اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204946681

چه غذاهایی با مراقبت از پوست ارتباط دارد

پوست جوان تر با تغذیه مناسب

کد: 13951001204946681

https://goo.gl/4KwuEV

، تهران , (اخبار رسمی): پوست جوان تر فقط به ژن ها و محصولات موضعی مراقبت از پوست مربوط نمی شود. هر چند آنها نباید نادیده گرفته شود، بلکه با تغذیه شما نیز مرتبط است.

پوست جوان تر با تغذیه مناسب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تناسب اندام، به نظر می رسد که شما در واقع همان چیزی هستید که می خورید و آن غذایی که مصرف می کنید، توسط بدنتان برای تولید سلول های پوستی جدید مورد استفاده قرار می گیرد. می خواهید برای داشتن پوستی جوان تر غذا بخورید؟ در اینجا چیزهایی که لازم است بدانید را می گوییم…

مقدار زیادی ویتامین C مصرف کنید

به همان شیوه ای که سرم های ویتامین C از بیرون به مبارزه با پیری کمک می کنند، مصرف ویتامین C به صورت خوراکی نیز به طور مشابه به عنوان یک نیروگاه ضد پیری برای جوان تر کردن پوستتان از داخل عمل می کند، منجر به افزایش کلاژن شده، پوست را یکنواخت کرده و حتی به جلوگیری از آسیب نور خورشید کمک می کند.

مواد غذایی حاوی ویتامین C

این مواد غذایی نظیر بروکلی، کیوی، توت فرنگی، پرتقال، گریپ فروت، فلفل دلمه ای، کلم پیچ، فلفل چیلی، پاپایا، جوانه های بروکسل هستند.

چربی را فراموش نکنید

هیچ چیز مانند کم آبی بدن باعث نمی شود که پوست پیرتر به نظر برسد. مسلما مطمئن شدن از آنکه آب کافی می نوشید، امری ضروری است اما کافی نیست. چربی های سالم به افزایش رطوبت و حفظ قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کنند. اما نکته مهم آن است که از چربی های سالم برای قلب استفاده کنید. بله، همان چربیهای سالمی که برای اعضای داخلی بدنتان مفیدند (چربی های تک و چند غیراشباع و اسیدهای چرب امگا3) برای پوستتان نیز مفیدند. به عنوان مثال اسیدهای چرب امگا 3 به مبارزه با آسیب های نور خورشید و کند کردن روند پیری کمک می کنند و چربی های تک غیر اشباع، قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهند.

مواد غذایی حاوی چربی های سالم شامل آووکادو، روغن زیتون، سالمون، ساردین، گردو، روغن نارگیل خام، بادام درختی، دانه های چیا می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله تناسب اندام

می‌خواهید اندام زیبایی داشته باشید؟ یا اینکه نگران سلامتی‌تان هستید؟ مجله‌ اینترنتی تناسب اندام، همه‌ اطلاعاتی که برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی به آنها احتیاج دارید را به زبانی ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی فراهم می‌کند تا سرزندگی، شادابی، و سلامتی را به شما هدیه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی