اطلاعات تماس
  • 021666*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106206419519610

چرا پنل های ال ای دی سقفی فروش خوبی دارند؟

کد: 140106206419519610

https://bit.ly/3eKAEX4

، (اخبار رسمی): پنل های ال ای دی با طراحی جدید می‌توانند برای روشنایی محیط ها و فضاهای بسته و باز استفاده شوند. و جایگزین بهتری برای لامپهای فلورسنت باشند.کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، کاهش هزینه‌های انرژی و بهبود ظاهر به وضوح دلایل برتری پنل سقفی LED نسبت به سایر پنل‌ها هستند.

چرا پنل های ال ای دی سقفی فروش خوبی دارند؟
دلایل محبوبیت پنل های سقفی ال ای دی
چرا پنل های ال ای دی سقفی فروش خوبی دارند؟
پنل های ال ای دی بسیار مقاوم و مستحکم هستند
چرا پنل های ال ای دی سقفی فروش خوبی دارند؟
پنل گرد ال ای دی توکار مناسب برای نصب در سقف

کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، کاهش هزینه های انرژی و بهبود ظاهر به وضوح دلایل برتری پنل سقفی LED نسبت به سایر پنل‌ها هستند.

پنل‌های ال ای دی یک نمونه جدید و کاملا مدرن از چراغ های سقفی به شمار می آیند. ساختار این پنل‌ها در سال های اخیر به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. پنل‌های ال ای دی با طراحی جدید می توانند برای روشنایی محیط ها و فضاهای بسته و باز استفاده شوند. و جایگزین بهتری برای لامپهای فلورسنت باشند.

از مهم ترین ویژگی های پنل ال ای دی سقفی می توان : انعطاف پذیری طراحی بالا، عمر طولانی، سازگاری با محیط ها مختلف و غیره .. اشاره کرد. پانل ال ای دی یک منبع نور است که می تواند بر روی سقف یا دیوار نصب شود. انواع مختلفی از این پانل ها در بازار موجود است.

تکنولوژی مورد استفاده در پنل‌های ال ای دی نوعی تکنولوژی سبز و دوستدار محیط زیست برای تامین نور است. پانل های LED هیچ نوع اشعه ی مضری را تولید نمی کنند. و به همین ترتیب تقریبا از هیچ ماده آلوده کننده ای در فرآیند تولید این پنل‌ها استفاده نمی شود. تمام مواد مورد استفاده در پنل ال ای دی قابل بازیافت هستند. این دوام یکی از مهمترین ویژگی های پنل LED است که به هیچ وجه به محیط زیست صدمه ای نمی زند.

برای مشاهده و خرید انواع پنل ال ای دی سقفی موجود از فروشگاه امیرلایت، می توانید به وبسایت ما به آدرس www.amirlight.ir مراجعه کنید.

اجزای تشکیل دهنده پنل‌های ال ای دی

پنل های ال ای دی دارای یک قاب بسیار سبک هستند. قطعات و ساختار پنل ال ای دی شامل چند لایه است که در ادامه به معرفی و بررسی آنها می پردازیم:

  1. قاب پنل ال ای دی: جنس قاب پانل ها معمولا از آلومینیوم ساخته می شوند که باعث می شود پنل‌ها بسیار سبک باشند. آلومینیوم اجازه می دهد تا نور و گرما از پنل خارج شوند.
  2. تراشه های ال ای دی: یکی از مهمترین لایه های پنل سقفی ال ای دی تراشه های ال ای دی هستند. نکته مهم این است که بدون حضور تراشه های ال ای دی در پنل‌ها هیچ نوری وجود نخواهد داشت.
  3. صفحه هدایت  نور: سرعت خروجی نور و کیفیت پنل به این قسمت راهنمای نور بستگی دارد.
  4. دیفیوزر: در این قسمت نور ساطع می شود و در جلوی پنل قرار می گیرد. وظیفه مهم دیفیوزر توزیع و انتقال نور یکنواخت به تمام قسمتهای مختلف سطح پنل است.
  5. صفحه بازتابنده: نوعی صفحه بازتابنده است که در صفحه قرار دارد این لایه از مواد فناوری نانوتکنولوژی تشکیل شده است. این ویژگی به انعکاس و بازتاب نور اشاره دارد.
  6. درایو پنل سقفی: ظرفیت این بخش یک جریان نور یکنواخت و استاندارد را برای پنل فراهم می کند. چراغ خوان منبع تغذیه 220 ولت متناوب را به 12 ولت دی سی تبدیل می کند.

 10  دلیل اصلی که پنل LED را محبوب کرده است

در تکنولوژی جدید پنل‌های ال ای دی به طور گسترده ای برای روشنایی استفاده می شود. در این بخش از مقاله سعی می کنیم در مورد برخی از مزایای پنل LED بحث کنیم.

  • طرح های مختلف: انواع مختلفی از پنل‌های ال ای دی وجود دارد که برخی دایره ای و برخی دیگر مربع یا مستطیل هستند.
  • عمر مفید: محصولات روشنایی مجهز به فناوری چراغ هستند که به دلیل وجود ال ای دی در ساخت خود عمر بسیار طولانی دارند. همین ویژگی این امکان را می دهد تا بتوان به طور مداوم از پنل LED استفاده کرد.
  • نور سالم: هیچ ماده مضر در پنل‌های LED استفاده نمی شود. در این حالت پنل ال ای دی فاقد مواد سمی است.
  • راندمان بالا و راندمان درخشان: پانل های ال ای دی در مقایسه با قدرت نور و بار خود بازده درخشان بالایی دارند. این به دلیل وجود تراشه های ال ای دی است.
  • امکان کنترل از راه دور: در برخی از پنل‌های LED می توان شدت نور را با استفاده از کنترل از راه دور تنظیم کرد.
  • نصب ساده: این پنل‌ها چه بصورت روکا و چه توکار به راحتی قابل نصب هستند.
  • مصرف انرژی کمتر: این محصولات مانند لامپ های رشته ایو قدیمی پر مصرف نیستند. انرژی کمتری مصرف کنید.
  • طیف رنگ های مختلف: دمای رنگ پنل LED رنگ پانل را تعیین می کند که در با درجه کلوین اندازه گیری می شود.
  • گارانتی: اگر از پنل‌های ال ای دی موجود در سایت امیرلایت بازدید بفرمایید، متوجه خواهید شد که محصولات ما دارای گارانتی هستند.
  • استحکام بالا: پانل های ال ای دی بسیار مقاوم هستند.

چه تفاوتی بین پنل سقفی ال ای دی و پنل‌های دیگر است؟

نورپردازی در فروشگاه های پوشاک, هایپر مارکت ها و محیط های اداری می تواند بر تصمیماتی که می گیریم تاثیر بگذارد.نظیر تاثیر مستقیم بر خلق و خوی ما و توانایی تمرکز و سطح استرس ما. نورپردازی صحیح به ما امکان می دهد محیط و جزییاتی را که ما را احاطه کرده اند بهتر ببینیم و ظاهر فضا را بهبود ببخشیم.

روشنایی پنل‌های فلورسنت سنتی اغلب ضعیف و ناخوشایند است و لازم است پنل را برای تغییر لامپ و تمیز کردن گرد و غبار و حشرات حذف کنید. پنل LEDیک منبع نور نصب شده بر روی سقف است. پنل‌های ال ای دی نور یکنواخت و بدون تابش خیره کننده را فراهم می کنند. چراغ سقفی پانلی روشنایی تا 50000 ساعت فراهم می کند. این در حالی است که لامپ های فلورسنت سنتی نیمی از قدرت پنل ال ای دی سقفی را فراهم می کنند.

کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، کاهش هزینه های انرژی و بهبود ظاهر به وضوح دلایل برتری پنل سقفی LED  نسبت به سایر پنل‌ها هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021666*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل