اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807094090712957

کتاب Select Reading، منبعی خوب برای تقویت مهارت ریدینگ

کد: 139807094090712957

http://bit.ly/2oTV0TR

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شخصی تصمیمش را گرفته‌ که با تقویت ریدینگ به امتیاز بالایی در آزمون‌های آیلتس و تافل دست پیدا کند یا دلش می‌خواهد به راحتی از پس خواندن و درک مطالب انگلیسیِ کتاب‌ها و ژورنال‌های مختلف بربیاید، پس بهتر است منابع معتبری را پیدا کندکه او را به هدفش برساند.

معرفی بهترین منابع reading
کتاب Select Reading، منبعی خوب برای تقویت مهارت ریدینگ

حتما همه ریدینگ‌های کتاب انگلیسی دوره دبیرستان را یادشان است. پاراگراف‌هایی که هدف‌شان تقویت مهارت خوانش انگلیسی یا همان ریدینگ (Reading) بود. هدفی که هیچ وقت عملی نشد! افرادی که برای تقویت ریدینگ آیلتس یا تافل در حال عرق‌ریزی هستند حتما متوجه شده‌اند که هدف اصلی این پاراگراف‌ها فقط خواندن متن نیست، بلکه درک مطلب است.

بنابراین برای اینکه علاوه بر مهارت خواندن، ادراک را هم تقویت کند نیاز به منابع درست‌وحسابی است. منابعی که کمک می‌کنند تا کلمات مثل یک جریان سیال از چشم‌ها به زبان برسند و در نهایت در سلول‌های خاکستری مغز ثبت و درک شوند. اگر شخصی چنین دغدغه‌ای دارد، در این مقاله منابعی معرفی می‌شود که فقط و فقط برای تقویت ریدینگ طراحی و تدوین شده‌اند.

بهترین منابع تقویت ریدینگ انگلیسی کدام‌ هستند؟

اگر شخصی تصمیم دارد که با تقویت ریدینگ به امتیاز بالایی در آزمون‌های آیلتس و تافل دست پیدا کند یا می‌خواهد به راحتی از پس خواندن و درک مطالب انگلیسیِ کتاب‌ها و ژورنال‌های مختلف بربیایید، پس بهتر است منابع معتبری را پیدا کند که او را به هدفش برساند.

منابعی که  در ادامه معرفی شده‌اند به گونه‌ای هستند که حتی قابلیت استفاده به صورت خودخوان را دارند. به‌علاوه، این کتاب‌ها، ریدینگ انگلیسی سطح مبتدی، متوسطه، پیشرفته را پوشش می‌دهند. بنابراین این امکان وجود دارد که با توجه به سطح مهارت کتاب ریدینگ مناسب را انتخاب کرد.

نکته‌ مهم اینکه می‌توان در زمینه‌ ریدینگ انواع نمونه سوالات آیلتس را هم در این کتاب‌ها پیدا کرد. سوالاتی که زبان آموز را با سبک سوالات آزمون آشنا می‌کند. به این ترتیب او آمادگی پاسخگویی به هر نوع سوالی را خواهد داشت.

Select Reading، پله پله تا سطح پیشرفته

کتاب Select Reading به‌طور تخصصی برای تقویت ریدینگ طراحی شده است. مهم نیست مهارت ریدینگ‌ در چه سطحی است. چون انتشارات آکسفورد (Oxford) این کتاب را در 4 سطح Elementary ،Pre-intermediate ،Intermediate و Upper-intermediate تدوین کرده است. به این ترتیب شخص در هر سطحی که باشد می‌تواند به مرور، توانایی‌ خود را ارتقا بدهد.

برخی از ویژگی‌های این کتاب:

  • اول از همه این کتاب توانایی خواندن متن را تقویت می‌کند.
  • کمک می‌کند تا بتوان مطلب و واژه‌ها را بهتر درک کرد.
  • ذهن را برای دریافت اطلاعات بیشتر تحریک می‌کند.
  • باعث می‌شود در بحث و گفتگو توانمند شد.

البته باید دانست که Select Reading با انتخاب موضوعات متنوعی تمام این مهارت‌ها را کاملا زیرپوستی تزریق می‌کند. ناگفته نماند که فایل صوتی این کتاب با لهجه آمریکایی، تلفظ لغات و روخوانی از متن را به خوبی آموزش می‌دهد.

آنچه کتاب‌های آموزش ریدنیگ را از هم متمایز می‌کند به‌کارگیری روش‌های اصولی برای آموزش، توجه به ریدینگ انگلیسی سطح مبتدی، متوسطه، پیشرفته و مطابقت با آزمون آیلتس است. بنابراین اگر شخصی هدفش موفقیت در آزمون‌های آیلتس و تافل است، بدون شک با کمک هر کتاب می‌تواند بیش از آنچه انتظار داشته‌ یاد بگیرد و در ریدینگ حرفه‌ای شود.

تهیه‌ این کتاب‌ها اصلاٌ کار سختی نیست. سفیرمال این کتاب‌های معتبر را با تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. به‌علاوه اگر شخصی ساکن تهران است می‌تواند از مزیت ارسال رایگان هم بهره‌مند شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب