اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902188305137

فیزا رقیبی تازه نفس به بازار لباس شنا عرضه کرد

کد: 13950902188305137

https://goo.gl/vy8Yfb

، ارومیه , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی فیزا عرضه کننده فعال در عرصه لباس شنای کشور، مایو اسلامی را با امکان پوشش مطابق با معیار ایرانی اسلامی برای زنان محجبه ایرانی از تابستان سال 95 روانه بازار کرد.

فیزا رقیبی تازه نفس به بازار لباس شنا عرضه کرد

فروشگاه اینترنتی فیزا هزاران محصول از بین کلکسیونهای بهترین مارکها و مشهورترین طراحان دنیا را بنابه سلیقه زنان ایرانی جمع آوری کرده و با قیمتهای استثنایی در معرض دید عموم قرار داد

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی فیزا، مایو اسلامی از تابستان سال 95 در صفحه فروش مایو اسلامی فروشگاه اینترنتی فیزا در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

این محصولات مایو اسلامی پوشیده و مایو اسلامی نیمه پوشیده با توجه به تطابق با قوانین و معیارهای ایرانی اسلامی برای زنان محجبه امکان شنای آزادانه در دریا کنار مردان و لذت بردن از قدم زدن آزادانه در کنار دریا و تفریحات دریایی بدون نگرانی از جنبه مسائل اسلامی و حجاب را فراهم می‌کند.

مایو اسلامی غالبا دارای 4 تکه است، قسمت پایین شبیه به شلوار ورزشی بوده، قسمت بالایی نیز شبیه تونیک یا پیراهن (بستگی به سلیقه مشتری دارد) با این فرق که طول دامن از قسمت باسن رد نمی شود، قسمت سربند شنا نیز موها و گردن را می‌پوشاند و فقط صورت دیده می شود علاوه بر لباس زیر مخصوص شنا که به علت تولید شدن از پارچه هایی که به راحتی خشک می‌شوند امکان راحتی در شنا کردن را برای زنان میسر می‌کنند، در صورت خیس شدن نیز برآمدگی‌های بدن را نشان نمی‌دهند و پاها را تا مچ میپوشاند. .

پویا غفاری خلیفانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی فیزا عرضه این محصولات را نتیجه یک سال زحمت دانست و گفت: فرآیند تحقیق بر روی سلیقه زن ایرانی برای عرضه این محصولات از تابستان سال 1394 آغاز و دسته بندی مایو اسلامی امسال آماده عرضه به بازار شد.

وی ادامه داد:  فروشگاه اینترنتی فیزا هزاران محصول از بین کلکسیون های بهترین مارک ها و مشهورترین طراحان دنیا را بنابه سلیقه زنان ایرانی جمع آوری کرده و با قیمت ها، تخفیفات و حراجی های استثنایی در معرض دید عموم قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی پوشاک فیزا

فروشگاه اینترنتی فیزا با هدف عرضه سریع محصولات مد روز دنیا مطابق با معیارهای ایرانی اسلامی به مشتریان ایرانی راه اندازی شد. فیزا اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی مد در ایران است که در سال 93 با احداث صفحه ای در اینستاگرام شروع به کار کرد و بعد تصمیم به بنیانگذاری سایت فروشگاهی گرفت. فیزا به عنوان اولین استارتاپ ایرانی در اکوسیستم استارتاپی ترکیه، در سال 94 مورد سرمایه گذاری بزرگترین شتابدهنده استارتاپی منطقه (eTohum) و حمایت مرکز جوجه کشی استارتاپی دانشگاه استانبول تکنیک (ITU CEKIRDEK) قرار گرفت و تنها استارتاپی است که مورد همایت اکوسیستم خارج ایران بوده و در داخل کشور در حال فعالیت میباشد. فیزا برای اولین بار هزاران محصول با کیفیت مد روز زنانه، مردانه، بچه گانه از کلکسیونهای معتبرترین و مشهورترین برندها و طراحان دنیا را مطابق با سلیقه مشتریان ایرانی جمع آوری کرده و در ایران عرضه میکند. هدف این استارتاپ پایه گذاری مفهم جدیدی به نام "مد سریع" بوده که در دنیا شایع میباشد به صورتیکه جدیدترین محصولات مارکهای معتبر را به محض اینکه به بازار عرضه شدند مشتریان گرامی نیز میتوانند خریداری کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]