اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806063996612957

آزمون آنلاین زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی باید داشته‌ باشد؟

کد: 139806063996612957

http://bit.ly/2Zt9YfV

، تهران , (اخبار رسمی): این‌که یک آزمون آنلاین زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی باید داشته‌باشد و از میان این همه تست انگلیسی متفاوت باید به سراغ کدام رفت سوالاتی هستند که در این مطلب، سعی شده جوابی درست برای انها ارائه شود.

آزمون آنلاین زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی باید داشته‌باشد؟
آزمون آنلاین زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی باید داشته‌ باشد؟

آهن‌ربای آزمون آنلاین زبان انگلیسی چه کسانی را بیشتر جذب می‌کند؟

  • آن‌هایی که وقت بدنشان به وقت آمریکا تنظیم شده‌است

بسیاری از افراد به شب‌بیداری و خواندن درس‌ در شب عادت دارند؛ این افراد سخت‌کوش معمولاٌ روزها می‌خوابند و شب‌ها خیلی شاد و سرحال تصمیم می‌گیرند سخت‌ترین مسائل زندگی‌ خود را حل‌کنند. افرادی که به شدت با این جمله‌ی معروف سارتر موافقند که می‌گوید شب چه ربطی به خواب دارد و امتحان‌دادن در روز روشن ممکن‌است مغز آنها را حسابی متعجب کند، می‌توانند به سراغ آزمون آنلاین زبان انگلیسی بروند و در هر زمانی که راحت‌تر بودند در خودآزمایی زبان انگلیسی شرکت کنند.

  • آن‌هایی که دوست دارند بیشتر از یک ‌بار خودشان را محک بزنند

آزمون‌های حضوری گاهی بسیار وقت‌گیر یا پرهزینه هستند که خیلی دردناک است که در آزمون شرکت کرد و نمره‌ی قابل قبولی نگرفت. پس اگر فردی تمایل ندارد به چنین اوضاعی گرفتار شود بهتر است قبل از شرکت در آزمون اصلی، کمی با یک مجموعه تست انگلیسی سطح دانش خود را امتحان کند تا این همه وقت، هزینه و انرژی بیهوده هدر نرود.

ویژگی‌های یک آزمون زبان انگلیسی خوب

  • کلید تشریحی داشته‌باشد

یک آزمون زبان انگلیسی بدون داشتن پاسخ تشریحی هیچ فایده‌ای ندارد. افراد آزمون می‌دهند و نمره‌ی متوسطی می‌گیرند اما آیا بدون خواندن پاسخ‌های تشریحی می‌توان فهمید کجای کار اشتباه است؟ نه! پس وقتی قرار است برای یک مجموعه تست انگلیسی هزینه‌ای پرداخت شود بهتر است خوب دقت کرد و دید آیا بعد از آزمون یک جزوه‌ی جامع پاسخ تشریحی وجود دارد یا نه.

  • استاندارد باشد

 این مورد خیلی واضح  است؛ آن‌قدر واضح که حتی برای خریدن یک بسته پفک هم افراد به دنبال علامت استاندارد می‌گردند. 

مجموعه تست انگلیسی سفیر مال

در سفیرمال بعد از یک نیازسنجی اساسی از مخاطبان، یک مجموعه آزمون آنلاین زبان انگلیسی استاندارد، ارائه شده است. بنابراین در بخشی از وبسایت، بخش فروش آزمون جامع زبان انگلیسی در پنج سطح elementary، intermediate، upper-intermediate ، advanced، cpe راه‌اندازی شده است. آزمون‌ها به 4 دسته زیر تقسیم می‌شوند:

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه آنلاین سفیرمال به ادرس safirmall.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش