اطلاعات تماس
  • 093008*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302207912619369
در دسترس نیست

چاپ استیکر و لیبل فست فود و فیتنس اختصاصی با کیفیت بالا در چاپ برمودا

کد: 140302207912619369

، (اخبار رسمی): چاپ استیکر که با نام وینیل شناخته می شود برای استفاده در مصارف مختلف مانند تبلیغات در فست فود ،رستوران ،باشگاه بدنسازی و فیتنس بسیار مهم است. امروزه این استیکرها به صورت های دیواری، شیشه ای یا کاتر پلاتر چاپ می شوند.

چاپ استیکر و لیبل  فست فود و فیتنس اختصاصی با کیفیت بالا در چاپ برمودا
چاپ استیکر و لیبل فست فود و فیتنس اختصاصی با کیفیت بالا در چاپ برمودا

چاپ استیکر فست فود در چاپ برمودا از راه های مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما است. امروزه بسیاری از رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فود ها از روش چاپ استیکر و لیبل برای تبلیغ و رشد موقعیت استفاده می کنند. با طراحی استیکر و چاپ آن می توان برند تجاری را در طیف گسترده ای منتشر کرد.

  • چاپ استیکر وینیل بدنسازی و فیتنس ، ابزاری خلاقانه برای تزئین فضاهای مختلف و تزریق انگیزه در مسیر تناسب اندام هستند.
  • چاپ استیکر کاتر پلاتر جذاب با طرح‌های متنوع، شور و اشتیاق به ورزش را در شما زنده نگه می‌دارند و چاپ استیکر شیشه ای فیتنس به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کنند.
  • به همین دلیل چاپ استیکر فست فود و فیتنس با این نوع کاغذ به آن ویژگی های مهمی می دهد. به دلیل دارا بودن چسب در قسمت پشت این استیکرها بر روی هر نوع متریال مانند: فلز، شیشه وچوب به خوبی می چسبند.
  • امروزه یکی از صنعت های پولساز چاپ استیکر فست فود و فیتنس که کسب و کارهای بسیار زیادی در این زمینه فعالیت میکنن.چاپ استیکر در واقع لبیل هایی هستند که بر روی آنها نقش و نگارهای مختلفی چاپ میشه و بنابراین میتونید از این لایه نازک برای تزئین محیط های داخلی و خارجی استفاده کنید.
  • در واقع امروزه به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای کاغذهای دیواری مورد استفاده قرار می گیرند که با جایگزین کردن چاپ استیکر دیواری فست فود و فیتنس میتونید درهزینه های خود صرفه جویی کنید در چرا که دارای ویژگی هایی هستند که کاغذ دیواری ها این ویژگی ها را ندارند.
  1. چاپ به صورت دیجیتال اکو سالونت یووی (8رنگ)
  2. چاپ استیکر وینیل ،ترانسپرنت،کاتر پلاتر، دیواری
  3. جنس آلمانی چسبندگی بالا
  4. ضد آب و ضد خش
  5. قابلیت برش همزمان با دستگاه
  6. همراه با لمینت مات و براق

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی (چاپ استیکر فست فود و فیتنس) که ما تولید و عرضه می کنیم، امروز با شماره 09300838171 یا 09108347970 تماس بگیرید یا با ایمیل [email protected] با ما تماس بگیرید و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093008*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی