اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903314377314557

راهنمای کامل خرید تیشرت مردانه تابستانی

کد: 139903314377314557

https://bit.ly/2AUyQXT

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): تیشرت مردانه ابتدا به عنوان لباس زیر استفاده می شد اما به مرور تبدیل به لباس کار شد. این روزها اما یک سبک خاص و مهمی در بین مردم است. پیدا کردن کسی که تیشرت نمی پوشد کاری است خیلی خیلی سخت! از این رو خرید تیشرت هم نیازمند اطلاعات زیادی است.

راهنمای کامل خرید تیشرت مردانه تابستانی
تیشرت یکی از محبوب ترین لباس ها در میان مردان است. مخصوصا تیشرت سفید و سیاه طرفداران زیادی دارد.

این لباس تطبیق پذیری بالایی با شرایط دارد. تیشرت تنها لباسی است که می توان در مناسبت‌ها، زیر پیراهن، با کت‌وشلوار، سالن بدنسازی یا رختخواب پوشید. در دنیای امروز، تیشرت بخاطر تنوع رنگ و طرح از پرطرفدارترین لباس های مردانه است. خرید تیشرت مردانه بدون توجه به شرایط فیزیکی، سنی و موقعیت اجتماعی و فرهنگی کار نسبتاً دشواری است.

نوع پوششتان حاوی اطلاعات مهم و بخصوصی است. مثلا یک تیشرت با آستین‌هایی که روی شانه هستند و پارچه‌ی اضافی دارند که روی اطراف تنه شما قرار می گیرد، احساس مردی را می دهد که تسلیم شده است.

پوشیدن تیشرت در تابستان باعث احساس راحتی و حس بهتری می‌شود.

اگر قصد دارید که در فصل تابستان یک تیشرت خوب و مناسب با اندام و شرایط بدنیتان تهیه کنید باید خصوصیات خاصی را برای تیشرت در نظر بگیرید تا هم بتوانید استفاده بهتری کنید و هم پولتان هدر نرود.

خاص بودن این سبک لباس باعث شده است که ساعت ها برای پیدا کردن بهترین رنگ، دوخت و برش زمان صرف کنیم، قبلا در مورد تاریخچه تیشرت تاریخچه تی شرت و هر آنچه که در موردش باید بدانیم! برایتان نوشته بودیم اما امروز در وبلاگ بسامارکت به شما کمک می کنیم تا در زمان خرید تی شرت تابستانه مردانه اطلاعات کافی و لازم را داشته باشید.

رنگ تیشرت

انتخاب رنگ یک موضوع کاملا شخصی و سلیقه‌ای است اما در این بین رنگ های روشن مثل سبز، آبی، ملانژ و سفید گزینه های خوبی برای انتخاب و خرید تیشرت برای روزهای گرم تابستان هستند.

رنگ سرمه ای و مشکی هم از پرطرفدارترین رنگ های تیشرت مردانه هستند اما اگر در طول روز تابستان زیر نور مستقیم آفتاب هستید پیشنهاد می کنیم حتما یک تی‌شرت با رنگ روشن برای خود تهیه کنید، این انتخاب عاقلانه‌ایست.

اگر سن شما حوالی 35 سال یا بیشتر است و سمت مدیریتی دارید رنگ های زرد و صورتی خیلی مناسب سن و جایگاه شما نیست. اما بار دیگر اگر قصد پوشیدن لباس روشن را دارید، رنگ سفید را به شما پیشنهاد می کنیم. تیشرت سفید بهترین رنگ برای روزهای داغ است. این رنگ نور سفید را منعکس می کند و باعث می شود که حس بهتری داشته باشید و گرمای کمتری بکنید.

اگر قصد پوشیدن تی شرت در محل کار (منظور ما اداره‌های ایران نیست! منظور ما شرکت هایی مثل فیس‌بوک و اینستاگرام و … است) را دارید خیلی در انتخاب رنگ آزاد هستید و می توانید رنگ های جیغ تری انتخاب کنید.

رنگ طوسی هم رنگ مناسبی برای تابستان است و به نوعی رنگ خنثی محسوب می شود. طوسی باعث می شود خوش‌اندام‌تر و خوش‌هیکل‌تر دیده شوید. یکی از معایب این رنگ در فصل گرما این است که عرق تن به سادگی به چشم می آید.

آقایان باید دقت کنند برای این که در روزهای گرم تابستان حس مطلوب و بهتری داشته باشند در خرید تیشرت مردانه باید دقت بیشتری به خرج دهند. چرا که با انتخاب یک تی شرت مناسب راحت تر می توانند به کارهای روزمره برسند.

پرهوادارترین رنگ تی‌شرت

بر اساس آخرین داده‌ها و نظرسنجی‌ها از طرف تولید کنندگان لباس، رنگ های سفید، مشکی، اقیانوسی، خاکستری و قرمز به ترتیب پرطرفدارترین رنگ های محبوب بین آقایان هستند. اگر ورزشکار هستید پیشنهاد می کنیم رنگ شادتری را انتخاب کنید.

جنس تیشرت

تیشرت ها جنس های بسیار متنوعی دارند. در هنگام خرید تیشرت مردانه به قیمت آن باید کمتر توجه کنید و بیشتر کیفیت آن مهم است چرا که دوام و عمر یک تی شرت مهمترن چیز است.
جنس تیشرت اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی آن است، تیشرت های نخی که بشتر پارچه آن از پنبه تشکیل شده باشند بهترین گزینه برای خرید تیشرت در فصل تابستان هستند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تاریخچه تیشرت و هر آنچه که در موردش باید بدانیم!

حتما اگر قصد دارید که می خواهید آنلاین تیشرت مردانه بخرید، قبل از خرید از جنس پارچه ی استفاده شده‌ی آن آگاه شوید، تیشرت های تمام نخ پنبه ای، پنبه سوپر تا حدود 20 درصد ویسکوز و 80 پنبه مناسب برای خرید با قیمت مناسب هستند.

پولوشرت و تیشرت های نخی بهترین انتخاب برای فصل تابستان هستند. تیشرت های نخی خنک، سبک و بسیار راحت هستند.

انواع دیگر جنس تیشرت ها عبارتند از: پیما (ضد پرز و چروک)، ژرسه (ترکیب پارچه‌ای از پنبه و الیاف مصنوعی)، مرینو (پشم گوسفند) نخ و پنبه.

مارسلا، مرینو یا ژرسه، کدام جنس؟

بیشتر آقایان در روزهای داغ تابستان همیشه به دنبال تهیه تیشرت هایی هستند که باعث احساس خنکی و عرق کمتر شوند. جنس های پنبه ای را برای روزهای گرم تابستان استفاده کنید چرا که جاذب عرق بدن هستند. در کنار تیشرت های پنبه ای تشرت های جنس پیما ضد چروک و پرز دادن هستند.

تی‌شرت‌های جنس ژرسه رنگ خود را به زودی وا نمی دهند و بافت پارچه های این جنس عمر طولانی‌ای دارند. جنس پارچه مرینو ضد عرق بوده و بوی بد عرق تان را در خود نگه نمی دارد. برند معروف لاکوست اکثرا تی شرت های سه دکمه ای از جنس مارسلا یا پیکه تولید می کند.

در فصل تابستان هرگز تیشرت مردانه با جنس فلامنت، اسپان و یا لاکرا تهیه نکنید چرا که این پارچه های پلاستیکی برای فعالیت های ورزشی و استفاده در فصل تابستان مناسب نیستند چرا که باعث عرق کردن زیاد و خستگی می شوند.

قیمت تیشرت

مثل خیلی از چیزهای دیگر در این دنیا قیمت تیشرت مردانه هم به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • تیشرت مردانه ارزان قیمت

تی شرت های ارزان قیمت بیشتر طرح و رنگ ساده دارند، معمول قیمت این تی شرت ها اطراف 50 تا 80 هزار تومن است و اگر که بافتشان با یک بار شستشو از بین نرود و رنگ پس ندهند به نوعی کافی است. این تی شرت ها معمولا از پارچه های درجه پایین و نامرقوب مثل اسپان تولید می شوند و طبق آنچه که قبلا در این نوشته گفتیم پوشیدن آن را برای فصل تابستان پیشنهاد نمی کنیم.

  • تیشرت مردانه متوسط

در این تی شرت ها از چاپ و طرح های روز استفاده شده و بین 70 تا 110 هزار تومان قیمت دارند. تیشرت های نخی با پارچه های ساخت ایران معمولا در این بازه قیمتی به فروش می رسند. با توجه به وضعیت کسب‌وکارهای ایرانی و تولید کننده ها پیشنهاد ما هم خرید اجناس داخلی است چرا که کیفیت مناسب و قیمت خوبی نسبت به نمونه های مشابه وارداتی که با دلار وارد می شوند، دارند.

  • تیشرت خاص

قیمت تیشرت هایی با ویژگی های خاص بین 100 تا 200 هزار تومان است. در این تی شرت ها از تکنولوژی های خاص استفاده شده است و اگر تی شرتی را دیدید که قیمتش بین 100 تا 200 هزار تومان است و هیچ ویژگی خاصی ندارد مصداق بارز گرانفروشی است. چرا که فروختن تی شرت بدون هیچ ویژگی خاصی منطقی نیست!

در این بین تیشرت های اورجینال و اصل برندهای برتر دنیا مثل آندرآرمور، آدیداس و نایکی قیمت های بالای 500 هزار تومان دارند که چه با نرخ روز ارز محاسبه و پخش می شوند. این تی شرت ها پیشنهاد نمی شوند چرا که خیلی به صرفه نیستند.

امیدواریم که در این نوشته وبلاگ توانسته باشیم به شما در انتخاب و خرید تیشرت مردانه مناسب و هماهنگ با شرایط کاری و فرهنگی کمک کرده باشیم. هر سوالی داشته باشید می توانید در بخش نظرات بلاگ بپرسید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان به شما پاسخ دهند. همینطور می توانید محصولات بسا مارکت در دسته بندی تیشرت را ببینید و تی شرت دلخواه خود را بخرید.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل های بیشتر تیشرت تابستانی روی لینک فروشگاه اینترنتی خرید لباس بسامارکت کلیک کنید. این فروشگاه با امکان ارسال لباس به سراسر ایران را دارد. یکی از مزیت های بسامارکت این است که شما می توانید پس از پرو لباس در منزل در صورتی که تمایل نداشتید آن را بازگردانید و وجه خود را پس بگیرید.

بسامارکت با شعار جسورانه حرکت کن تیشرت های متنوعی را طراحی و تولید می کند. امکان پرداخت آنلاین هم یکی دیگر از ویژگی های این سایت است.

شما در بسامارکت به تعداد وسیعی از محصولات دسترسی دارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بسامارکت

فروشگاه اینترنتی خرید لباس بسامارکت زیر نظر شرکت بسا نوین کاسپین در منطقه آزاد تجاری اقتصادی بندر انزلی مشغول به فعالیت در حوزه طراحی، تولید و فروش لباس های اسپرت و ورزشی است. این شرکت با تجربه بیش از 15 سال سابقه در زمینه واردات لباس از کشورهای مختلف کارخانه ای با بیش از 100 نفر در شهرک صنعتی منطقه آزاد با هدف تولید لباس ورزشی با کیفیت و ایرانی راه اندازی کرده است. سایت بسا مارکت به نشانی https://bessa.market یکی از سایت های زیر مجموعه برای فروش محصولات تولیدی این شرکت است. در این فروشگاه لباس ها با برند بسا به فروش می رسد. گفتنی است شرکت بسا نوین کاسپین منطقه آزاد انزلی نمایندگی پوشاک BS ترکیه در ایران است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]