اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808224216512957

بهترین منابع برای یادگیری سریع زبان فرانسه

کد: 139808224216512957

http://bit.ly/2Xcpqhh

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شخصی عاشق زیبایی‌های زبان فرانسه ‌است و دلش می‌خواهد فرانسوی صحبت کند، یا اصلا به زیبایی و عشق و آهنگ و این حرف‌ها کاری ندارد و برای مهاجرت به کبک، خیز برداشته‌ است یا به هر دلیلی نمره‌های بالا در آزمون DELF را هدف گرفته‌، باید منابع یادگیری سریع زبان فرانسه را بداند.

بهترین منابع برای یادگیری سریع زبان فرانسه
بهترین منابع برای یادگیری سریع زبان فرانسه

زبان فرانسوی را زبان عشاق می‌دانند. ریتم کلمات و آهنگ جملات، صحبت‌های معمولی را هم به سمفونی کلمات تبدیل می‌کند.

با بهترین کتاب گرامر فرانسه روی قواعد دستوری سوار شوید

شکی نیست که مهم‌ترین اصل یادگیری یک زبان خارجی، یادگیری قواعد دستوری‌ است. قواعدی که تنها به کمک یک معلم خوب و یک آموزش ساده، قابل فهم خواهد بود. کتاب گرامر که قصد در ادامه معرفی می‌شود، یکی از همین معلم‌های خوب است.

Grammaire Progressive Du Francais: اگر شخصی قصد دارد زبان فرانسه را به صورت خودآموز یاد بگیرد، انتشارات CLE با نشر این کتاب، کار را برایش حسابی راحت کرده است. کتاب Grammaire Progressive Du Francais در سه سطح مبتدی (Debutant)، متوسط (Intermediaire) و پیشرفته (Avance) منتشر شده است که هر کدام به ترتیب شامل 60، 52 و 72 درس هستند. به‌ علاوه هر کدام از این کتاب‌ها با بیش از 400 تمرین و مثال، نکات گرامری مختلفی را قطره قطره توی ذهن‌ می‌چکاند تا برای همیشه در حافظه‌ بلندمدت ته‌نشین شوند.

غوطه‌وری در دریای کلمات فرانسوی با معتبرترین کتاب لغت فرانسه

Vocabulaire progressif du francais: این کتاب به زبان آموز یاد می‌دهد چطور زبان را بگرداند و کلمات خوش‌آهنگ فرانسوی را تلفظ کند! کلماتی که مثل نت روی خطوط حامل ذهن‌ می‌نشینند و تا ابد از جایشان تکان نمی‌خورند.

حالا یک کتاب چطور می‌تواند چنین کاری ‌کند؟ اول اینکه با موضوعات متنوع شخص را به یک بحث جذاب دعوت می‌کند تا در خلال این بحث با واژه‌های جدید آشنا ‌شود. بعد از آن با انواع مثال، تمرین و فعالیت‌های communicative به تثبیت ذهنی کلمات و وسیع شدن دایره واژگانی‌ کمک می‌کند.

علاوه بر این‌ها، این کتاب ویژگی‌های مهم دیگری هم دارد از جمله:

  • داشتن فایل‌های صوتی برای تقویت مهارت شنیداری
  • داشتن پاسخنامه برای تمام تمرین‌ها و تست‌ها
  • داشتن تست جامع خودآزمایی

برای همین می‌توان به‌صورت خودآموز هم از این کتاب استفاده کرد. این کتاب دارای سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته است. بنابراین از صفر تا صدِ واژه‌ها و اصطلاحات را می‌توان با کمک این کتاب فرانسه یاد گرفت.

یادگیری زبان فرانسه به سبک خاص ECHO

ECHO نام یک روش خاصِ آموزش زبان فرانسه است. یک روش مکالمه محور که اولین بار توسط Jacky Girardet و Jacques Pêcheur پیشنهاد شد. در روش ECHO تمام مهارت‌های زبان‌آموزی یعنی مهارت گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن آموزش داده می‌شود اما روی مهارت‌های شفاهی تاکید بیشتری وجود دارد.

سری کتاب‌های ECHO که بر اساس این متد تالیف شده‌اند، اولین بار در سال 2010 توسط انتشارات معتبر ELC به دست زبان‌آموزان رسید. یک مجموعه‌ پنج جلدی که تا الان طرفداران بسیاری پیدا کرده و به عنوان پرفروش‌ترین کتاب آموزش زبان فرانسوی شناخته شده است. تا آنجا که مدرسانی که بر اساس این روش، زبان فرانسه را آموزش می‌دهند شعارشان این است: «چوب خشک بدهید، اگزوپری تحویل بگیرید»!

همان‌طور که گفته شد این مجموعه پنج جلد دارد که هر جلد شامل 12 درس است. در ادامه محتوای هر جلد جداگانه بررسی می‌شود:

  • کتاب نارنجی (ÉCHO A1)
  • کتاب سبز (ÉCHO A2)
  • کتاب آبی (ÉCHO B1 vol.1)
  • کتاب قرمز (ÉCHO B1 vol.2)
  • کتاب بنفش (ÉCHO B2)

به کمک این مجموعه می‌توان متن‌های طولانی فرانسوی را به راحتی خواند و در مورد موضوعات متنوع ایده و نظرات را دقیق و بدون اشکال بیان کرد. همچنین می‌توان مباحث پیچیده‌ عینی و انتزاعی را درک کرد. با کمک آموخته‌ها با فرانسوی‌ها بحث و گفتگو کرد و بدون شک از توانایی بالا در مکالمه و درک مطالب لذت برد.

پس اگر شخصی می‌خواهد به زبان عشاق مسلط شود، بهتر است با توجه به سطح زبانش، مناسب‌ترین کتاب آموزشی را انتخاب کند. خبر خوب اینکه سفیرمال تمام این کتاب‌ها را با قیمت‌هایی ویژه در اختیار شخص خواهد گذاشت. باید مطمئن بود مسیر زبان‌آموزی پر از جذابیت‌های آموزشی است. جذابیت‌هایی به دلنشینی و ماندگاری عطرهای فرانسوی!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب