اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032457020365

طی مراسمی و با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

پاداش همراه اول به ملی پوشان والیبال اهدا شد

کد: 1395032457020365

http://j.mp/1YmtneB

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تجلیل از تیم ملی والیبال، با شعار «تحقق رؤیای 52 ساله» و پرداخت پاداش ملی پوشان برگزار شد.

پاداش همراه اول به ملی پوشان والیبال اهدا شد

صدوقی: همراه اول یک سرمایه ملی است و وظیفه خود می داند از سرمایه های ملی حمایت کند. ما در چند سال گذشته علاوه بر تیم ملی والیبال، از تیم های ملی فوتبال، باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی حمایت کرده ایم؛ در واقع دوست داریم همراه «اولین ها» باشیم.

روز 24 خرداد ماه در مراسمی که به منظور تجلیل از ملی پوشان والیبال کشور برای راهیابی به مسابقات المپیک ریودوژانیرو2016 در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، ملی پوشان و کادر فنی پاداش خود را از حامیان تیم ملی والیبال دریافت کردند.
در این مراسم که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، علیرضا عاطفی فر مدیرعامل بانک دی و جمعی از چهره های ورزشی، هنری و سیاسی حضور داشتند؛ پس از سخنان وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال، مدیرعامل همراه اول طی سخنانی با تبریک موفقیت تیم والیبال در مسابقات انتخابی المپیک ریودوژانیرو، از مدیریت مطلوب تیم ملی والیبال کشور تقدیر کرد.
وی گفت: در جشن تحقق رؤیای52 ساله والیبال جمع شده ایم. سروقامتان تیم ملی بازی های خوبی انجام دادند و در آن روزها مردم همواره دست به دعا بودند.
صدوقی افزود: همراه اول یک سرمایه ملی است و وظیفه خود می داند از سرمایه های ملی حمایت کند. ما در چند سال گذشته علاوه بر تیم ملی والیبال، از تیم های ملی فوتبال، باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی حمایت کرده ایم؛ در واقع دوست داریم همراه «اولین ها» باشیم.
مدیرعامل همراه اول با تأکید بر اینکه انتظار از تیم ملی والیبال بالاست گفت: امیدواریم با همت و غیرت والیبالیست های عزیز، شاهد موفقیت های بیشتر این تیم باشیم.
وی در پایان یادآورشد: با آغاز لیگ جهانی در سال گذشته، سامانه 3060 همراه اول جهت حمایت از تیم ملی والیبال راه اندازی شده است.
در ادامه مراسم با حضور ملی پوشان والیبال، با انجام قرعه کشی از میان اعضای کانون هواداری تیم ملی والیبال که در سامانه 3060 عضو شده بودند، سه برنده جایزه ویژه«همراهی با تیم ملی والیبال در مسابقات المپیک ریودوژانیرو»، انتخاب شدند. همچنین پس از آن از سه هوادار که بیشترین حمایت را از طریق سامانه 3060 کرده بودند تقدیر شد.
تقدیر از کاپیتان های ادوار تیم های ملی والیبال، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال و خانواده شهید «محرم ترک» از شهدای مدافع حرم، از برنامه های دیگر این مراسم بود.
در این مراسم همراه اول و بانک دی به عنوان حامیان تیم ملی والیبال ایران با اهدای پاداش از ملی پوشان و کادر فنی و اجرایی والیبال تجلیل کردند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش