اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709113310610341

عوامل تاثیرگذار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی

کد: 139709113310610341

https://goo.gl/Rw8Ybh

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله از »حفاظ برتر» به آنها اشاره خواهد شد.

عوامل تاثیر گذار درقیمت حفاظ شاخ گوزنی وتولید کنندکان حفاظ شاخ گوزنی و نرده
کارخانه تولید حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ سازه بزگترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در تهران

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید انتظار داشته باشید که مانند بسیاری سایت‌های دیگر اینجا هم لیستی از مدل‌های شاخ گوزنی با ارتفاع و تراکم‌های مختلف ارائه شود که در مقابل آنها قیمت درج شده باشد. اغلب خریداران با مقایسه این قیمت‌ها و انتخاب کمترین قیمت اقدام به خرید حفاظ می‌کنند بدون اینکه از اعتبار تولیدکننده و صحت گفته‌های او اطمینان داشته باشند.  به چند دلیل توضیح داده خواهد شد که این کار بدترین نوع انتخاب برای اغلب خریداران است:

راه حل خرید حفاظ شاخ گوزنی مناسب؟

با توجه به مطالب ذکر شده، راه حل نهایی برای خلاصی از «فروشندگان غیر منصف» و خرید حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت خوب و قیمت مناسب چیست؟ اگر در یک جمله بخواهیم خلاصه کنیم راه حل این است: انتخاب یک تولیدکننده معتبر, با سابقه و خوشنام که تمام جزئیات را با صداقت با خریدار در میان بگذارد.

تولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی:

تولیدکننده‌های حفاظ شاخ گوزنی زیادی وجود دارند؛ تولید حفاظ شاخ گوزنی نیاز به سخت افزار مناسب و مشخصی دارد: کارخانه یا کارگاه تولیدکننده باید حداقل دارای قسمت‌های زیر باشد:

- انبار مواد اولیه: (خرید میلگرد با تناژ بالا برای یک‌دستی ضخامت محصول نهایی، رنگ، سیم co2 و …)

- قسمت برشکاری و خمکاری میلگرد

- قسمت جوشکاری مجهز به دستگاه‌های جوش co2

- قسمت رنگ‌کاری: دارای کوره رنگ مناسب و متعلقات آن مانند پمپ باد و ابزار پاشش الکترواستاتیک رنگ و …

- محوطه انبار و بارگیری

- کارکنان و کارشناسان آموزش دیده و ماهر برای اندازه‌گیری، نصب، جوشکاری، برشکاری، رنگ‌کاری

اینها امکانات استاندارد برای تولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی است. به عنوان خریدار می‌توان نسبت به بازدید از کارخانه یا با راستی آزمایی گفته‌های تولیدکننده از وجود یک تشکیلات منسجم، توانمند و پاسخگو اطمینان حاصل کرد و تنها به استعلام قیمت از  محصولی که هنوز ظاهر آن را هم ندیده‌اید بسنده نکنید محصولی که تنها یک کد یا نام از آن را می‌شناسید.

تولیدکننده معتبر حفاظ:

تولیدکنندگان معتبر از بازدید خریدار از کارخانه استقبال کرده و نمونه‌های شاهد محصولات خود را هم در کارخانه به خریدار نشان خواهند داد تا آنها با آگاهی کامل از مشخصات محصول نهایی و اطمینان از کیفیت آن اقدام به خرید کنند. حتی عکس واقعی از یک نمونه تولید شده هم نمی‌تواند مانند خود محصول خریدار را در انتخاب درست کمک کند. در حالی‌که تولیدکنندگان متفرقه به دلیل محیط نامناسب کارگاه خود و عدم وجود امکانات کافی تولید و یا دستگاه‌های مناسب؛ در مقابل درخواست بازدید مشتری مقامت می‌کنند و با بهانه‌های مختلف از این اقدام سرباز می‌زنند. سود این افراد در عدم شفافیت است.

جوشکاری:

قطعات بریده شده در سایزها و اندازه‌های مختلف (بسته به نوع حفاظ شاخ گوزنی و ارتفاع آن) در محوطه جوشکاری به وسیله دستگاه‌های جوش تحت گاز co2 و طبق نمونه (شابلون) استاندارد کارخانه به هم جوش داده می‌شوند. مدل‌های شاخ گوزنی و بوته‌ای در قطعات 2 متری ساخته و نصب می‌شوند و حفاظ‌های مدل لیلیوم و نیزار در قطعات یک متری جوشکاری و ساخته می‌شوند.

رنگ‌کاری:

بعد از انتقال حفاظ‌های جوش داده شده به قسمت رنگ‌کاری، حفاظ‌ها را کنار درب کوره رنگ و به وسلیه گیره‌های نگدارنده ریلی در بالای سقف، در هوا معلق می‌کنند. سپس به وسلیه دستگاه پاششی الکترواستاتیک، روی سطح حفاظ شاخ گوزنی را با رنگ پودری به طور کامل می‌پوشانند. باید دقت کرد که تمام سطح حفاظ با این پودر رنگ آغشته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان