اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809024229113531

فیلم گردی تقدیم می‌کند:

پخش فیلم چهار انگشت در سایت تماشای آنلاین فیلمگردی

کد: 139809024229113531

http://bit.ly/35yadK9

، (اخبار رسمی): چهارانگشت فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی حمید پنداشته محصول سال ۱۳۹6 است.

پخش فیلم چهار انگشت در سایت تماشای آنلاین فیلمگردی
پخش فیلم چهار انگشت در سایت تماشای آنلاین فیلمگردی

فیلم چهارانگشت در کشورهای کامبوج، تایلند و ایران فیلمبرداری شده‌است. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شد.

فیلم چهار انگشت داستان مردی متصل به بدنه حاکمیت به نام «احد فاتحه‌ای» است که به کمک مدیر برنامه خود «نادر ایستاده» به بهانه سفر به مکه راهی کامبوج (تایلند (شده و در آنجا درگیر مشکلاتی می‌شود.

حامد محمدی برای سومین فیلمش «چهارانگشت» از امیر جعفری و جواد عزتی به‌عنوان بازیگران اصلی استفاده کرده است. او در فیلم قبلی‌‌‌‌ خود «اکسیدان» هم با زوج جعفری و عزتی همکاری کرد، با این تفاوت که در «اکسیدان» عزتی شخصیت اصلی فیلم را بازی می‌کرد و جعفری تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد به او کمک کند اما در فیلم «چهار انگشت» امیر جعفری شخصیت اصلی را عهده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار است.

این فیلم به تهیه‌کنندگی حمید پنداشته، مدیر پروژه تهاناتپهون سینپونکوئد، مدیر فیلمبرداری محمدرضا سکوت، تدوین حسن ایوبی، طراح صحنه و لباس ملودی اسماعیلی، طراح گریم عظیم فراین، صدابردار مهدی ابراهیم زاده، مدیر تولید پانیسا آنودید، دستیار کارگردان و برنامه ریز آلاله هاشمی، منشی صحنه سعیده دلیریان، جانشین تولید کامبوج تانادت پرادیت، جانشین تولید ایران نادر ایمانی، انتخاب لوکیشن اییام سامران، دستیارکارگردان سویکون نیم اون، گروه فیلمبرداری امیر پرچمی، مهدی قاسمی، یعقوب جهان پور، دستیار صدا حمیدرضا محمودی، عکاس جیراسا جاکاوان، مشاور رسانه‌ای سعید حسینی، مجری طرح احسان ظلی پور، تهیه‌کننده حمید پنداشته ساخته شده است.

 مشهورترین متن فیلمنامه‌ای که محمدی در کارنامه‌ی سینمایی خود تا امروز دار،٬ فیلمنامه‌ی طلا و مس است که با تهیه کنندگی پدرش منوچهر محمدی و کارگردانی همایون اسعدیان تولید شد ‌و به یکی از بهترین آثار درجه یک در ژانر سینمای معارفی و با مضمون روحانیت تبدیل شد. فیلمی که در اکثر لیست بهترین منتقدان قرار داشت.

اکنون این فیلم بعد از چالش‌های فراوان و اصلاحات متعددی که داشت، از طریق سایت فیلم گردی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی با در اختیار گذاشتن اشتراک یک ماهه رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند فیلم چهار انگشت را مشاهده کنند.

علاقه مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی به صورت قانونی و رایگان به آرشیو فیلم‌های پرمخاطب دسترسی خواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]