اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111052394999

نقش هدایای تبلیغاتی در رقابت‌های بازاریابی

کد: 1394111052394999

http://j.mp/1P52yDZ

، تهران , (اخبار رسمی): در تعاریف بازاریابی می‌توان گفت بازاریابی فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها وخواسته‌ها از طریق فرآیند مبادله است. با این حال روش‌های گوناگونی نیز برای بازاریابی شرکت‌ها وجود دارد. یکی از این روش‌ها، هدایای تبلیغاتی یا هدیه‌های تجاری است. این هدایا اجناسی هستند که در برنامه‌های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می‌شوند. این محصولات برای تبلیغ یک رویداد، شرکت یا عنوان تجاری در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می‌شود و بخشی از رقابت عظیم بازاریابی است.

هدایا با چاشنی تبلیغات

امروزه اگر شرکتی مشتریان کمی داشته باشد، می‌تواند با استفاده از هدایای تبلیغاتی تعداد مشتریان خود را افزایش دهد، بنابراین و برای این کار باید به علایق مشتری توجه کند

امروزه در بازاریابی و بازارسازی ایجاد یک رابطه قوی بین تولیدکننده یا عرضه‌کننده باهدف که همان مشتریان و خریداران هستند نکته‌ای بسیار مهم است. مشتریان و خریداران با توجه به رقابت‌های نزدیک میان شرکت‌ها، طبعا انتخاب‌های متعددی برای خرید خواهند داشت، اما وفاداری آنها به فروشنده یا تولیدکننده دست و دلباز و خوشرو بیشتر است؛ حتی اگر قیمتی که بابت یک محصول پرداخت می‌کنند، نسبت به سایرین بالاتر باشد .

جان هال، نویسنده مجله فوربس، درباره این روش در بازاریابی می‌نویسد: «هدایا در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ می‌کنند.» مجله تجاری ساکرامِنتو نیز در این باره گزارش می‌دهد: «در سال‌های اخیر برخی از شرکت‌ها به علت رکود اقتصادی نیروهای خود را تعدیل کرده‌اند، به همین دلیل بسیاری بر این باورند که هدیه دادن برای حفظ روابط مهم است.»

امروزه اگر شرکتی مشتریان کمی داشته باشد، می‌تواند با استفاده از هدایای تبلیغاتی تعداد مشتریان خود را افزایش دهد، بنابراین و برای این کار باید به علایق مشتری توجه کند. هدایای تبلیغاتی در اشکال و قالب‌های گوناگون هستند. سایت‌هایی نیز وجود دارند که هدایای تبلیغاتی را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان می‌گذارند، به این معنی که در وب‌سایت‌های خود هدایای تبلیغاتی موجود را در اختیار مشتری قرار داده و به او معرفی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی آفرنگ پدیده هنر، از جمله محصولاتی که به عنوان هدایای تبلیغاتی بوده و می‌توانند نقش موثری در بازاریابی شرکت‌ها داشته باشند، می‌توان به کالاهای پرکاربردی چون ابزار چندکاره، کیف ابزار، ست‌های هدیه، ست چرمی، کیف پالتویی چرمی، کمربند چرمی، جاکلیدی چرمی، انواع جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چرمی و ست مانیکور، آفتابگیر تبلیغاتی، یادداشت تبلیغاتی، موس‌پد تبلیغاتی، انواع لیوان تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی، لیوان سرامیکی ، انواع سررسید، خودکار، کیف، لیوان، ساعت، ساک، فلش مموری تبلیغاتی، فلش مموری چرمی، فلش مموری کلیدی، فلش مموری فلزی، فلش مموری کارتی، انواع پاور بانک و ذخیره‌کننده انرژی اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.gifto.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفرنگ پدیده هنر

این مجموعه حاصل یک تفکر تحول‌گرا و کاربردی از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]