اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807304149212957

بهترین کتاب برای تقویت Listening

کد: 139807304149212957

http://bit.ly/2PKtZgO

، تهران , (اخبار رسمی): صداها از عجیب‌ترین اتفاقات دنیا هستند؛ تعداد زیادی آوا در کنار هم قرار می‌گیرند و یک صوت جذاب را می‌سازند. جالب‌تر این‌که انسان‌ها یاد گرفته‌اند از این صداها، برای برقراری ارتباط استفاده کنند.

بهترین کتاب برای تقویت Listening
بهترین کتاب برای تقویت Listening

چطور مهارت listening را تقویت کنیم؟

یکی از سخت‌ترین مراحل در یادگیری زبان انگلیسی و کسب موفقیت در آزمون آیلتس، بخش مربوط به مهارت Listening است. آیلتس برای خیلی‌ها یک غول  است که هرچقدر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نمی‌توانند آن را شکست دهند، اما هر غولی عاقبت روزی شکست می‌خورد. 

موزیک گوش بدهید: اگر صبح و شب با موسیقی گره خورده، از علاقه‌‌ی جذابتان برای پیشرفت بیشتر استفاده کنید و سعی کنید متوجه شوید که خواننده دقیقا چه می‌گوید. اگر تازه‌کار هستید می‌توانید کمی تقلب کنید و بعد از چندبار شنیدن آهنگ، به سراغ گوگل بروید و متن آهنگ را سرچ کنید. حتی می‌توانید به سراغ کتاب‌های آموزشی‌ بروید که موسیقی را چاشنی آموزش کرده‌اند و از این هنر برای تقویت مهارت listening انگلیسی استفاده می‌کنند. 

مثل یک اسفنج شوید: همه‌ در دوران نوزادی یک اسفنج واقعی بوده‌اند. همه سر تا پا گوش بوده و به صداهای اطراف گوش داده و سعی کرده‌اند کلمات و معنی‌ را متوجه شوند. از آن جالب‌تر این‌که لحن بیان کلمات هم خوب به خاطر سپرده شده است. پس اکنون در حال یادگیری یک زبان جدید هستید و دست کمی از یک نوزاد ندارید؛ بنابراین خوب است با استفاده از فیلم‌ها و یا کتاب تمرین listening انگلیسی کنید. طی کردن این مسیر برای بار دوم چندان سخت نیست.

از کتاب کمک بگیرید: این مهم‌ترین کاری است که باید برای تقویت مهارت listening انجام داد. اما یک کتاب Listening انگلیسی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ همه‌ از کتاب‌های خشک فراری هستند، بنابراین شاید بتوان گفت بهترین کتاب تقویت لیسینیگ کتابی است که تمرین‌های متنوع داشته باشد، با آموزش واژه‌ها و اصطلاحات کاربردی ماهیچه‌های مغز را ورزش دهد و در آخر کاری کند که با تمام شدنش، حس کنیم بخش بزرگی از مسیر یادگیری لیسنینگ را طی کرده‌ایم.

معرفی چند کتاب تمرین listening انگلیسی

کتاب Tactics for listening: مجموعه کتاب‌های Tactics For Listening از معروف‌ترین کتاب‌های یادگیری لیسینینگ است و زبان‌آموزان سطح مبتدی تا پیشرفته، می‌توانند از آن استفاده کنند.

هر کتاب این مجموعه شامل 24 درس است که به موضوعات مرتبط با مسائل روزمره مثل حمل‌و‌نقل، فیلم و... می‌پردازد. اگر حس کردید متوجه بعضی از لغات یا عبارت‌ها نمی‌شوید؛ می‌توانید سری به بخش انتهایی کتاب بزنید و با واژه‌های هر درس آشنا شوید.

کتاب Tune in: مجموعه‌ی دیگری است که توسط پورفسور  J.C Richards با همکاری Kerry O’sullivan نوشته‌شده‌ و توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده‌است. این کتاب در سه سطح Before You Listen، Listen & Understand و Tune In منتشر شده‌است. هر Unit این مجموعه، شامل 6 صفحه درس و تمرین است که دست زبان‌آموز مبتدی را می‌گیرد و تا مراحل پیشرفته‌ی فهم زبان انگلیسی، با خودش می‌برد.

کتاب IELTS Advantage Listening : اگر به دنبال بهترین کتاب برای تقویت لیسنینگ آیلتس هستید؛ شاید خوب باشد که سری به این کتاب بزنید. کتابی که دارای چند بخش است و در بخش اول ساختار جمله‌ها و نوع بیان آن‌ها را توضیح می‌دهد و در بخش دیگر، توضیحاتی برای بهتر رد کردن غول listening آیلتس بیان می‌کند.

کتاب Let’s listen : اگر عاشق موسیقی هستید و دوست دارید متن  آهنگ‌ها را بخوانید؛ می‌توانید به سراغ این کتاب بروید. کتاب Let’s listen بهترین کتاب لیسینینگ آیلتس برای هواداران موسیقی است. از طریق موسیقی بسیار راحت‌تر می‌توان با تلفظ واژه‌های انگلیسی آشنا شد و همین موضوع یادگیری را تبدیل به کاری لذت‌بخش و مفرح می‌کند.

این کتاب، 21 درس را با تمرین‌ها و مثال‌های متنوع دربرمی‌گیرد که شامل واژه‌های به کار رفته در متن ترانه‌های آهنگ‌هاست. همچنین با وجود پاسخنامه‌‌ای که به همراه دارد، نقش یک معلم انگلیسی جذاب و سرگرم‌کننده را بازی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش