اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807214125312957

معرفی بهترین کتاب برای تقویت writing

کد: 139807214125312957

http://bit.ly/2ovHwOo

، تهران , (اخبار رسمی): ممکن است افرادی روزی صد بار، از خود بپرسند که نوشتن به یک زبان دیگر چه اهمیتی دارد؟ اما باید گفت که داشتن این توانایی بسیار مهم است؛ نه فقط برای استخدام شدن در شرکت‌های بزرگ، بلکه برای ادامه تحصیل و یا خواندن و خلاصه کردن مقاله‌های مهم هم این امر می‌تواند اهمیت داشته باشد.

بهترین کتاب برای تقویت writing
معرفی بهترین کتاب برای تقویت writing

Longman Academic Writing Series

ممکن است در آزمون آیلتس از شما بخواهند راجع به تاریخ عمومی یا موضوعات تخصصی‌تر بنویسید؛ اینجاست که نوشتن به زبان دیگری اهمیت خود را نشان می‌دهد. مجموعه کتاب Longman Academic Writing Series دقیقا با همین هدف، رایتینگ‌های متنوعی در رابطه با موضوعات مختلف مثل زیست‌شناسی، تاریخ و ... دارد و در هر بخش لغت ریز و درشت مرتبط را به افراد آموزش می‌دهد.

نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از لغت‌ها را هم در یک متن نشان می‌دهد. بعد از آن هم نوبت امتحان است و کتاب با چند سوال از پاراگراف‌های مختلف متن، تلاش می‌کند درک مطلب را بالاتر ببرد. البته آموزش‌های این کتاب به همین نقطه ختم نمی‌شود.

برای موفقیت در آزمون باید دانست که یک متن را از کجا شروع کرد و چطور ادامه‌ داد؟ این کتاب آموزش‌های مختلف و توضیح در همین رابطه دارد و به افراد یاد می‌دهد بعد از خواندن یک متن، چطور آن را خلاصه کنند تا بهتر بتوانند از زمان استفاده کنند. این مجموعه دارای پنج سطح است و می‌تواند تمام زبان‌آموزان را در هر سطحی که که هستند، راضی کند.

Writing ielts collins

برای این کتاب شاید عنوان بهترین کتاب writing آیلتس بسیار مناسب باشد. خواندن این کتاب دو ماه قبل از آزمون آیلتس مناسب است. این کتاب دوازده درس دارد که هر کدام دارای سه بخش اصلی است.

در بخش اول قرار است ذهن با لغت جدید بمباران شود تا در آزمون اصلی هیچ لغتی ناآشنا نباشد. در بخش دوم گرامر بررسی شده با مثال و جمله که هم گرامرها را می‌توان یاد گرفت و هم چگونگی استفاده از لغت‌های جدید را به خوبی آموخت. در بخش سوم هم یک آزمون جذاب دارد. پس اگر بخش رایتینگ آزمون آیلتس سخت است بد نیست به سراغ کتاب Writing ielts collins رفت.

Headway Academic Skills

اگر دانش زبان یعضی از افراد از سطح مبتدی بالاتر است و به دنبال بهترین کتاب تقویت رایتینگ هستند تا دانش زبان خود را در زمینه‌های تخصصی‌تر افزایش دهند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. از این کتاب هم مانند بسیاری از کتاب‌های دیگر می‌توان به شکل خودآموز استفاده کرد. البته این کتاب برای دانشجویان و افرادی که قصد خواندن متن‌های تخصصی دارند مناسب‌تر است. داوطلبان معمولی آیلتس هم می‌توانند از این کتاب در کنار کتابی مثل New Headway Plus استفاده‌کنند.

خانه‌ای برای بهترین کتاب writing آیلتس و رفقا

Writing، یکی از چهار مهارت کلیدی در زبان انگلیسی است و جایگاه مهمی در آزمون‌های بزرگ دارد. از طرف دیگر دانشجویان گاهی برای حل یک مسئله‌ی علمی، نیاز دارند به استادی از یک کشور دیگر ایمیل بزنند و واضح است که یک استاد پر مشغله، به‌راحتی ایمیلی با غلط‌های فاحش ‌نگارشی را کنار می‌گذارد.

علاقه مندان برای دریافت بهترین کتاب تقویت رایتینگ انگلیسی، مشاوره آموزشی تلفنی رایگان و ... می‌توانند به سایت فروشگاه آنلاین سفیرمال به ادرس safirmall.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش