اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960817267367866

سایت «لوازم خانگی» با هدف راهنمای خرید لوازم خانگی رونمایی شد

کد: 13960817267367866

https://goo.gl/L5auHP

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف راهنمایی خرید لوازم خانگی و و اطلاع رسانی درباره‌ی محصولات لوازم خانگی برندهای مختلف، از سایت لوازم خانگی به آدرس lavazemkhanegy.ir در نیمه اول آبان ماه رونمایی شد.

رونمایی از سایت لوازم خانگی با هدف راهنمایی خرید لوازم خانگی
سایت «لوازم خانگی» با هدف راهنمای خرید لوازم خانگی رونمایی شد

سایت لوازم خانگی، با هدف راهنمایی خرید لوازم خانگی و اطلاع رسانی درباره‌ی محصولات لوازم خانگی برندهای مختلف در خدمت هموطنان عزیز است

به گزارش سایت لوازم خانگی؛ سایت lavazemkhanegy.ir که یک سایت اطلاع رسانی در خصوص آخرین محصولات لوازم خانگی و راهنمایی خرید این لوازم است، با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تا خرید لوازم خانگی  و اطلاع رسانی درباره‌ی محصولات لوازم خانگی برند‌های مختلف را تسهیل کند.

امیربهادر حاتمی، مسئول سایت لوازم خانگی در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «محصولات لوازم خانگی دارای تنوع زیادی هستند و گاهی اوقات خریداران این محصولات در یافتن محصول مناسب خود دچار سردرگمی می‌شوند. به همین دلیل وجود یک سایت اطلاع رسانی که ضمن بررسی و معرفی محصولات برندهای مختلف، بازدیدکنندگان را راهنمایی کند ضروری به نظر می‌رسید.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «در این سایت سعی بر آن است که محصولات لوازم خانگی برندهای مختلف معرفی شود و راهنمایی در خصوص چگونگی خرید محصولات مختلف به بازدیدکنندگان ارائه شود و بررسی و با مقایسه‌ی محصولات برندهای مختلف در کنار هم، امکان خرید برای بازدید کنندگان آسان شود.»

 

برخی امکانات و خدمات سایت لوازم خانگی :

سایت لوازم خانگی، با هدف راهنمایی خرید لوازم خانگی و اطلاع رسانی درباره‌ی محصولات لوازم خانگی برندهای مختلف، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد. اهم این امکانات به شرح زیر است:

  • معرفی محصولات جدید برندهای مختلف لوازم خانگی
  • معرفی محصولات صوتی و تصویری
  • مقایسه‌ی محصولات برندهای مختلف
  • راهنمای خرید لوازم خانگی

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت لوازم خانگی  به آدرس lavazemkhanegy.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت لوازم خانگی

وب سایت لوازم خانگی یک وب سایت شخصی است با هدف انتشار اطلاعات و اخبار لوازم خانگی و راهنمایی برای خرید لوازم خانگی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]