اطلاعات تماس
  • 0۹۱۹۱۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801053575711429

مه گیف، پلی میان دل‌های دور از هم

افزایش میزان علاقه‌مندی مردم به فروشگاه‌های اینترنتی

کد: 139801053575711429

http://bit.ly/2IAv3QK

، تهران , (اخبار رسمی): اقبال عموم مردم به فروشگاه‌های اینترنتی طی سال‌های گذشته همزمان با تمام دنیا در ایران و استرالیا هم افزایش قابل توجهی داشته است و روزانه صدها ایرانی در هر دو کشور از طریق خدمات آنلاین اقدام به خرید می‌کنند.

افزایش میزان علاقه‌مندی مردم به فروشگاه‌های اینترنتی
افزایش میزان علاقه‌مندی مردم به فروشگاه‌های اینترنتی
افزایش میزان علاقه‌مندی مردم به فروشگاه‌های اینترنتی
افزایش میزان علاقه‌مندی مردم به فروشگاه‌های اینترنتی
افزایش میزان علاقه‌مندی مردم به فروشگاه‌های اینترنتی
افزایش میزان علاقه‌مندی مردم به فروشگاه‌های اینترنتی
افزایش میزان علاقه‌مندی مردم به فروشگاه‌های اینترنتی
افزایش میزان علاقه‌مندی مردم به فروشگاه‌های اینترنتی

بیشترین تعداد مشتریان فروشگاه های اینترنتی معمولا بین 18 سال تا 34 ساله هستند.

طبق آمار، خرید اینترنتی در استرالیا طی دو سال گذشته رشد چشمگیری داشته است که طبیعتا این رشد شامل جامعه ایرانیان مقیم استرالیا هم می‌شود.

مدیران سایت‌های فروشگاهی The Iconic ، asos  و boohoo در سال‌های اخیر  از افزایش قابل توجه مشتریان و گردش مالی خود در بازار فروش آنلاین استرالیا خبر داده‌اند. حجم خریدهای اینترنتی در استرالیا طی سال گذشته بیش از 22 میلیارد دلار امریکا بوده است. این رشد و علاقه مردم به خرید وسایل مورد نیازشان از طریق اینترنت در همه کشورها گزارش می‌شود.

بیشترین تعداد مشتریان فروشگاه های اینترنتی معمولا بین 18 سال تا 34 ساله هستند. سنی که افراد بیشترین تعامل را با اعضای خانواده و دوستان دارند و عزیزان بیشتری از پدر و مادر و پدر بزرگ و مادربزرگ گرفته تا همسر و همکلاسی و ... در کنارشان هستند.

سایت «مه گیفت» با امکان خرید و ارسال دسته گل، شیرینی و هدیه به سراسر دنیا سعی می‌کند پل ارتباط ایرانیانی باشد که از عزیزان‌شان دور هستند و می‌خواهند به هر مناسبتی آن‌ها را خوشحال کنند.

فروشگاه اینترنتی مه گیفت سال گذشته با ایده‌ی تیمی از ایرانیان متعهد و آشنا به علم مارکتینگ و IT در استرالیا و ایران، راه اندازی شد و با شناخت نیاز جامعه ایرانی، پیوندهای خانوادگی و دوستی ایرانیان را در سراسر دنیا تقویت می‌کند.

در سال‌های گذشته ارسال هدایایی مثل سفارش دسته گل به مناسبت تولد، ازدواج، فارغ التحصیلی یا حتی درگذشت یکی از عزیزان و یا تدارک کیک تولد برای غافلگیر کردن یک دوست صمیمی از راه دور تقریبا غیر ممکن بود، اما امروز به مدد اینترنت این کار هم ممکن شده است!

در ایران نیز این کار  به همت مه گیفت میسر شده است تا جایی که می‌توان دوستی عزیز را از راه دور و حتی از  فاصله‌ی هوایی 20 ساعتی با ارسال یک هدیه ارزشمند خوشحال کرد.

لذت خرید اینترنتی یکی از تجربیات نسل حاضر است اما این لذت وقتی دو چندان می‌شود که موجب خوشحالی و غافلگیری دوستی دیگر در نقطه دیگری از این جهان هم بشود.

مه گیفت این امکان را برای کاربرانش فراهم آورده است که از میان دهه‌ها سبد یا دسته گل طراحی شده، زیباترین گل‌ها را با سلیقه خودشان انتخاب کنند و آن را برای عزیزان‌شان بفرستند.

البته محصولات مه گیفت به دسته گل محدود نمی‌شود و هدایای متنوع و جذاب زیادی مطابق با طیف وسیعی از سلایق مشتریان در نظر گرفته شده است.

بخش کیک و شیرینی برای مناسبت‌ها و جشن‌ها از جمله قسمت‌های پر مشتری سایت مه گیفت هستند.

مه گیفت همچنین بخشی را برای هدایای نفیس و گرانقیمت در نظر گرفته است. علاوه بر بخش طلا و زیور آلات که به مشتری امکان می‌دهد هدیه درخور و شایسته مخاطبش را برای او سفارش دهد، امکان خرید ادکلن و هدایای دکوری زیبا نیز در مه گیفت وجود دارد.

یکی از مزایای مه گیفت بهره‌گیری از هنر هنرمندان ایرانی در سراسر کشور است. محصولاتی که با دقت و کیفیت بالا تهیه می‌شوند و با هدف حمایت از هنرمندان و صنعتگران ایرانی و رونق تولید ایرانی به مشتریان عرضه می‌شوند.

امروزه در استانداردهای فروشگاه‌های آنلاین شاخصه‌هایی چون اطمینان از کیفیت محصول، ضمانت بازگشت و یا امکان لغو سفارش گل و همچنین تحویل به موقع و سریع از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و مدیران مه گیفت نیز توجه ویژه‌ای به این فاکتورهای مهم برای تامین رضایت مشتریان خود دارند.

خرید از  این سایت از طریق پی پال و همچنین واریز اینترنتی امکان پذیر است.

مه گیفت با دو دفتر در تهران و ملبورن خدمات پشتیبانی خود را به مشتریان ارائه می‌کند که بخش خدمات بر خط این سایت نیز به طور 24 ساعتی و در تمام طول هفته پاسخگوی نیازهای مشتریان است.

علاقه‌مندان به اطلاع از خدمات این سایت فروشگاهی و همچنین بازدید از محصولات آماده ارائه مه گیفت می‌توانند به آدرس mahgift.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مه گیفت

مَه گیفت، با هدف ارائه خدمات و شادسازی ایرانیان سراسر دنیا و کوتاه کردن راه برای سورپرایز کردن عزیزانشان، فعالیت خود را در سال 2018 آغاز نمود. تیم مَه گیفت متشکل از ایرانیان متعهد و آشنا به علم مارکتینگ و IT در سیدنی استرالیا و ایران، راه را برای خرید ایرانیان از فروشگاه آنلاین مَه گیفت هموار نموده اند. یکی از اهداف مهم و اصلی مَه گیفت، جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات مناسبت در خور شخصیت والای ایرانی می باشد. ما در این وب سایت سعی کردیم تا محصولاتی با کیفیت بالا گرد هم بیاوریم که بعضی از این محصولات، کارهای هنرمندانی در سرتاسر میهن عزیزمان ایران می باشد که با دقت بالا ساخته و تهیه شده اند. ما با ارائه این محصولات دست ساز، سعی بر معرفی صنایع دستی ایران به سراسر دنیا داریم. افتخار داشتن ایرانی آباد و سرفراز ، آرزوی هر ایرانی می باشد، از اینرو 1٪؜ از فروش هر محصول در وب سایت مَه گیفت بصورت اتوماتیک تعلق می گیرد به بنیاد و موسسه خیریه ایرانی که در داخل استرالیا فعالیت می کنند و کار آن ها کمک به قشر آسیب پذیر در داخل ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 0۹۱۹۱۲*****
[نمایش اطلاعات]