اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960131246577165

با هدف کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال به کار

بروزرسانی تنها سایت تخصصی کاریابی آموزشی انجام شد

کد: 13960131246577165

https://goo.gl/ft50C9

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید گروه آموزشی استاد از  اول فروردین 1396 به‌روزرسانی شد و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

لوگوی گروه آموزشی استاد

رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و تمامی مراکز آموزشی کشور از قبیل مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در تمام رشته ها و مقاطع تحصیلی و ارتقای سطح کیفی خدمات پس از این به روز رسانی مد نظر است.

به گزارش روابط عمومی گروه آموزشی استاد، وب‌سایت این شرکت فعال در زمینه کاریابی موسسات آموزشی کشور از تاریخ اول فروردین 1396 به‌روزرسانی شده است و با فرم و امکاناتی تازه به نشانی gostad.ir در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.
در به‌روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های ثبت نام، تکمیل رزومه آنلاین کارجویان و امکانات ویژه پروفایل کاربری و هم‌چنین ثبت‌نام و درج آگهی کارفرمایان و موسسات آموزشی از قبیل مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های کنکور و کلیه مراکز آموزشی به فهرست وب‌سایت اضافه و  امکانات جدیدی از قبیل راه‌اندازی بخش پاسخ‌گویی به کارجویان و مشاوره کارجویان از طریق سیستم تیکت سایت برای مخاطبان میسر شده است.
وحید منوچهریان مدیرعامل گروه آموزشی استاد در این باره گفت: رفع کاستی‌های موجود در ارتباط بین مجموعه و تمامی مراکز آموزشی کشور از قبیل مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های کنکور و مراکز آموزشی حرفه‌ای و تخصصی در تمام رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به‌روزرسانی مد نظر است.

اوادامه داد: به‌روزرسانی تنها سایت تخصصی با شش سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه کاریابی آموزشی در کل کشور با هدف کاهش نرخ بیکاری افراد تحصیل‌کرده و افزایش اشتغال به کار جوانان انجام شده است.
او هم‌چنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به‌روزرسانی به دنبال همکاری با موسسات و مراکز آموزشی و جذب افراد تحصیل‌کرده و دانش‌آموخته دانشگاه‌های سراسر کشور از طریق سایت گروه آموزشی استاد هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزشی استاد

گروه آموزشی استاد در راستای تحقق بخشیدن به اهداف و ماموریت خود در جهت رفع نیاز مدارس و آموزشگاه ها به نیرو های متخصص، و همچنین کارآفرینی برای قشر تحصیل کرده اقدام به جذب، گزینش و معرفی دبیران به مراکز مربوطه می نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]