اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808144193612957

منابع آزمون تافل چیست؟

کد: 139808144193612957

http://bit.ly/2NTMbCi

، تهران , (اخبار رسمی): آشنایی با لغات مختلف و تسلط به انواع اصطلاحات، یکی از بنیادی‌ترین اصول یادگیری یک زبان خارجی است. به همین دلیل در آزمون تافل، آیلتس و … به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است. در ادامه کتاب‌هایی معرفی شده‌اند که هدف اصلی‌ آنها تقویت دایره لغات زبان‌آموزان است.

منابع آزمون تافل چیست؟
منابع آزمون تافل چیست؟

برای آمادگی در آزمون‌های مهمی مثل تافل، همیشه این سوال مهم مطرح است: «چه کتاب‌هایی بخوانیم؟». از طرف دیگر تبلیغات رنگارنگ و تنوع منابع هم سردرگمی زبان‌آموزان و داوطلبان آزمون‌های زبان را بیشتر می‌کند. به همین خاطر در ادامه گلچینی از معتبرترین کتاب‌های تافل معرفی شده تا از این سردرگمی نجات پیدا کرد. به این ترتیب یک- هیچ از رقیب‌ها جلو خواهید افتاد.

معرفی کتاب لغت تافل

آشنایی با لغات مختلف و تسلط به انواع اصطلاحات، یکی از بنیادی‌ترین اصول یادگیری یک زبان خارجی است. به همین دلیل در آزمون تافل، آیلتس و … به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است. 

1100 words you need to know کتابی برای تمام فصول

یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین منابع تقویت لغت (Vocabulary) را نشر بارونز (Barron’s) در اختیار زبان‌آموزان قرار داده است. این کتاب که با نام 1100 words you need to know شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین منابع یادگیری لغت برای شرکت در آزمون‌های تافل و آیلتس است.

این کتاب یک دوره آموزشی 48 هفته‌ای را برایتان در نظر گرفته است. به‌این‌ترتیب می‌توان روزانه 5 کلمه جدید یاد گرفت. به‌علاوه در هر درس با یک اصطلاح رایج انگلیسی (Idiom) آشنا شد. بنابراین اگر افراد با مطالعه این کتاب، هر هفته 20 لغت و 4 اصطلاح انگلیسی به دایره لغاتشان اضافه می‌شود.

برای اینکه لغات جدید ملکه ذهن‌ شود، هر کلمه در متنی به حجم یک پاراگراف به کار برده شده است. بعد از آن با جواب دادن به تمرین‌های تستی، جای خالی و …، جای کلمات در سلول‌های خاکستری مغز محکم می‌شود و به مرور با انواع نمونه سوالات تافل می‌توان آشنا شد.

البته کلماتی که در این کتاب آموزش داده می‌شوند نسبت به کلمات آموزشی سایر منابع، کمی دشوارتر است. کلماتی که معمولا در متن‌های آکادمیک کاربرد بیشتری دارند. به همین خاطر بهتر است با سطح زبان متوسط رو به ‌بالا، مطالعه‌‌ی این کتاب را شروع کرد یا این که اول به سراغ کتاب 504 رفت. کتابی ساده‌تر و درعین‌حال حرفه‌ای که کم‌کم افراد را برای یادگیری واژه‌های دشوار آماده می‌کند. 

با کتاب essential words for the TOEFL برای آزمون تافل دوپینگ کنید

اگر از بین منابع تافل به دنبال یک کتاب تخصصی هستید تا پیروزمندانه پشت تافل را به خاک بمالید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب essential words for the TOEFL مطالعه کنید. چون این کتاب به‌عنوان بهترین کتاب لغت تافل شناخته می‌شود زیرا در کنار آموزش 500 لغت ضروری و کاربردی با ارائه تمرین‌ها و تست‌ها افراد را حسابی آب‌دیده می‌کند. این کتاب شامل 30 درس است و با مطالعه هر درس 15 تا 17 لغت به دایره واژگانی‌تان اضافه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کتاب essential words for the TOEFL این است که برخلاف سایر منابع، معنی واژه‌های جدید را مستقیما جلوی کلمه قرار نداده است. این روش کمک می‌کند تا افراد با تحلیل متن به معنی کلمه دست پیدا کنند و ماندگاری لغت در ذهن‌ بیشتر شود.

این کتاب علاوه بر اینکه اندوخته واژه‌ها را پربار می‌کند، مهارت نوشتاری (Writing) و درک مطلب را هم تقویت می‌کند. همچنین با ارائه انواع نمونه سوالات تافل از هر لحاظ افراد را برای موفقیت در آزمون آماده خواهد کرد. بنابراین با مطالعه این کتاب می‌توان نمره‌های بالای تافل را نشانه گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش