قرار می‌گیرند، شاهد تولید انواع کارتن لمینتی خواهیم بود. این‌گونه تفاوت‌ها، به‌طور قابل توجهی روی قیمت این محصولات خودنمایی خواهند کرد. مجموعاَ لمینت کارتن‌ها را بر اساس موارد یاد شده، می‌توان در قالب دسته‌های زیر تقسیم بندی نمود:

سینگل فیس: انواع جعبه سینگل و سینگل ای‌فلوت، از جنس زیره خاص ۲ لایه بهره می‌برند. این مدل از کارتن‌ها در سه نوع مختلف: C، E و B فلوت قابلیت ساخت دارند. بایستی بدانید که با ایجاد تغییراتی در ابعاد گام فلوتینگ وسط این کارتن‌ها، کلاس تولید متفاوت خواهد شد. روی دو لایه‌ای که در زیره این کارتن‌ها به کار می‌رود، یک لایه لمینت نیز قرار می‌گیرد. بدین ترتیب شاهد ۳ سطح مختلف در تولید کارتن‌های لمینتی سینگل فیس خواهیم بود.

کارتن لمینتی ۳ لا: برخلاف نام این مدل کارتن‌ها، مجموعاَ برای تولید آن‌ها از ۴ لایه مختلف بهره گرفته می‌شود. بدین ترتیب که در زیره، یک لایه فلوتینگ و دو لایه کاغذ فیس نیز در دو سمت فلوتینگ قرار می‌گیرد. سپس لمینت نیز روی یکی لایه رویه نصب خواهد شد. لازم به‌ذکر است که برای ساخت جعبه‌های لمینتی ۳ لا از چهار کلاس ساختاری: C، E، B و A فلوت استفاده می‌شود.

جعبه لمینتی ۵ لا: ساختار تولید این کارتن‌های لمینتی، مسلماَ پیچیده‌تر خواهد بود. چنان‌که جنس زیره کارتن‌های پنج لا، دارای ۲ سطح فلوتینگ است. همچنین سه لایه کاغذ نیز در اطراف فلوتینگ‌ها قرار داده می‌شوند.

تولیدکنندگان جهت تولید کارتن‌های پنج لایه، از ترکیب‌های مختلف فلوتینگ‌ها استفاده می‌کنند.

نحوه محاسبه قیمت کارتن لمینتی

قیمت کارتن لمینتی بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌شود. در حقیقت با توجه به همین پارامترهای متعدد است که همواره شاهد طیف گسترده‌ای از نرخ‌های تولید جعبه‌های لمینتی هستیم. برخی از مهم‌ترین پارامترهای تعیین قیمت این‌گونه کارتن‌ها، به شرح زیر است:

  • ابعاد و شکل جعبه
  • وزن کارتن
  • نوع فلوت و نوع چاپ
  • نوع و وزن کاغذ و مقوای چاپ شده
  • ضخامت ورق پوستر
  • میزان رنگ به‌کار رفته
  • کیفیت و دقت چاپ
  • کیفیت سلفون مورد استفاده
  • تولید یک تکه یا چند تکه کارتن‌ها
  • به‌کارگیری لب چسب و یا منگنه.

معمولاَ برای محاسبه نهایی قیمت کارتن لمینتی، تولیدکنندگان به موارد دیگری نیز نظیر هزینه‌های نیروی انسانی، پیچیدگی طرح‌ها، زینک گیری، هزینه‌های انرژی، ساخت قالب، ارسال کارتن‌ها، سود تولید و… توجه می‌کنند.

بهترین تولیدکننده کارتـن لمینتی در تهران

مجتمع چاپ و بسته بندی لمون پک که از سه دهه سابقه فعالیت مستمر و حرفه‌ای بهره می‌برد، به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع کارتن لمینتی سینگل، سه لا و پنج لایه شناخته می‌شود. محصولات این مجتمع، همواره توانسته در طی سالیان مختلف، لبخند رضایت را روی لب‌های کارفرمایان مختلف سراسر کشور بنشاند.  پیشنهاد می‌کنیم پیش از ثبت سفارش هرگونه لمینت کارتن، از کارشناسان زبده مجتمع چاپ و بسته بندی لمون پک مشاوره‌های تخصصی دریافت نمایید.

وبسایت مجموعه لمون پک : www.lemonpack.ir

دفتر مرکزی: تهران، میدان هفت تیر، کوچه فلامکی، پلاک۱۷

نشانی چاپخانه: تهران، بزرگراه فتح، زیر پل شیرپاستوریزه، ابتدای ۴۵ متری زرند، نبش کوچه تلفنخانه، پلاک ۱۶۶

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید