اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394062347644660

در راستای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان

نخستین جشنواره تابستانه «الفبای فردا» برگزار می‌شود

کد: 1394062347644660

http://j.mp/1KjI473

، تهران , (اخبار رسمی): آیین تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا در قالب جنگ شادی و جشنواره تابستانه تحت عنوان «یخ با طعم لیمو» 24 شهریور در سالن کوثر صدا و سیما برگزار می‌شود.

جشنواره تابستانه «یخ با طعم لیمو» برای نخستین بار و در سال جاری در تقویم برنامه‌های موسسه دارالاکرام قرار گرفته و امروز (24 شهریور) در آغاز ماه ذی‌الحجه در سالن کوثر صدا و سیما- تهران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، جشنواره تابستانه الفبای فردا با عنوان «یخ با طعم لیمو»، برای نخستین بار و با هدف ارج‌گذاری به تلاش‌های دانش‌آموزان بورسیه تهران، مشهد، شیراز و قم در راستای ارتقای تحصیلی و تجلیل از آنان در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در این برنامه که با حضور شخصیت‌های شاخص علمی، فرهنگی و هنری همچون: دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پروفسور باهر، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، رئیس فدراسیون ووشو، مهران رجبی، امید زندگانی و ... برگزار می‌شود، تقدیر از دانش‌آموزان ممتاز و نخبه و کنکوری، جنگ شادی با اجرای حسن ریوندی، اجرای موسیقی سنتی و پاپ، برنامه‌‏های متنوع هنری، نمایش فیلم و تئاتر، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حاضران نیز پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است که جشنواره تابستانه «یخ با طعم لیمو» برای نخستین بار و در سال جاری در تقویم برنامه‌های موسسه دارالاکرام قرار گرفته و  امروز (24 شهریور) در آغاز ماه ذی‌الحجه در سالن کوثر صدا و سیما- تهران برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود که موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا با هدف حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان و اعطای بورسیه تحصیلی، در سال 1380 تاسیس شده و تاکنون با نیت خیر بانیان و حامیان، بیش از 1200 دانش‌آموز واجد شرایط را مورد حمایت همه‌جانبه خود قرار داده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا

موسسه فرهنگی دارالاکرام به عنوان موسسه‌ای غیرانتفاعی، غیرسیاسی و فراتر از گرایش‌های مذهبی در سال 1380 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| برگزاری جشنواره تابستانه الفبای فردا