اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118775513

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان:

بانکداری سنتی باید به تاریخ بپیوندد

کد: 13950618118775513

http://goo.gl/Z15X1s

، تهران , (اخبار رسمی): بانکداری امروز در جهان، بانکداری مبتنی بر اطلاعات است . اگر نیاز امروز جامعه را نسنجیم و بر اساس آن حرکت نکنیم ، محکوم به شکست خواهیم شد.

بانکداری سنتی باید به تاریخ بپیوندد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، ششمین گردهمایی مدیران مناطق و روسای شعب بانک حکمت ، با حضور مدیرعامل ، معاونان ، مدیران ستاد و مناطق و روسای شعب کل کشور در تهران برگزار شد .

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در این گردهمایی با اشاره به تقویت نقاط قوت و برطرف ساختن نقاط ضعف بانک ، خاطرنشان ساخت : نیروی انسانی و آموزش اصولی و هدفمند در بانک حکمت جایگاه بسیار مهمی دارد؛ چراکه نیروی کارآمد و متخصص می تواند بانک را یک گام به جلو ببرد. در این بین آموزش تکنیکی کارکنان و پرورش رفتار و روحیه مثبت آنان بسیار کلیدی است .

عسکرزاده در ادامه با تاکید بر اهمیت تقویت زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری در بانک افزود: شیوه بانکداری مرسوم در کشور ما یعنی همان بانکداری سنتی، دیگر باید به تاریخ بپیوندد، هرکه در این مسیر سریع تر از دیگران به سمت شیوه های مدرن حرکت کند و از شیوه های منسوخ در امر بانکداری فاصله بگیرد، پیروز میدان خواهد بود .

وی با تاکید بر این مهم که در جامعه امروز باید تمامی خدمات بانکی را بر روی گوشی تلفن همراه به مشتریان ارائه کرد افزود : امروز دیگر نمی توان هم بر گسترش بانکداری الکترونیکی پا فشاری کرد و هم بر توسعه فیزیکی شعب اصرار ورزید . باید با افزایش قابلیت ها در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی شعب فیزیکی را کاهش داد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مهم دانستن بانکداری اجتماعی تصریح کرد: بانکداری امروز در جهان، بانکداری مبتنی بر اطلاعات است. اگر نیاز امروز جامعه را نسنجیم و بر اساس آن حرکت نکنیم ، محکوم به شکست خواهیم شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک حکمت ایرانیان

با عنایت به اوامر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر ارتقاء منزلت اجتماعی و بهبود معیشت کارکنان نیروهای مسلح٬ مؤسسه مالی و اعتباری ایرانیان با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه