اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394042436113538

عرضه سرورهای شرکت دل با سه سال گارانتی آغاز شد

کد: 1394042436113538

https://goo.gl/DVbZXV

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات رایانه ای در دنیا اکنون و همزمان با رفع قسمتی از تحریمهای بین المللی ایران، عرضه سرور های پرقدرت خود را با سه سال گارانتی در ایران شروع کرده است.

سرورهای شرکت دل با سه سال گارانتی

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در بخش خرید سرور برای شرکت ها و سازمان ها زیاد است، این گروه نیاز دارند که سرمایه آنها حداقل برای سه سال حفظ شود

به گزارش روابط عمومی شرکت زیگورات، شرکت دل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات رایانه ای در دنیا اکنون و همزمان با رفع قسمتی از تحریمهای بین المللی ایران، عرضه سرور های پرقدرت خود را با سه سال گارانتی در ایران شروع کرده است. البته این سرور های در دو سال اخیر موجود بوده و به مرور دامنه تنوع آنها افزایش یافته است. امتیاز این محصول زمانی مشخص می‌شود که بدانیم سایر برند های موجود در بازار عموما بدون گارانتی و یا با گارانتی یکساله عرضه می شود. 

بازار امروز سرور ها و دستگاههای ذخیره سازی رو به رشد است و نیاز بازار ایران به محصولاتی با گارانتی های مطابق با سایر کشور های دنیا است. چون با توجه به اینکه سرمایه گذاری در بخش خرید سرور برای شرکت ها و سازمان ها زیاد است، این گروه نیاز دارند که سرمایه آنها حداقل برای سه سال حفظ شود.

دل به عنوان برندی که در زمینه دسک تاپ، سرور و دستگاههای ذخیره سازی فعالیت دارد، اکنون راه ایران را در پیش گرفته است تا تا بازار رو به رشد ایران سهمی خوبی برای خود پیدا کند. 

قبلا در بازار ایران بیشتر شاهد مدل های خانگی دل بودید که با یکسال گارانتی عرضه می شدند ولی به مرور و با نزدیک شدن به زمان رفع تحریم ‌ها وجود گروه کالاهای حرفه ای و سازمانی دل با گارانتی سه ساله در بازار ایران بیشتر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت زیگورات

شرکت زیگورات در زمینه محصولات کامپیوتری خصوصا برند دل فعالیت می کند. این شرکت از سال 1384 آغاز به کار کرده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]