اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712103524511197

پودر ضد سایش و سخت‌کننده بتن متشکل از سنگدانه‌های مصنوعی معدنی و سیمان

کد: 139712103524511197

https://goo.gl/z43YJN

، تهران , (اخبار رسمی): پودر سخت‌کننده بتن یا پودر ضد سایش بتن محصولی است که جهت ایجاد سطوح بتن یک‌دست و صیقلی با مقاومت مکانیکی بالا به منظور مقاوم‌سازی در برابر ساییدگی و ضربه و ... است. پودر سخت‌کننده بتن یا پودر ضدسایش بتن با انجام پاشش پودر خشک یک سطح مقاوم ضدسایش برای بتن‌های تازه کف ایجاد می‌کند.

 پودر ضد سایش و سخت کننده بتن متشکل از سنگدانه های مصنوعی معدنی و سیمان
پودر سخت کننده و ضد سایش

بتن نباید جداشدگی و یا آب انداختگی داشته باشد و نباید بیشتر از 3 درصد در آن هوا موجود باشد. برای کارایی هر چه بهتر استفاده از افزودنی‌های کاهنده آب مانند mtoplase یا mtocrete در بتن پیشنهاد می‌شود

محصولی آماده برای استفاده متشکل از سنگدانه‌های مصنوعی معدنی DUM100و سیمانی است که به صورت خشکه پاشی بر روی سطوح تازه بتنی اجرا می‌شود. حفاظتی مداوم در برابر استفاده‌های متوالی، ضربه و سایش را برای DUM100 سطح بتنی ایجاد می‌کند. همچنین مقاومتی بالا دربرابر مواد شیمیایی صنعتی، چربی‌ها، روغن صنعتی، مواد شوینده و مایعات هیدرولیکی که در صنایع هوایی یافت می‌شوند از خود نشان می‌دهد.

موارد استفاده اولیه:

- کارگاه‌ها

- نیروگاه‌ها

- گاراژها

- پارکینگ‌ها

- انبارها

- نواحی بارگیری

- کارخانه‌ها

- کارگاه‌های کشتی‌سازی

- آشیانه‌های هواپیما

- پارکینگ‌های طبقاتی

- کارواش‌ها

- محل نشست هلیکوپترها

ترکیبات پودر ضد سایش شامل سنگدانه‌های غیرفعال مصنوعی بسیار مرغوب غیر فلزی DUM100 است و از مواد شیمیایی انحصاری، رنگدانه و سیمان تشکیل شده است.

امتیازات:

- از قبل مخلوط شده در کارخانه که تضمینی برای کیفیت است.

- اجرای یک پارچه بر روی بتن تازه

- اجرای سریع در نتیجه صرفه جویی در وقت

- اجرای آسان

- محافظت بهتر از محل درزها، با اعمال مواد بیشتر در انتهای قطعه

- مقاومت آن در برابر فرسایش، سایش و ضربه از بتن معمولی بالاتر است.

- اکسیده نمی‌شود

- سطح نهایی غیر لغزنده

- نفوذ ناپذیری بالا در مقایسه با بتن در شرایط مساوی

DUM100 به بخشی از سازه بتنی تبدیل شده و به این دلیل نه طبله می‌کند و نه جدا می‌شود.

- گرد و غبار نمی‌گیرد

- برای استفاده‌های داخلی و خارجی مناسب است

- نظافت آسان

- مقرون به صرفه

- بدون هیچ نیازی به نگهداری، عمل کردی با دوام

این محصول در کیسه‌های 30 کیلوگرمی عرضه می‌شود.

خواص فیزیکی معمول این محصول شامل مقاومت شیمیایی و سایشی است اما خواص درج شده در این ذیل فقط برای راهنمایی هستند و ضمانتی برای عملکرد نیست.

مقاومت شیمیایی: در صورت عمل آوری مناسب در برابر روغن‌های ماشین، معدنی، اسیدهای ضعیف، محلول‌های نمکی 10 درصد آب دریا، محلول‌های قلیایی تا 25 درصد مقاومت می‌کند.

مقاومت سایشی: در آزمایش مطابق با ASTM C1353 هنگامی که DUM100 را 5 کیلوگرم در متر مربع اجرا شد تقریبا 240 درصد مقاومت سایشی بیشتری در مقایسه با بتن شاهد از خود نشان می‌دهد.

در اجرای پیروی از ACI 302-1 R-89 و ACI 201-2RR77 وجود بتنی با طرح اختلاط مناسب الزامی است.

تولید کننده بتن باید مطمئن باشد که نسبت آب به سیمان، مقدار سیمان و میزان روانی مطابق با کمترین حد استاندارد و مطابق مقادیر زیر باشد:

سیمان (SRC or OPC): حداقل 320 کیلوگرم در متر مکعب

نسبت آب به سیمان: حداکثر 0.5

حداقل 0.4

اسلامپ: مطلوب 75 میلیمتر

مقاومت: حداقل 31 نیوتن بر میلیمتر مربع

بتن نباید جداشدگی و یا آب انداختگی داشته باشد و همچنین نباید بیشتر از 3 درصد در آن هوا موجود باشد. وقتی این محصول بر روی بتنی دارای میکروسیلیکا اجرا می‌شود به زمان اجرا باید دقت کرد. برای کارایی هر چه بهتر استفاده از افزودنی‌های کاهنده آب مانند mtoplase یا mtocrete در بتن پیشنهاد می‌شود.

لایه‌های بتنی که بر روی آن‌ها DUM100  اجرا می‌شود باید حداقل ضخامت 75 میلی‌متر را داشته باشند. بعد از بتن‌ریزی، سطح بتن را با استفاده از شمشه باید تراز کرد و سپس آن را ویبره کرد.

سطح بتن را توسط ماله چوبی تراز کرد به گونه‌ای که از صیقلی شدن زیاد پرهیز شود و آب انداختگی سطح را برطرف کند. (از اسفنج نباید استفاده کرد)  DUM100را در کناره‌های قطعات اجرایی (همان جایی که درزهای اجرایی و انبساطی یافت می‌شوند) به پهنای تقریبا 80 میلیمتر پاشید و با استفاده از ماله چوبی آن‌ها را در سطح پهن کرد.

DUM100 را به صورت ایده آل باید به سطحی زد که نه زیاد خشک و نه زیاد مرطوب باشد. دمای محیط عامل اصلی تعیین کننده این زمان است. به طور معمول در دماهای 35 تا 45 درجه سانتی‌گراد زمان 30 تا 40 دقیقه پس از بتن‌ریزی پیشنهاد می‌شود. این مدت در دمای کمتر از 35 درجه سانتی‌گراد طولانی‌تر خواهد شد.

با کمک زیر پایه‌ای بلند که به طول کل قطعه بتنی باشد، مواد را باید با دست بر روی سطح بتن مرطوب پاشید. اجرا در دو مرحله انجام می‌شود.

1. دو سوم مواد مورد نیاز را با اطمینان از پخش یکسان بر سطح بتن باید پاشید.

2. به مواد اجرا شده اجازه داد تا رطوبت را از سطح جذب کند تا رنگ تیره یکپارچه‌ قابل رویت شود.

3. با استفاده از ماله چوبی MTOTOP 900 را در سطح پخش کرد تا از یکی شدن آن با سطح بتنی اولیه اطمینان حاصل شود.

4. بقیه مواد را اجرا کرده و بعد از آن که رنگ مصالح تیره شد مجدد با ماله چوبی آن‌ها را در سطح پخش کرد.

5. وقتی که سطح آن قدر سخت شده که بتواند وزن آدمی را بپذیرد و فقط در ردپای او فرورفتگی کمی پدید آید باید اجرای DUM100را با استفاده از ماله پروانه‌ای به اتمام رساند. سطحی صاف و غیر لغزنده به دست خواهد آمد اما نباید روی سطح زیادی کار کرد.

6. اگر صافکاری نهایی با استفاده از ابزار دستی چون ماله فلزی انجام شود، این عمل باید تا قبل از این که بتن در برابر تردد اشخاص سخت شود، صورت پذیرد.

خشکه پاشی‌ها را نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب و یا در وزش بادهای گرم اجرا کرد. مراقبت فوق مانع ایجاد خشکی زودرس در عمق 5 تا 10 میلی‌متری سطح مواد شده و از پوسته شدن و جدایی آن از بتن مرطوب زیرین جلوگیری می‌کند. اتفاق نامطلوب فوق خود را هنگام ماله‌کشی نشان خواهد داد.

همچون دیگر سطوح بتنی، عمل‌آوری و زمان آن پس از اجرای سطوح بتنی بسیار مهم و اساسی بوده و باید سرعت بعد از اجرا انجام شود.

پوشش‌های یک رنگ نیز بر روی سطح تمام شده  DUM100  می‌توانند اجرا شوند ولی پیش از انتخاب آن‌ها باید به موادی چون نوع عمل‌آوری صورت پذیرفته، شکل بافت سطحی ایجاد شده و موارد دیگر توجه شود. 

پوشش دهی:

میزان استفاده از مصالح می‌تواند بین 3 تا 7 کیلوگرم در مترمربع باشد، ولی در اکثر موارد صنعتی پوشش 4 کیلوگرم در متر مربع توصیه می‌شود.

انبارداری:

این مواد باید زیر پوشش نگهداری شود. به دور از تابش مستقیم آفتاب و دمای زیاد انبار شود. عمر مفید این محصول در شرایط انبارداری مناسب 12 ماه است. عدم رعایت روش انبارداری مناسب باعث صدمه دیدن محصول و یا بسته‌بندی آن می‌شود.

نکات ایمنی:

این محصول دارای مواد سیمانی بوده که می‌توانند باعث سوزش شوند. از تماس آن با چشم و تماس طولانی با پوست خودداری شود. اگر آلودگی ایجاد شد باید به سرعت آن را با آب شست و پزشک را مطلع کرد. از دسترسی کودکان به آن نیز باید جلوگیری شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت رسمی گروه صنعتی عرشه کاران مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی عرشه کاران

گروه صنعتی عرشه کاران در سال 1378 با شروع عملیات فرمینگ ورق عرشه فولادی در زمینی به مساحت 4000 متر مربع واقع در کهریزک تهران به عنوان یکی از پیشگامان صنعت سقفهای عرشه فولادی ( متال دک ) آغاز به کار نموده و تا کنون با اجرای بیش از 400 هزار مترمربع انواع سقف عرشه فولادی و کفسازی صنعتی در سراسر کشور از جمله گروه های فعال و موثر در اجرای سقف در کشور محسوب می گردد. تا کنون افتخار اجرای پروژه برای 250 کارفرمای مختلف از بسیاری نهادها و سازمانهای مختلف مانند: سازمان انرژی اتمی، ارتش جمهوری اسلامی، شرکتهای راه سازی و پل سازی مانند: اویول، هنزا، مولوی، پارکت، دی، پورنام، شهرداریها، پتروشیمی، مناطق ویژه تجاری، سازمان بنادر و کشتیرانی و ... را داشته ایم تا کنون بالغ بر 400 هزار متر مربع سقف عرشه فولادی در سراسر ایران توسط این شرکت اجرا گردیده است. از تعهدات شرکت در قبال مشتریان می توان به در جریان بودن مشتری از تمامی جزئیات اجرا سفارش و آگاهی بخشی به مشتری در خصوص پروسه کامل تولید تا تمام مراحل اجرا و آنالیز کامل تمام اجزای سقف عرشه فولادی به همراه نوع متریال و مشخصات فنی آنها و نحوه اجرا در راس امور اولیه این شرکت قبل از عقد قرارداد، اطلاع رسانی کامل و شفاف به مشتری در خصوص کلیه کارفرمایان قبلی شرکت و امکان دسترسی به آنان و به کارگیری پرسنل متعهد و مجرب نام برد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان