اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201736681

10 داروی طبیعی خانگی برای سنگ کلیه

کد: 13950928201736681

https://goo.gl/QgoYw8

، تهران , (اخبار رسمی): ارگانهای مهم بسیاری در بدن وجود دارند اما کلیه، یکی از مهم ترین آنهاست، کلیه ها اطمینان می دهند که خون، خالص است ؛ همچنین املاح زائد را به‌وسیله ادرار حذف می کنند.

10 داروی طبیعی خانگی برای سنگ کلیه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تناسب اندام، کلیه ها در برخی موارد بدلیل بعضی بیماریها قادر نیستند وظیفه شان را بدرستی انجام دهند. این وضعیت ممکن است چیزی باشد که می تواند بلافاصله درمان شود اما برخی شرایط پزشکی کلیه وجود دارند که به عمل جراحی و یک دوره درمان طولانی نیاز دارند.

اگر از کارهایی که باید انجام دهید، اطلاعی نداشته باشید، سرعت بخشیدن به فرایند بهبود کلیه می تواند کار پیچیده ای شود. شما باید از شر سنگ کلیه و درد مرتبط با آن خلاص شوید. آیا دوست دارید بدانید که چگونه قادر به انجام این کار خواهید بود؟ امتحان کردن چند داروی خانگی طبیعی به شما کمک زیادی خواهد کرد.

سرکه سیب

کارهای بسیاری وجود دارند که سرکه سیب می تواند انجام دهد. سرکه سیب برای درمانهای خانگی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته و مصرف آن برای سنگ کلیه می تواند بسیار موثر  باشد. سرکه سیب می تواند به حل کردن سنگهای کلیه که ممکن است باعث دردتان شوند، کمک کند.

برای موثرتر کردن این درمان، شما باید از سرکه سیب ارگانیک استفاده کنید.

سرکه سیب، عسل و آب را با هم مخلوط کنید.

این کار باید 3 – 2 بار در روز انجام شود.

لوبیای قرمز

شاید بنظرتان خنده دار بیاید که بمنظور درمان مشکلات کلیه تان بعلت سنگ کلیه، باید از لوبیای قرمز استفاده کنید. شاید این واقعیت که آن، شکلی شبیه کلیه تان دارد، نشان دهد که می تواند به درمان شما و کلیه هایتان کمک کند. مدت درازی است که لوبیای قرمز بعنوان یک تونیک دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوبیاها را از داخل غلاف بیرون بیاورید.

آنها را بمدت 6 ساعت در آب بجوشانید.

مایع بدست آمده را صاف کنید.

بمنظور کاهش درد مربوط به سنگ کلیه، این مایع را در تمام طول روز بنوشید.

انار

افراد بسیاری، عاشق انار هستند، نه تنها به دلیل طعمش بلکه همچنین بعلت مزایای سلامتی متعددی که دارد. این بار، انار می تواند در خلاص شدن از شر سنگ کلیه نیز موثر باشد، زیرا دانه ها و آب آن بسیار مفیدند.

آب انار را بگیرید.

آب انار را در تمام طول روز بنوشید.

ممکن است مجبور باشید تا گرفتن نتایج مورد نظرتان، این کار را هر روز انجام دهید.

آب لیمو با روغن زیتون

افراد بسیاری در گذشته از ترکیب آب لیمو با روغن زیتون استفاده کرده اند اما قبلا بمنظور درمان مشکلات مربوط به کیسه صفرا مورد استفاده قرار می گرفت. در حال حاضر، می توان از این ترکیب بعنوان یک درمان برای سنگ کلیه نیز استفاده کرد. در واقع، ماهیت اسیدی آب لیمو به در هم شکستن سنگهای کلیه کمک می کند. از سویی دیگر، روغن زیتون از رشد سنگهای کلیه جلوگیری می کند، در نتیجه آنها بزرگتر نخواهند شد.

آب لیمو را بگیرید.

همان مقدار روغن زیتون به آب لیمو اضافه کنید.

این مخلوط را بنوشید.

مطمئن شوید که بعد از مصرف این مخلوط، یک لیوان آب می نوشید.

این کار باید برای 3 روز انجام شود.

کرفس

شما احتمالا نمی دانید که کرفس می تواند در ایجاد اطمینان از اینکه ادرار بطور کامل از سیستم شما خارج خواهد شد، بشدت موثر باشد. ضمنا می تواند به جلوگیری از رشد سایر سنگهای کلیه که ممکن است در حال شکل گیری در کلیه هایتان باشند نیز کمک کند.

مطمئن شوید که از دانه کرفس استفاده خواهید کرد.

همچنین می توانید کرفس را دم کنید و از چای کرفس استفاده کنید.

چای کرفس را هر روز بنوشید.

ریحان

این، گیاهی است که بسیاری از مردم بجز مقاصد پخت و پز، توجهی به آن نمی کنند. اما ریحان می تواند در سالم ماندن کلیه ها نیز موثر باشد. مصرف این گیاه می تواند جلوی تشکیل سنگهای کلیه را بگیرد.

شما باید ریحان را دم کنید، چای ریحان درست کنید.

در چای ریحان، عسل خام بریزید.

بمنظور بهبود وضعیت کلی کلیه هایتان، این چای را هر روز بنوشید.

هندوانه

آیا تعجب کردید که هندوانه در این لیست قرار دارد؟ مشخص شده که هندوانه در مبارزه با سنگهای کلیه موثر است زیرا به درهم شکستن اجزایی که در وهله اول منجر به تشکیل سنگهای کلیه می شوند، کمک می کند. ضمنا غنی از پتاسیم نیز می باشد که می تواند در سالم نگه داشتن کلیه، بسیار موثر باشد. هندوانه همچنین سرشار از آب است که می تواند باعث شود دفع ناخالصی های موجود در بدن برای کلیه ها، آسان تر شود.

مطمئن شوید که بطور منظم هندوانه می خورید. می توانید این کار را بعد از خوردن یک وعده غذایی انجام دهید.

اگر به این میوه علاقه ندارید، می توانید چای آن را تهیه کنید.

چای آن را هر روز بنوشید.

ورقه های سبوس

سبوس از غلات کامل ساخته می شود که آن را به یک ماده غذایی موثر برای خلاص شدن از شر سنگهای کلیه تبدیل می کند. آنها حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز ضروری هستند که می توانند به متناسب تر کردن بدن بطور کلی کمک کنند. ضمنا مصرف منظم ورقه های سبوس می تواند مقدار کلسیم موجود در ادرار را که ممکن است به تولید سنگهای کلیه منجر شود، کاهش دهد.

هر روز بدون استثناء، ورقه های سبوس بخورید چون این، تنها راهی است که بوسیله آن می تواند اثر مثبت بگذارد.

همچنین ممکن است محصولات غذایی دیگری نیز وجود داشته باشند که از غلات کامل ساخته می شوند. می توانید برای سالم تر کردن کلیه هایتان، آنها را نیز در رژیم غذایی تان جای دهید.

سبزه گندم

در زمانی که مردم بسیاری به سبزه گندم معتاد هستند و در حالیکه برخی افراد همچنان سعی می کنند آن را مصرف کنند، برخی دیگر نیزهستند که ترجیح می دهند بخاطر طعمی که دارد، دیگر آن را مصرف نکنند. مصرف آب سبزه گندم می تواند یک جایگزین سالم برای شما باشد.

آب سبزه گندم را با آب لیمو مخلوط کنید.

می توانید برای قوی تر کردن آن، مقداری عصاره ریحان نیز اضافه نمایید.

برای موثرتر کردن آن، هر روز آن را بنوشید.

تغییر رژیم غذایی

یکی از دلایل اصلی تشکیل سنگهای کلیه به دلیل نوع رژیم غذایی است که مردم در حال حاضر دارند. اگر می خواهید وضعیت کلیه تان را بهبود ببخشید، باید مصرف غذاهای حاوی نمک بیش از حد را متوقف کنید.

مطمئن شوید که از مصرف نوشابه و سایر نوشیدنی های انرژی زا نیز اجتناب خواهید کرد.

مصرف غذاهای فراروی شده نیز باید کاهش یابد.

به غذایی که معمولا مصرف می کنید، میوه و سبزیجات بیشتری اضافه کنید.

حال که شما از کارهای مختلفی آگاه شدید که می توانید بمنظور بهبود وضعیت کلیه هایتان و خلاص شدن از شر سنگ کلیه انجام دهید، می توانید مطمئن باشید که کلیه های سالم تری خواهید داشت که می توانند در دراز مدت، بهتر به شما خدمت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله تناسب اندام

می‌خواهید اندام زیبایی داشته باشید؟ یا اینکه نگران سلامتی‌تان هستید؟ مجله‌ اینترنتی تناسب اندام، همه‌ اطلاعاتی که برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی به آنها احتیاج دارید را به زبانی ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی فراهم می‌کند تا سرزندگی، شادابی، و سلامتی را به شما هدیه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی