اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106196414519599

با پلتفرم آموزش آنلاین، زبان دوم را آسان فرا بگیرید

هر زبانی، هر زمانی، هر کجا، هر جور که راحتید!

کد: 140106196414519599

https://bit.ly/3eV11JU

، (اخبار رسمی): مانند هر پدیده دیگری در زندگی بشر، آموزش و یادگیری نیز در سال های اخیر دچار تحولات چشمگیری شده است. ورود عناصر موثر دیجیتال و ارتقای تکنیک ‌ها و ترفند های آموزش، باعث شده است، آموزش به طور کلی و آموزش زبان های غیر مادری، به طور اخص، وارد فاز تازه ای شود. 

هر زبانی، هر زمانی، هر کجا، هر جور که راحتید!
هر زبانی، هر زمانی، هر کجا، هر جور که راحتید!

پلتفرم های آنلاین که امکان آموزش زبان های خارجی و تدریس خصوصی زبان را، با همان کیفیت سنتی و حتی بیشتر از آن، برای دانش پذیران میسر کرده اند، بخشی از امکانات مدرن در عرصه آموزش زبان هستند. با استفاده از این پلتفرم ‌ها درست مانند این که معلم خصوصی زبان به خانه یا محل کار شما آمده باشد، می توانید از تازه ‌ترین تکنیک ‌ها و فرایند های مدرن زبان آموزی بهره مند شده و با سهولت و سرعت بسیار زبان مورد نظر خود را فرا بگیرید. 

تدریس زبان آنلاین، تحولی در ساختار آموزش 

تدریس زبان آنلاین، که بعد از دوران همه گیری کرونا و کوچ مردم به سمت پلتفرم ‌ها و رواج روند های دورکاری و آموزش آنلاین را در بوته آزمایش جدی قرار داد، یکی از دستاوردهای نوین آموزش در کشورهای جهان به شمار می رود. این آزمایش جدی توانست ضمن نشان دادن نقاط قوت و ضعف نظام های آموزش آنلاین در جهان از منظر بستر ‌ها و زیرساخت ها ، تکنیک ‌ها و فرایند ‌ها و الگوهای انتقال مفاهیم، به تقویت زیرساخت های این نظام آموزشی منجر شود.

در حال حاضر مزایا و امکانات یادگیری زبان به کمک پلتفرم های آنلاین زبان آموزی به اندازه ای متنوع و متکثر شده است که حتی در مواردی که امکان حضور در کلاس های حضوری برای زبان آموزان فراهم است، بخش عمده ای از آن ‌ها ترجیح می دهند از محل کار یا منزل خود بر بستر همین پلتفرم ‌ها پروسه آموزش خود را سپری کنند. 

به تبع این دگرگونی و نواندیشی در فرهنگ آموزش پذیری و آموزش گری با ظهور پلتفرم های جهانی تدریس زبان های خارجی مانند hitalki.org در کشور ما و پلتفرم های جهانی فراگیری مانند italki.com در سطح  جهانی جواب قابل قبولی به تقاضای ایجاد شده در این زمینه داده شده است. در واقع با ظهور این پلتفرم ‌ها و فراگیر شدن تدریس آنلاین زبان، مفهوم سنتی تدریس خصوصی زبان و استخدام معلم خصوصی زبان با سایر تحولات مدرن عصر جدید همسان سازی شده است. 

این دگرگونی به قدری رو به رشد است که می توان گفت آینده زبان آموزی را باید بر بستر پلتفرم هایی چون های تاکی در ایران و نمونه های موفق آن در جهان تصور کرد. 

ظرفیت های پلتفرم های تدریس آنلاین زبان مهم است

نباید فراموش کرد که حوزه زبان آموزی نیز مانند سایر عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیازمند توسعه کیفی و کمی است. در حال حاضر در کشور ما با استفاده از برند تدریس آنلاین زبان های تاکی دانش پذیران از تمام نقاط کشور می توانند به سادگی و سهولت وارد پروسه زبان آموزی خود شده و با انتخاب زبان مورد نظر خود از میان 14 زبان عرضه شده ازجمله زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و با مشخص کردن زمان خالی خود، استاد زبان مورد علاقه خود و گزینش سایر فاکتورهای هماهنگی در کمترین زمان ممکن زبان آموزی خود را از ابتدایی ‌ترین سطح تا سطوح استاندارد و بین المللی آغاز کنند. 

استانداردهای زبان آموزی برای دانش پذیران ایرانی در پلتفرم های تاکی 

علاوه بر تنوع در تمام فاکتورهایی مانند، حوزه جغرافیایی، تنوع فهرست زبان ها، انعطاف پذیری با وضعیت و مشخصات زبان آموز و امثال آن، تنوع در عرضه استانداردهای شناخته شده زبان آموزی نیز بخشی از ویژگی های یک پلتفرم خوب به شمار می رود. برای مثال در های تاکی زبان آموزان می توانند در این استانداردها خود را به سطوح بالایی از توانایی های زبان دوم ارتقا دهند:‌

  • آزمون آیلتس (IELTS)
  • آزمون تافل (TOEFL)
  • آزمون پی تی ای (PTE)
  • آزمون جی آر ای (GRE)

تنوع در پوشش مخاطبان در پلتفرم های تدریس آنلاین زبان 

یکی دیگر از ویژگی های پلتفرم های مدرن و توسعه یافته که توسط تیم های تخصصی و بر مبنای تحقیق و توسعه ای الزام آور فعالیت می کنند، توانایی در پوشش قشر متنوعی از مخاطبان است. برای مثال امکان آموزش زبان به کارکنان شرکت های مختلف برای ارتقای توانمندی و بهره وری پرسنل، جلسات تعیین سطح استاندارد و با کیفیت، استفاده از اساتید حرفه ای و توانمند و تنوع در همکاری با تعداد زیادی از استادان زبده آموزش خصوصی زبان یا حتی آموزش گروهی و امثال آن، فقط بخشی از فاکتورهای مورد نیاز برای پلتفرم هایی هستند که برای حضوری جدی در عرصه آموزش آنلاین زبان در کشور ما و یا سایر نقاط جهان توسعه داده شده اند. 

البته فاکتورهایی مانند انعطاف پذیری در قبال وضعیت مالی و روش پرداختی زبان آموزان، پوشش تمام یا بخش عمده ای از شهرهای کشور ، سهولت فرایند های ثبت نام زبان آموزان، متقاضیان و اساتید و مدیریت حرفه ای مجموعه و توان ارائه  خدمات پشتیبانی و مشاوره های قبل از ثبت نام را نیز باید به عنوان برخی دیگر از فاکتورهای موثر در  عملکرد پلتفرم های آموزش آنلاین زبان ذکر کرد. 

تولید محتواهای موثر و مرتبط نیز می تواند بخشی از فعالیت های یک پلتفرم حرفه ای آموزش زبان آنلاین باشد. برای مثال علاقه مندان می توانند در وبلاگ پلتفرم آموزش آنلاین زبان مقالات موثر و مرتبط با یادگیری زبان را مطالعه کنند تا قبل از شروع پروسه ثبت نام و آموزش با مبانی و کلیات این حوزه آشنا شده و با دید بازتری اقدام به شروع پروسه زبان آموزی یا استخدام معلم خصوصی زبان کنند. 

روند حرفه ای جذب استاد را نباید فراموش کرد

یکی از قابل نقد ‌ترین بخش های پلتفرم های آموزش آنلاین زبان علاوه بر موارد پیش گفته، پروسه، کیفیت و سرعت جذب اساتید حرفه ای برای همکاری های بعدی با گروه است. نگاهی به پنل جذب اساتید زبان های خارجی در یکی از پلتفرم های  ایرانی آموزش آنلاین زبان به نام های تاکی نشان می دهد که جذب اساتید در این پلتفرم زمان زیادی نمی برد و فقط با طی شش مرحله ساده و دریافت اطلاعات کارشناسی اساتید زبان، امکان فعال سازی گزینه همکاری برای آن ‌ها فراهم است. طبیعی است که بررسی کارشناسان تخصصی این مجموعه بخش مهمی از فرایند جذب اساتید است که بعد از ثبت درخواست همکاری صورت می گیرد. 

فرایند ثبت نام دانش پذیران باید ساده باشد

حتی در مقایسه با فرایند جذب اساتید، روند ثبت نام، پذیرش، ارزیابی و ورود دانش پذیران به پروسه آموزشی خود باید از این هم ساده تر باشد. بررسی همان پلتفرم مورد اشاره؛ یعنی پلتفرم آموزش آنلاین زبان «های تاکی» به عنوان یک پلتفرم موفق ایرانی، نشان می دهد که کارشناسان و توسعه دهندگان این پلتفرم، دقت کافی را در این زمینه به کار بسته اند. 

درباره های تاکی (hitalki) و شرکت شرکت خلاقان فکر فرتاک (سهامی خاص) 

برند های تاکی که می تواند آن را به عنوان یکی از ترند های اصلی بازار آموزش آنلاین زبان در ایران نام برد متعلق به شرکت شرکت خلاقان فکر فرتاک (سهامی خاص) است که حوزه جغرافیایی فعالیت آن شامل سراسر کشور و حتی سراسر دنیاست. 

شعار این برند در بر دارنده مفاهیم و ویژگی هایی است که در این گزارش به بخش عمده ای از آن ‌ها اشاره شد. این برند با شعار «از هر جا، هر جور بخوای میتونی» نشان می دهد که مخاطبان زبان آموزی در عصر جدید هیچ محدودیت جغرافیایی، سنی، طبقاتی و امثال آن را نمی پذیرد. از این رو تمام اعضای یک خانواده، تمام اعضای یک شرکت، تمام دانش آموزان یک مدرسه، تمام دانشجویان، در تمام شهرها و روستاهای ایران می توانند در تمامی سطوحی که در حوزه زبان آموزی تعریف شده است از خدمات استاندارد این برند ترند شده ایرانی بهره مند شوند. 

ثبت نام رایگان زبان آموزان، یک اصل کلی که باید رعایت شود

تمام مراحل ثبت نام در های تاکی کاملا رایگان است. البته تعدادی از موسسه های آموزشی زبان این قاعده را رعایت می کنند. اما متاسفانه دیده شده است که برخی از موسسات با اعتبار کمتر، هزینه ای را برای تعیین سطح و ثبت نام در نظر می گیرند که به نظر درست نمی آید. 

چند نکته دیگر درباره های تاکی 

در ادامه به صورت فهرست وار به برخی دیگر از مواردی که در فعالیت های های تاکی جلب توجه کرده است را برای اتمام  این گزارش ذکر می کنیم:‌

  •  مدت برگزاری کلاس های آزمایشی آنلاین 30 دقیقه، کلاس های خصوصی آنلاین 60 دقیقه و کلاس های خصوصی حضوری 90 دقیقه است.
  • تدریس آنلاین باشد نیازمند اینترنت پرسرعت؛ و یکی از نرم افزار های؛ اسکایپ، واتساپ، گوشی هوشمند، لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی است. 
  • یادگیری با استفاده از از زبان بومی (مادری)، آسایش و ایجاد اعتماد به نفس در روند آموزش و  تجربه یادگیری سفارشی، از دیگر قابلیت هایی است که می توان در این پلتفرم و مجموعه، در سه فیلد؛ آموزش آنلاین زبان، تدریس خصوصی زبان و استخدام معلم خصوصی زبان از آن ‌ها بهره برد. 
هر زبانی، هر زمانی، هر کجا، هر جور که راحتید!

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]