اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807174115312957

بهترین کتاب برای تقویت speaking

کد: 139807174115312957

http://bit.ly/2paUsc7

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه کتاب‌های معتبری معرفی خواهند شد که هر کدام به روش خود مهارت گفتاری‌ را تقویت خواهند کرد.

بهترین کتاب برای تقویت speaking
بهترین کتاب برای تقویت speaking

Q: skills for success  عصاره تجربه و تلاش استادان زبان انگلیسی

انتشارات آکسفورد مجموعه کتاب Q: skills for success را برای تقویت مهارت‌های مختلف زبان‌آموزی در پنج سطح و در دو سریِ «خواندن- نوشتن» و «شنیدن-  مکالمه» منتشر کرده است.

افرادی که قصد دارند مهارت مکالمه را تقویت کنند باید از سری «شنیدن-مکالمه» یا مجموعه‌ی Q Skills for Success : Listening and Speaking استفاده کنند. وقتی که اسم آکسفورد وسط می‌آید معلوم می‌شود که این موارد درسی قرار است با لهجه آمریکایی آموزش داده شود.

این مجموعه کتاب تقویت مکالمه انگلیسی حاصل نظرات، پیشنهادها و تلاش‌ هزاران مدرس و زبان‌آموز است. در واقع می‌شود گفت که مجموعه کتاب‌های Q: skills for success چکیده‌ای است از تجربه‌های بسیار موثر، در فرآیند آموزش زبان انگلیسی.

شیوه آموزشی این کتاب هم بسیار جذاب است. مطمئناً با مطالعه این کتاب افراد متوجه خواهند شد از هر لحاظ با کتاب متفاوتی طرف هستند. غوطه‌ور شدن در موضوعات به‌روز، دست‌وپنجه نرم کردن با تمرین‌های متنوع و مهم‌تر از همه مواجه شدن با نگارشی متفاوت، این حقیقت را ثابت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های خاص این کتاب، تقویت توانایی تحلیل و تفکر انتقادی در زبان‌آموزان برای درک بهتر مطالب است. ناگفته نماند که اگر قصد آمادگی برای آزمون تافل یا آیلتس وجود داشته باشد با مطالعه سطح‌های بالاتر این مجموعه می‌توان به آمادگی کامل رسید.

در نهایت دست روی هر کتابی که گذاشت، سفیرمال آن را با تخفیف ویژه در اختیار افراد خواهد گذاشت. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب