اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017275088106

دایرکتوری کسب و کارهای آنلاین ایران راه اندازی شد

ثبت رایگان وبسایت و کسب و کارها در دایرکتوری آنلاین فرشمی نتورک

کد: 13961017275088106

https://goo.gl/Jxg26T

، تهران , (اخبار رسمی): اولین وب دایرکتوری پیشرفته کسب و کارهای آنلاین ایران، با امکانات و قابلیت‌های فراوان خود به کسب و کارها کمک می‌کند تا بهتر دیده شوند، فعالیت‌ها، خدمات و محصولات‌شان را در معرض دید مخاطبان گذاشته و با تبلیغ مداوم برند خود، فروش و ارزش کسب و کارشان را ارتقا دهند.

ثبت رایگان وبسایت و کسب و کارها در دایرکتوری آنلاین فرشمی نتورک
دایرکتوری فرشمی نتورک

فهرست شدن سایت در یک دایرکتوری معتبر از کار بر روی سئو نتیجه بخش‌تر بوده و همچنین موجب صرفه جویی عظیمی در تبلیغات کسب و کارها می‌شود

بهبود و ارتقای سئو و رتبه کسب و کار در موتورهای جستجو، افزایش ارزش برند و رشد کسب و کار، افزایش بازدید کنندگان و رشد چشم‌گیر فروش و درآمد از جمله مهم‌ترین مزایای ثبت سایت در یک دایرکتوری مدرن وب به شمار می‌آید. از آن جا که نسل جدید دایرکتوری‌های وب، یکی از عوامل مهم در بهتر دیده شدن کسب و کارها در دنیای آنلاین است، خلاء وجود یک دایرکتوری معتبر در وب فارسی موجب شد تیم فرشمی نتورک در صدد رفع این نقصان برآمده و اولین دایرکتوری مدرن کسب و کارهای آنلاین ایرانی را راه اندازی کند. اگر می‌خواهید درباره‌ی مزایا و محاسن این دایرکتوری بیشتر بدانید و با امتیازات آن نسبت به نسل قدیمی‌ دایرکتوری‌های وب آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مزایای کلی دایرکتوری‌های معتبر وب

یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای جذب ترافیک و بازدیدکننده‌ی بیشتر برای سایت شما، ثبت آن در یک دایرکتوری باکیفیت، معتبر و ساختاربندی شده است. وب دایرکتوری‌های معتبر، وبسایت‌های باکیفیت را فهرست کرده و آن‌ها را در ساختار دسته/موضوع و زیردسته طبقه‌بندی می‌کنند. وب دایرکتوری‌های معتبر توسط کارشناسان و ویراستاران کاربلد مدیریت می‌شود تا مطمئن شوند سایت‌های فهرست شده از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

پذیرفته شدن سایت‌تان در چنین وب دایرکتوری معتبری، کمک می‌کند تا ترافیک هدفمند به سایت‌تان هدایت کنید؛ چرا که کسانی که از طریق چنین دایرکتوری‌هایی سایت شما را بیابند دقیقا به موضوع فعالیت شما علاقه داشته و سایت شما را از این طریق پیدا کرده‌اند. برخلاف موتورهای جستجو که اغلب نتایج نامرتبط را نیز فهرست می‌کنند، دایرکتوری‌های با ساختاربندی مناسب، سایت‌ها را در دسته‌بندی‌های دقیق فهرست می‌کنند.

بر اساس تحقیقاتی که توسط منابع معتبر سئو صورت گرفته مشخص شد مهم‌ترین فاکتور سئوی محلی در سال ۲۰۱۷، کیفیت اطلاعاتی بوده که در دایرکتوری‌های معتبر وب ثبت می‌شده  تا آنجا که گوگل، اطلاعات مربوط به کسب و کارها را از سایت yelp که یک دایرکتوری مبتنی بر کسب و کارها است اخذ می‌کند. بنابراین باید بگوییم دایرکتوری‌های قدیمی‌ که صرفا به فهرست کردن لینک وبسایت‌ها می‌پرداختند از دور خارج شده و اکنون نوبت به نسل جدیدی از دایرکتوری‌های وب رسیده است. در این دایرکتوری‌ها امکانات به مراتب بیشتری در اختیار صاحبان وبسایت‌ها و کسب و کارها قرار می‌گیرند تا به واسطه آن بتوانند برندشان را به جهان معرفی کنند.

برای آن که دریابید چرا فهرست شدن سایت‌تان در یک دیراکتوری معتبر از کار بر روی سئو نتیجه بخش‌تر است این مقاله را بخوانید.

ایده‌ی دایرکتوری فرشمی بیش از یک سال مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت و تمام نقاط قوت و ضعف دایرکتوری‌های گذشته مورد بررسی قرار گرفت و در ساخت آن تمام فاکتورهای کیفی و فنی مربوط به یک دایرکتوری رعایت شد تا یک نمونه‌ی ایرانی از دایرکتوری‌های معتبر جهانی نیز عرضه شود. 

امکانات دایرکتوری فرشمی نتورک

بر اساس بررسی‌های مداوم کارشناسان فرشمی، تقریبا هر آن چه برای بهتر دیده شدن کسب و کارها از طریق یک دایرکتوری مورد نیاز بوده در دایرکتوری فرشمی تعبیه شده است. از امکان ثبت موقعیت مکانی روی نقشه‌ی گوگل تا درج نقد و نظر مخاطبان و مشتریان و ارسال پست و مقاله و اتصال شبکه‌های اجتماعی و درج رویدادهای کسب و کار. از جمله موارد مهمی‌ که باعث شده به لحاظ کیفی، دایرکتوری فرشمی در جایگاه منحصربفردی قرار گیرد و جایگزین به صرفه و کم هزینه‌تری برای سئو و تبلیغات باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ثبت و تایید دستی وبسایت 
  •  امکان درج توضیحات کامل وبسایت و کسب و کار 
  •  امکان انتشار مقالات، آموزش‌ها و اطلاع رسانی‌های مربوط به کسب و کار به صورت پست مهمان در سایت، انجمن و شبکه‌های اجتماعی فرشمی نتورک
  •  تعامل با مخاطبان و مشتریان
  • امکان درج رویدادهای کسب و کار همجون سمینارها، کارگاه‌ها، جلسات و ...
  •  امکان معرفی محصولات، پروموشن‌ها، تخفیفات و ...
  •  سیستم هوشمند برای درک علایق و نیازهای مخاطب و نمایش کسب و کارهای مناسب به آن‌ها
  •  پنل مدیریت قدرتمند به صاحبان سایت و کسب و کار جهت کنترل و ارتقای خدمات

برای اطلاعات بیشتر درباره سایر مزایای دایرکتوری فرشمی این مطلب را مطالعه کنید.

بسیاری از امکانات فرشمی در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می‌شود. کافی است به سایت دایرکتوری فرشمی مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت کسب و کار کلیک کنید و با انتخاب یکی از پلن‌ها، سایت خود را ثبت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرشمی نتورک

دایرکتوری کسب و کارهای آنلاین ایران با برند فرشمی نتورک، با الهام از نمونه‌های موفق خارجی، اولین دایرکتوری وب ایرانی است که چندین امتیاز مهم را یکجا گرد آورده است. این دایرکتوری محتوا محور، علاوه بر ایجاد سئوی قدرتمند و بک لینک‌های باکیفیت برای کسب و کارها، امکانات تبلیغی ویژه‌ای در اختیار آن‌ها قرار داده تا خدمات، آموزش‌ها، محصولات، رویدادها و سایر اطلاعات کسب و کار خود را در جهان منتشر کنند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]