اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014068212957

یادگیری سریع لغات انگلیسی در سه گام

کد: 139807014068212957

http://bit.ly/2kwL290

، تهران , (اخبار رسمی): طبق تجربه‌های زبان‌آموزهای حرفه‌ای بهتر است به سراغ کتاب‌هایی رفت که سعی می‌کنند با استفاده از تمرین‌های مختلف لغت‌ها را وارد ذهن کنند و از تصاویر مختلف برای بیان مفاهیم‌ استفاده‌ کنند.

یادگیری سریع لغت انگلیسی در سه گام
یادگیری سریع لغات انگلیسی در سه گام

گام اول: از یار مهربان کمک گرفت

برای تبدیل کردن ذهن به یک آشپزخانه‌ی پخت انواع جمله‌‌های انگلیسی باید به سراغ مواد اولیه‌ی خوب و البته یک کتاب خوب رفت.

اما چه کتابی یا مجله انگلیسی خوب است؟ بهتر است به سراغ کتاب‌هایی رفت که دارای تمرین‌های مختلف هستند و از تصاویر مختلف برای بیان مفاهیم‌ استفاده‌ می‌کنند. همچنین یک کلید یا پاسخ‌نامه دارند.

یک نکته طلایی هم این‌که معمولا کتاب‌های خوب دست به یادآوری خوب هم دارند و سعی می‌کنند لغت‌های درس‌های قبلی را لا‌به‌لای مفاهیم جدید قرار دهند و مثل یک ساندویچ خوشمزه تحویل دهند.

گام دوم: کلمات و لغات پرکاربرد انگلیسی را دسته‌بندی کرد

مغز خیلی زود می‌تواند تبدیل به مکانی شلخته شود کافی است روزی پنجاه لغت انگلیسی بی‌ربط به هم را حفظ کرد. بعد از چند روز مشاهده می‌شود که کلی لغت یادگرفته‌ شده اما در زمان‌ درست نمی‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. چون هر چیزی سر جای خود نیست و  وقتی قرار است اسم یک ماشین را به خاطر آورد نیاز است در کنار اسم ابزار آشپزخانه به دنبال آن گشت و این یعنی به‌هم خوردن تمرکز.

برای این‌که در چنین گرداب خطرناکی گیر نکرد بهتر است هر روز اصطلاحات انگلیسی مربوط به یک دسته‌ی خاص را حفظ کرد. مثلا یک روز دراماتیک و فقط به سراغ یادگیری احساسات رفت. روز بعد یک سرآشپز شد و با یادگیری اسم غذاهای مختلف یک آش خوشمزه پخت و همین‌طور الی آخر! به این ترتیب به ذهن کمک می‌شود هر چیزی را سرجای خود بگذارد و در مواقع لزوم با یک گشت‌وگذار کوتاه در گوشه‌و‌کنار حافظه‌ به لغت موردنظر و دلخواه دست پیدا کند.

گام سوم: کلمه‌ها و لغات انگلیسی را بازی داد

رای این‌که مجبور نشد تا هزار سال بعد همچنان به یادگیری لغت انگلیسی ادامه داد بهتر است از لغت‌ها و ترکیبات انگلیسی در جملات مختلف استفاده کرد. به این ترتیب می‌توان نوع ترکیب کلمه با سایر فعل‌ها را هم دید. البته موقع جمله‌سازی بد نیست آن را نوشت تا کمی تمرین writing هم چاشنی یادگیری شود و یک کتاب لغت زبان انگلیسی ساخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش