اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903204248412957

تقویت زبان انگلیسی با اخبار

کد: 139903204248412957

https://bit.ly/2BPMT15

، تهران , (اخبار رسمی): در تمام دنیا اخبار باید به زبان معیار و کاملاً ساده و قابل فهم به مخاظب ارائه شود. به این معنی که به هیچ وجه در اخبار کلمات پیچیده و دشوار پیدا نمی‌کنید. از طرف دیگر در اخبار، جملات به‌صورت روان، شیوا و به دور از پیچیدگی‌های گرامری بیان می‌شود.

تقویت زبان انگلیسی با اخبار
تقویت زبان انگلیسی با اخبار

ممکن است شما هم مثل خیلی‌ها راه‌های مختلفی را برای تقویت زبان انگلیسی امتحان کرده باشید. راه‌هایی که یا به بن‌بست رسیده‌اند یا از فرط کسالت‌باری شما را از  یادگیری زبان پشیمان کرده‌اند. اما یکی از روش‌هایی که کمتر کسی ممکن است به سراغش برود استفاده از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان است.
یک روش متفاوت که هم باعث تقویت زبان انگلیسی می‌شود و هم خیلی زیرپوستی اطلاعات عمومی‌تان را بالا می‌برد! روشی که تکرار نمی‌شناسد و هر بار با جذابیتی تازه، شما را به سمت یادگیری زبان هدایت می‌کند.
بنابراین اگر دلتان می‌خواهد بیشتر با این روش و مزایایش آشنا شوید، پس با ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید تا در کنار این‌ها، معرفی بهترین کانال های اخبار انگلیسی را هم از دست ندهید.

مزایای استفاده از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی چیست؟

احتمالاً برایتان عجیب است اگر بشنوید استفاده از از اخبار انگلیسی یکی از بهترین روش‌های تقویت زبان است. ولی ما برای اثبات این ادعا، دلایل بسیاری داریم! در ادامه مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این روش را با هم مرور می‌کنیم تا با اطمینان بیشتری یادگیری زبان از طریق اخبار را شروع کنید.

امکان تقویت مهارت‌های چهارگانه‌ی زبان انگلیسی با کمک اخبار

همه می‌دانیم که اخبار در قالب‌های مختلف مکتوب، ویدیویی و شنیداری منتشر می‌شود. این تنوع دستتان را برای انتخاب روش آموزش باز می‌گذارد و شما می‌توانید با توجه به علاقه و هدفتان یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. برای مثال اگر در reading ضعف دارید، با خواندن روزنامه‌های انگلیسی آنلاین و یا مراجعه به وب‌سایت‌های خبری به‌راحتی می‌توانید این توانایی را در خودتان تقویت کنید اما اگر می‌خواهید مهارت Listening و Speakingتان بهبود پیدا کند، تماشای کانال‌های خبری انگلیسی زبان، گوش دادن به رادیو و پادکست‌ انگلیسی به شما کمک خواهد کرد.

  • یادگیری زبان به‌صورت استاندارد

در تمام دنیا اخبار باید به زبان معیار و کاملاً ساده و قابل فهم به مخاظب ارائه شود. به این معنی که به هیچ وجه در اخبار کلمات پیچیده و دشوار پیدا نمی‌کنید. از طرف دیگر در اخبار، جملات به‌صورت روان، شیوا و به دور از پیچیدگی‌های گرامری بیان می‌شود. بنابراین وقتی برای یادگیری زبان به سراغ اخبار می‌روید، مطمئنید که به‌صورت کاملاً استاندارد در حال آشنایی با زبان انگلیسی هستید. به همین دلیل استفاده از اخبار برای تقویت زبان افراد مبتدی هم بسیار موثر است.

  • تنوع بالای موضوعات

با استفاده از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی هیچ وقت با کمبود موضوع و تکرار مواجه نمی‌شوید. بنابراین فرقی نمی‌کند که به سیاست علاقه دارید، موضوعات ورزشی را ترجیح می‌دهید و یا از هنر لذت می‌برید زیرا در هر صورت می‌توانید اخباری را پیدا کنید که به زمینه‌ی علاقه‌مندی شما مرتبط باشد. به‌این‌ترتیب با علاقه‌ی بیشتری می‌توانید یادگیری زبان انگلیسی را دنبال کنید.

  • افزایش اطلاعات عمومی در کنار یادگیری زبان

خواندن اخبار انگلیسی یا گوش دادن به آن در خلال یادگیری زبان انگلیسی، اطلاعات مختلفی را هم به شما تزریق می‌کند و به‌صورت کاملاً ناخودآگاه با اطلاعات روز دنیا آشنا خواهید شد.

  • دسترسی آسان به خبرهای گوناگون

در دنیای امروز که با خبرهای مختلف محاصره شده‌ایم، دسترسی به منابع خبری یکی از ساده‌ترین کارهای دنیاست. بنابراین باید حواستان باشد که منبعی را انتخاب کنید که مطابق با سطح زبانتان باشد تا از یادگیری مایوس و دلزده نشوید.

معرفی بهترین کانال های اخبار انگلیسی

در این قسمت قصد داریم کانال، شبکه و همین‌طور وب‌سایت‌های خبری معتبری را به شما معرفی کنیم تا به نتیجه‌ی استفاده از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی ایمان بیاورید.

BBC: کمتر کسی است که با بزرگترین رسانه‌ی خبری انگلیسی زبان یعنی بی‌سی‌سی آشنا نباشد. این کانال خبری، مجموعه‌ای کامل از انواع و اقسام خبرهای سیاسی، ورزشی، هنری، سرگرمی، تکنولوژی، محیط‌زیست و... است. 

CNN: همه‌ی ما CNN را به‌عنوان قدرتمندترین شبکه‌ی خبری آمریکا می‌شناسیم. شما با کمک ویدیو و پادکست‌های خبری این خبرگزاری بزرگ هم می‌توانید زبان انگلیسی یاد بگیرید، هم با موضوعات مختلف آشنا شوید و در کنارش لهجه‌ی امریکایی‌تان را بهبود بدهید.

Voice of America: شما با مراجعه به سایت VOA به اخبار متنوع به دو صورت ویدیو یا پادکست دسترسی پیدا خواهید کرد. با استفاده از منابع خبری کانال VOA می‌توانید به به لهجه‌ی آمریکایی مسلط شوید و لغات پرکاربرد انگلیسی را به دایره‌ی واژگانی‌تان اضافه کنید.

ABC News: ABC به‌عنوان معتبرترین شرکت خبری دولت استرالیا شناخته می‌شود که علاوه‌بر موضوعات سیاسی، ویدئوهای خبری متنوعی با موضوعات علمی، ورزشی، کسب‌وکار و... را هم پوشش می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش