اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106296534616803

خرید سرور hp و قطعات سرور

قیمت سرور HP/بررسی و خرید سرور اچ پی

کد: 140106296534616803

https://bit.ly/3Lqezt9

، (اخبار رسمی): قیمت خرید سرور های HP یا در واقع سرور HPE، این روزها بسیار مورد جستجوی مدیران با تجربه ای تی و شبکه بوده و یکی از اصلی ترین کار های اصلی پیش روی آنها است

قیمت سرور HP - بررسی و خرید سرور اچ پی
قیمت سرور HP/بررسی و خرید سرور اچ پی

خرید و فروش سرور HP استوک (کارکرده)

خرید سرور اچ پی

قیمت خرید سرور های HP یا در واقع سرور HPE ، این روزها بسیار مورد جستجوی مدیران با تجربه ای تی و شبکه بوده و یکی از اصلی ترین کار های اصلی پیش روی آنها است. سرور اچ پی به دلیل تنوع در مدل‌ها و  انعطاف پذیری بسیار بالای خود در تعویض و ارتقای سخت افزاری خود، بسیار مورد توجه است بطوریکه بخش بزرگی از خرید و فروش سرور ایران و جهان مربوط به برند HP یا HPE است.

خرید و فروش سرور HP استوک (کارکرده)

خرید سرور HP استوک، یکی از مهمترین ویژگی های این سرورها است بطوریکه تاثیر بسیار زیادی روی صرفه جویی در هزینه ها خواهد داشت. خرید سرور HP به صورت استوک یا کارکرده، به این معنی نیست که این سرورها از دور خارج شده و بلا استفاده هستند، هم اکنون نسل‌های ماقبل نسل آخر HPE، هنوز در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ در حال استفاده بوده و حتی قابل ارتقا نیز هستند.

مدل کیس سرور اچ پی یا تاور سرور hp چیست؟

کیس سرور اچ پی معملولا مثل کیس سرور در اتاق معمولی یا رو ی میز گزاشته می‌شود و کارایی مثل همه کیس‌های معملولی دارد ولی برای سرور استفاده می‌شود قدرت بالاتری دارد و سیستم کوکلینگ بسیار مناسبی نیز دارد.

در هر صورت فروش محصولات HPE به‌صورت استوک نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان امری طبیعی و البته به صرفه هم برای مشتری و هم برای فروشنده است. شرکت افرا فناوری ایکاد می تواند در این زمینه تامین کننده سرورهای استوک نسل های 8 تا 10 HPE باشد. گاهی مدیران آی تی نیاز دارند تا نسل های قبل از نسل آخر را که مورد استفاده آنهاست، ارتقا دهند. ما می توانیم تامین کننده انواع قطعات اصلی ، مانند هارد سرور، رم سرور، پردازنده سرور و… این سرورهای کارکرده نیز باشیم.

راهنمای خرید سرور اچ پی

پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، اطلاعات خود را در زمینه سرورها بالا برده و بدانید اصلاً چطور سرورها به فروش می رسند. برای این منظور به بخش آموزش و مقالات وبسایت ما مراجعه کرده و اطلاعات پایه در این زمینه را بدست آورید. اگر زمانی برای مطالعه این مقالات ندارید، با ما تماس بگیرید.

سرورهای HPE نسل به نسل دارای ویژگی هایی برتر نسبت به نسل قبلی خود هستند. با اطمینان می توان گفت نسل آخر این نوع سرورها، آخرین قابلیت ها و تکنولوژی ها را برخوردار هستند که در نسل های قبلی دیده نمی شوند. در حال حاضر سرورهای نسل 8 ،9 و 10 عموماً استفاده بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود دارند.

باید دانست پردازنده و برخی قطعات سخت افزاری دیگر نسل های قبلی با نسل جدیدتر سازگار نیستند. برای مثال پردازنده های خانواده Intel Xeon E-2600 نسخه 1 و 2 فقط با نسل 8 سرورهای اچ پی سازگار بوده و نسخه 3 و 4 این مدل پردازنده با نسل 9 سرورهای hp سازگار می باشند. پس سازگاری سخت‌افزار با مدل سرور بسیار مهم می باشد.

مورد مهم بعدی برای خرید یک سرور، نوع استفاده و کاربری سرور است. برای مثال اگر شما نیاز به سرور برای یک کسب و کاری مانند حسابداری دارید، نیاز به سروری خواهید داشت که کانفیگ آن برای رید بندی و حفاظت اطلاعات مناسب باشد. اما اگر کاربری شما هاستینگ وب یا سرویسی همانند آن است، هاردهای SSD و NVMe انتخاب های اول خرید یک سرور خواهند بود.

در هر صورت شرکت افرا فناوری ایکاد می تواند در زمینه خرید سرور حسابداری ، هاستینگ و سایر موارد کسب و کار شما، مشاور و تامین کننده شما باشد.

قطعات سخت افزاری دیگری به غیر از CPU سرور، رم، هارد، پاور نیز وجود دارد که بنا به نیاز کسب و کار روی سرور نصب می شوند. برای مثال کارت رایزر باعث می شود تا کارت های توسعه دیگری همچون کارت شبکه فیبر نوری، کارت گرافیک، رید کنترلر و… روی آن نصب و استفاده شود.

پیشنهاد خرید سرور ما به شما، از نسل 8 تا نسل آخر یعنی نسل 10 است. چرا که نسل های سرور و قطعات قبل از این سه نسل، دیگر تولید نمی شوند. قطعات نسل های قبل از 7 به سختی در بازار یافت می شوند و اگر هم موجود باشند، به‌صورت استوک به فروش می روند.

به‌هرحال با توجه به نوع کاربری شما، اعم از ایستگاه کاری برای تعداد کاربران زیاد، کاربری گرافیک و رندرینگ بالا، میزبانی وب، ایمیل و فایل و سایر کاربری های سرور، صحیح جمع کردن سخت‌افزار داخلی یا کانفیگ آن امری بسیار مهم است چرا که ممکن است در صورت جمع‌آوری و خرید سرور و ملزومات آن به‌صورت اشتباه، نیاز شما برطرف نشده و هزینه شما هدر رود.

کدام سرور اچ پی مناسب کسب و کار شماست؟

پاسخ این سؤال فقط توسط اعلام نیاز ها توسط کسب و کار به مسئول آشنا به سرورها داده می شود. به بیانی دیگر، اگر نیازهای کسب و کار مانند: تعداد کاربران، نوع کاربری، میزان پردازش، سخت‌افزار مورد نیاز اپلیکیشن ها و… معین شده باشد، می توان کانفیگ سرور یا سخت‌افزارمورد نیاز برای جمع‌آوری را تعیین کرد. برای مثال می توان تعیین کرد که دو پردازنده با فرکانس 2.6 گیگاهرتز ، مقدار رم 128 گیگابایت و استفاده از حافظه های NVMe برای چه کسب و کاری مناسب بوده و برای چه کسب و کاری مناسب نیست.

به هر ترتیب، افرا فناوری ایکاد آماده ارائه مشاوره خرید و اعلام قیمت سرور به شما خواهد بود.

خرید سرور اچ پی چه مزایایی نسبت به سایر برندها دارد؟

شرکت HP به خودی خود به عنوان یک اَبَر برند در زمینه ماشین های اداری و لپ تاپ، شناخته شده است اما تولیدات این برند به همین جا ختم نشده و در زمینه های دیگری به خوبی همان ماشین های اداری و کامپیوتر فعال بوده و قدرت نمایی می کند. در زمینه سرورها و تجهیزات ذخیره‌سازی با اضافه کردن E که مخفف Enterprsie (تجاری) به آخر برند HP، فعالیت گسترده ای را در سطح بین المللی انجام می دهد. HPE سرورهای بسیار انعطاف و ارتقاپذیری را طراحی و تولید می کند. در اینجا به برخی از ویژگی ها می پردازیم که این برند را نسبت به رقبا در صدر نگاه داشته است:

سرورهای HPE از نظر سخت‌افزار پذیری نسبت به سایر رقبا قدرتمندتر عمل می کند.
سیستم مدیریت (iLO) سرورهای HPE نسبت به سایر رقبا از عملکرد مطلوبتری برخوردار است.
از نظر تکنولوژی، سرورهای اچ پی از برتری چشمگیری برخوردار هستند.
اگرچه سرور اچ پی می تواند قیمت گرانتری نسبت به برند های دیگر داشته باشد ولی ارزش خرید آن بسیار بالا است.
پشتیبانی، تعمیر و خرید قطعات آن در مقابل سایر برندها، بسیار در دسترس تر است.

چه سروری مناسب کسب و کار شما است؟

این سؤال معمولا چالش برانگیز ترین جواب را خواهد داشت! چرا که پس از بررسی نوع و سطح کاربری و نیازها، می توان کانفیگ پیشنهادی ما را دریافت نمایید. گاهی ممکن است پیشنهاد خرید ما یا هر فروشنده دیگری داده شود اما با بودجه مورد نظر شما سازگار نباشد. در این صورت انتخاب های دیگری خواهید داشت که ممکن است سخت‌افزار آن کمی ضعیف تر از انتخاب اول شما باشد.

در وهله اول پیشنهاد ما، خرید نسل آخر سرورهای HPE است که از نظر کارایی و قابل ارتقا بودن، نسبت به نسل‌های قبلتر خود، بسیار قابل توجه تر هستند. اما ممکن است خرید نسل آخر این سرورها که معمولاً آکبند هستند، هزینه زیادی داشته و از توان کسب و کار خارج باشد، در این صورت نسل های قبل هم می تواند نیاز کسب و کار را بر آورده کنند اما مطمئناً آنها به‌صورت سرور استوک یا کارکرده به فروش می رسند. پس قبل از هر اقدام به خریدی حتما با کارشناسان ما، مشاوره داشته باشید.

سرور استوک یا نو؟

همانطور که توضیح دادیم، خرید سرورهای نسل آخر بهترین انتخاب و پیشنهاد ما به شماست. اما نسل های قبلتر هم می توانند نیاز یک کسب و کار را برطرف کنند.

در هر صورت در این صفحه می توانید سرورهای موجود در افرا فناوری ایکاد را مشاهده و بررسی کنید. در آخر برای خرید آن چه به‌صورت استوک و چه به‌صورت نو، با ما تماس بگیرید.

5 دلیل انتخاب سرور HPE توسط مدیران IT

  • مانیتور و تنظیمات سرور به‌صورت آنی
  • گزینه ای مناسب برای پردازش ابری
  • امنیت سیستم‌ها
  • تشخیص حمله و امکان بازسازی آسیب ها
  • مدیریت کامل و بدون واسطه از راه دور
  • ارتقا پذیری آسان با ظرفیت بالا

خرید سرور استوک برای کسب و کارهایی پیشنهاد می‌شود که هزینه خرید سرور آکبند برای آنها سنگین بوده و برای شروع حتماً و به‌هرحال باید سرور داشته باشند. معمولاً سرورهای نسل آخر HPE در بازار قیمتی بسیار بالا دارند، بنابراین بهترین گزینه خرید سرورهای استوک نسل ها قبلتر است. خرید سرور استوک ، دلیل بر ضعف سخت افزاری آنها نیست و می تواند نیاز کسب و کار را برطرف کند یا حتی ارتقا هم پیدا کند اما به‌هرحال تکنولوژی و سرعت پردازش سرورهای نسل جدیدتر بهتر خواهند بود.

راهنمای خلاصه خرید سرور DL

یکی از رده سرورهای کمپانی HPE سرورهای سری رکمونت یا DL هستند که جزء پرمصرف ترین و با قابلیت ترین سرورهای ارائه شده توسط کمپانی HPE می باشد. اصطلاح DL که به سرورهای رکمونت اچ پی ای اطلاق می شود مخفف کلمه ی Density Line است. از ویژگی های سرورهای رکمونت اچ پی می‌توان به مدل طراحی برای دیتا سنترها نام برد به‌طوری که کمپانی HP این مدل سرورها را طوری طراحی کرده که برای استفاده در رک ها چه در مراکز داده و چه در اتاق های سرور، کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

سرورهای سری 300

سرورهای سری 300 مانند HPE ProLiant DL360 و HPE ProLiant DL380 از این دسته سرورها می باشند که به دلیل ظرفیت بالای سخت‌افزار پذیری جزء محبوبترین سرورها در دنیا شناخته می شوند به طوری که می توان سرور سری HPE ProLiant DL380 را به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین سرور در جهان نام برد.

از اصلی ترین ویژگی های این رده از سرورهای HPE می توان به پشتیبانی از دو پردازنده و تعداد بالای اسلات رم و همچنین قابلیت نصب ماژول های مختلف و پشتیبانی از تکنولوژی روز دنیا و همچنین قابلیت ارتقاء پذیری بالا در کنار هزینه های تامین و نگهداری پایین به نسبت ظرفیت اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افرا فناوری ایکاد

شرکت افرا فناوری ایکاد در زمینه خدمات فنی مهندسی و خدمات دیتاسنتر فعالیت میکندهمچنین کارشناسان ما در زمینه تعمیر و ارتقا سرورهای اچ پی می توانند پاسخگوی شما باشند. همچنین شرکت افرا فناوری ایکاد با مجوز ها شورای عالی انفورماتیک - نظام صنفی و انجمن انفورماتیک کشور آماده همکاری با سازمان های خصوصی و دولتی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی