اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806094003512957

معرفی بهترین منابع خودخوان آیلتس

کد: 139806094003512957

http://bit.ly/2ZHzn5V

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه بهترین منابع خودخوان آیلتس برای کسانی که نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند آمده است.

معرفی بهترین منابع خودخوان آیلتس
معرفی بهترین منابع خودخوان آیلتس

وقت آزادتان از کم هم کمتر است

افراد کارمند یا محصل و یا افرادی که به هر دلیلی وقت کافی برای رفتن به آموزشگاه زبان ندارند می‌توانند خود، در خانه یا محل کار، استاد خود شوند.

از آموزشگاه خوب خبری نیست

گاهی به خاطر محل سکونت احتمال پیداکردن یک آموزشگاه خوب برای گرفتن مدرک آیلتس بسیار کم است. البته گاهی هم به خاطر زیادبودن تعداد آموزشگاه‌ها اوضاع سخت می‌شود چون انتخاب از میان این همه آموزشگاه، سخت است. بنابراین می‌توان از کتاب استفاده کرد.

3+1 کتاب برای شروع آیلتس

  • کتاب‌های Focus on Vocabulary

مجموعه‌ی دو جلدی کتاب Focus on Vocabulary به افراد کمک می‌کند تا هم شروع به جمع‌آوری لغت‌ها و ذخیره‌کردن آنها در همه‌ی کنج‌ها و شیارهای مغز خود کنند. این کتاب‌ها دارای دو سطح مبتدی و پیشرفته هستند.  بنابراین می‌توان با توجه به سطح دانش زبان انگلیسی‌، به سراغ هر یک از این دو سطح رفت و دایره لغات را ارتقا داد.

  1. کتاب Focus on Vocabulary 1
  2. کتاب Focus on Vocabulary 2
  • مجموعه کتاب New Headway Plus

برای موفقیت در آزمون آیلتس لازم است افراد در چهار حوزه‌ی listening، Writing، Speaking، Reading  خود را تقویت کنند.

کتاب New Headway Plus می‌تواند به شما کمک کند. به راحتی می‌توان با کمک این کتاب‌ها لغت جدید یاد گرفت. گوش‌ها را برای بهتر شنیدن تربیت ‌کرد و بعد از آن به شکل  مستقیم و غیرمستقیم گرامرهای خشک را هم در خودآگاه و ناخوداآگاه جا داد و هم خود را برای یک مبارزه‌ی جانانه آماده‌ کرد.

مجموعه‌ی نیو هدوی پلاس از آن منابع خودخوان آیلتس است که هم با کتاب‌های سطح beginner به کمک مبتدی‌ها می‌آید و هم با کتاب‌های پیشرفته‌اش می‌تواند به افرادی‌که به دنبال نمره‌ی بالاتر آیلتس هستند؛ کمک کند.

کتاب‌ لغت انگلیسی و کتاب گرامر انگلیسی و سی‌د‌ی در این زمینه نیز بسیار مفید است.

  • مجموعه Headway Academic Skills

برای این‌که قدم آخر را به بهترین شکل برداشت باید یاد گرفت که چطور در زمان سخنرانی نت‌برداری کرد تا موقع listening و بعد از آن در پاسخ به سوال‌های چهارگزینه‌ای دچار مشکل نشد؛ از طرف دیگر باید مهارت در صحبت‌کردن و حتی فکرکردن به زبان‌انگلیسی را حسابی تقویت کرد تا هنگام مصاحبه حضوری خیلی‌خوب و راحت بتوان از تمام دانش خود استفاده کرد و به خوبی به سوال‌ها پاسخ داد.

مجموعه کتاب Headway Academic Skills دقیقا به همین منظور طراحی شده‌‌ و می‌توان به کمک تمرین‌ها و سی‌دی آموزشی این کتاب مثل آب خوردن از پس آیلتس برآمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب