اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808204206812957

بهترین مجلات انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی

کد: 139808204206812957

http://bit.ly/36VNCJe

، تهران , (اخبار رسمی): مطمئنا همه تجربه رانندگی طولانی و خسته کننده در جاده طولانی را دارند. همه در این زمان احتمالا احساس خواب آلودگی می‌کنند و فکر می‌کنند دیگر به مقصد نمی‌رسند. یادگیری زبان انگلیسی از طریق کتاب‌های خشک و آکادمیک و البته با اجبار، می‌تواند روزی هزار بار خاطره‌ آن رانندگی خسته‌کننده را به خاطر آورد.

بهترین مجلات انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی
بهترین مجلات انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی

اما گاهی می‌شود با شنیدن موسیقی و کمی آواز خواندن، یک سفر کسل‌کننده را می‌توان تبدیل به یک سفر جذاب و به یاد ماندنی کرد. حالا چطور مسیر یادگیری زبان را جذاب‌تر از همیشه می‌توان دنبال کرد؟

خوشبختانه همین حالا می‌توان هزار و یک پیشنهاد جالب از کلاه جادویی‌ بیرون آورد. پیشنهادهایی مثل استفاده از کتاب‌های رمان انگلیسی، گوش دادن به موزیک و یا خواندن مجله آموزش زبان انگلیسی و ... شاید شخص از خود بپرسد خواندن مجله‌های خارجی چطور قرار است به او کمک کند تا زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرد؟ اصلا از میان این همه مجله انگلیسی کدام را باید انتخاب کرد؟ برای فهمیدن جواب، می‌توان تا آخر این مطلب همراه شد و به سرزمین روزنامه‌ها و مجلات انگلیسی سفر کرد.

چرا باید به مجله آموزش زبان انگلیسی سلام کرد؟

از همه‌ی دنیا با خبر شوید:

خیلی‌ها فکر می‌کنند برای یاد گرفتن زبان، باید به مدت یک‌سال خودشان را در یک غار حبس کنند و دست آخر با قیافه‌ای آشفته و یافتم‌یافتم‌گویان در آزمون آیلتس و تافل شرکت کنند، اما حالا زمانه فرق کرده و لازم نیست برای سریع‌تر یاد گرفتن، زیاد به خود سخت گرفت. با خواندن مجله‌های خارجی هم می‌شود زبان انگلیسی را یاد گرفت و هم از اخبار روز دنیا و یا آخرین مقالات مطلع شد. به این ترتیب وقتی شخصی وارد یک جمع می‌شود می‌تواند همه را با اطلاعات به روز خود شگفت‌زده کند و تازه ته دلش هم خوشحال باشد که با همین اطلاعات و مقاله‌های به روز، چرخ یادگیری زبان‌ را روغن‌کاری کرده است.

با واقعیت‌ها آشناتر شوید:

در یک مجله آموزش زبان انگلیسی درست و درمان، دیگر خبری از آن آدم‌های اتو کشیده‌ کتاب‌های آکادمیک نیست. از طریق این مجله‌ها بهتر می‌توان با جامعه‌ انگلیسی زبان آشنا شد، ارزش‌های‌شان را شناخت و چگونگی مناسبات اجتماعی را یاد گرفت. بنابراین اگر شخصی قصد مهاجرت دارد و یا چمدان‌ها را به مقصد یک کشور خارجی بسته‌ است شاید بد نباشد نگاهی به مجله‌‌های خارجی بیاندازد.

معرفی بهترین مجلات انگلیسی برای تقویت زبان

Success: اگر شخصی به کارآفرینی علاقه دارد و روزی هزار بار نقشه‌ کسب و کار را می‌کشد و مسیرهای موفقیت و پیشرفت را با خود مرور می‌کند؛ خوب است نگاهی به این مجله بیاندازد. این مجله از سال 1897 در آمریکا منتشر می‌شود؛ یعنی چیزی بیشتر از یک قرن که واقعا برای یک مجله عمر کمی نیست و اگر یک مجله مطالب جذابی نداشته‌ باشد هیچ وقت نمی‌تواند این همه سال دوام بیاورد. بنابراین اگر شخصی دوست دارد همیشه در جمع‌ها نقش یک برایان تریسی را بازی کند و با اطلاعات به روز خود به دیگران انگیزه دهد، یا اگر دوست دارد با یک تیر دو نشان بزند و هم دانش زبان‌ را تقویت کند و هم ماشین کسب و کار را تندتر براند؛ می‌تواند به سراغ این مجله برود.

Psychology today: افرادی که به موضوعات روان‌شناسی علاقه دارند، دوست دارند بدانند کودک درون‌‌شان فعال‌تر است و یا کنترل زندگی را دو دستی به بالغ درون‌ داده‌ند و یا در کنار همه‌ این‌ها دوست دارند کمی در درک مطلب زبان‌ انگلیسی پیشرفت کنند؟ باید به مجله‌ psychology today، به چشم یک مجله آموزش زبان انگلیسی و البته یک راهنمای روان‌شناسی تمام قد نگاه کنند و با خواندنش، هم کلی اطلاعات به روز در موضوعات همسرداری، فرزندپروری، روابط دوستانه و ... به دست آؤرند و هم کلی لغت جدید به دایره‌ واژگان‌ خود اضافه کنند.

Reader’s digest: با خواندن مجله‌های خارجی می‌توان از فرهنگ کشور مقصد و زیر و بم‌هایش سر در آورد. این مجله دقیقا یکی از همان مجلات است. جامعه‌ هدف این مجله در درجه‌ اول زنان خانه‌دار آمریکایی بود، اما خیلی زود و به خاطر انتشار مقاله‌های به روز و عامه‌پسند و پوشش خبرهای سیاسی، سینمایی و ... بین تمام قشرها طرفدار پیدا کرد. اگر شخصی دوست دارد دایره‌ واژگان و درک مطلبش را در همه‌ زمینه‌ها گسترش دهد و از طرفی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی، به دنبال خواندن مجله آموزش زبان انگلیسی با مطالب ساده است؛ خوب است سری به این ماهنامه بزند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش