اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904314446712957

راه های بهبود Writing چیست؟

کد: 139904314446712957

https://bit.ly/32ZnuO5

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین مهارت‌های زبان انگلیسی مهارت Writing است. دلیل اهمیت زیاد این مهارت در این است که بسیاری از کسانی که به قصد تحصیل و یا کار به سایر کشور‌ها مهاجرت می‌کنند قطعا به این مهارت احتیاج خواهند داشت.

راه های بهبود Writing چیست؟
راه های بهبود Writing چیست؟

مهارت Writing می‌تواند مهارت فکر کردن شما در مورد موضوعی خاص را تقویت کند و توانایی شما در تحلیل و توضیح دادن موضوعات به زبان ساده و واضح را نیز بهبود می‌بخشد. برای تقویت رایتینگ به عنوان یک مهارت Productive باید همزمان به تقویت مهارت لیسنینگ و ریدینگ نیز پرداخت.

مهارت Writing همانند مهارت اسپیکینگ از جمله مهارت‌هایی است که همراه با تقویت مهارت ریدینگ و لیسنینگ بهبود می‌یابد. هر چه شما بیشتر بشنوید و بخوانید یا به عبارتی گوش شما بیشتر در معرض ساختار‌های صحیح زبان انگلیسی قرار گیرد و چشم شما ساختار‌های صحیح زبان انگلیسی را بیشتر ببیند میزان داده‌های ذخیره شده در ذهن شما بیشتر خواهد شد و در هنگام نوشتن راحت‌تر می‌توانید از این ساختار‌ها استفاده نمایید و متن بهتری بنویسید.   

وقتی از تقویت مهارت Writing صحبت می‌کنیم منظور ما بهبود توانایی نویسنده در نوشتن ایده‌ها، افکار، حقایق، داستان‌ها و غیره به نحوی که افکار و ایده‌ها برای خواننده‌ها شفاف و واضح باشد، است. اولین قدم برای اینکه نویسنده خوبی باشیم این است که دامنه لغت خوبی داشته باشیم و ساختار‌های صحیح و مناسبی بلد باشیم و اصول نگارش را بخوبی رعایت کنیم و دیکته کلمات را به طرز صحیحی بنویسیم.

5 راه برای بهبود Writing :

1-دامنه لغت فعال خود را افزایش دهید.

برای تقویت مهارت رایتینگ، دامنه لغت فعال خود را گسترش دهید تا بتوانید ایده‌های خود را واضح و دقیق بیان کنید. برای اینکار می‌توانید از کتاب‌های لغتی استفاده کنید که دایره لغت شما را به صورت موضوعی بهبود می‌بخشند و شما می‌توانید پس از اینکه موضوع رایتینگ خود را متوجه شدید در مورد همان موضوع لغت‌های مناسب و کاربردی یاد بگیرید و سپس شروع به نوشتن متن کنید. 

2-استاد دیکته کلمات به زبان انگلیسی شوید.

یکی از مهم‌ترین موضوعات در تقویت Writing و صحیح‌تر نوشتن این است که باید بدانید کلمات را چطور بنویسید. هیچ چیزی برای یک متن کشنده‌تر از دیکته غلط کلمات نیست. دیکته غلط کلمات معنی جمله و در نهایت معنی متن شما را تغییر می‌دهد. و درک متن را برای خواننده بسیار دشوار می‌سازد.­

3-به طور مداوم بخوانید.

اگر می‌خواهید فعالیتی هدفمند انجام دهید که مستقیما منجر به تقویت Writing شما شود، به طور مداوم بخوانید. اگر از یک نویسنده‌ خوب بپرسید که چطور مهارت نوشتاری خود را بهبود بخشیده است به شما خواهد گفت که این مهارت را می‌توانید به بهترین نحو از طریق خواندن مداوم ارتقاء دهید و بهبود ببخشید. خواندن مداوم نه تنها به شما در مورد روش‌های مختلف نوشتن ایده می‌دهد بلکه متون زبان اصلی بهترین و دقیق‌ترین منبع نحوه استفاده از لغات و اصطلاحات و ساختار‌های صحیح زبان انگلیسی نیز می‌باشند. 

4-ساختار‌های گرامری خود را تقویت کنید.

در مورد اهمیت گرامر باید این را گفت که کیفیت متنی که شما نوشته‌اید با درستی ساختار‌هایی که استفاده کرده‌اید رابطه مستقیم دارد. همیشه زمان درست افعال و اصول نگارشی را به‌خوبی رعایت کنید. فراموش نکنید که رعایت اصول نگارشی باعث می‌شود متن شما شفاف و روان باشد. یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها برای تقویت مهارت رایتینگ تقویت گرامر و بهبود ساختار‌های استفاده شده در متن است که در نهایت باعث می‌شود متن شما Accurate تر یعنی از لحاظ گرامری صحیح تر باشد.

5-برای بهبود Writing با برنامه شروع کنید.

شروع فرایند نوشتن یکی از سخت‌ترین کارهایی است که ممکن است مجبور شوید انجام دهید. ولی به خاطر داشته باشید که بهترین راه تقویت رایتینگ این است که بنشینید و بنویسید. خودتان را آماده کنید که در مورد یک موضوع چندین و چند بار بنویسید. حتی برای حرفه‌ای‌ترین نویسنده‌ها هم اولین نوشته هیچ‌وقت بهترین نوشته نیست. یادتان نرود که تمرین‌کردن شما را ماهر می‌کند. پس همین الان بنشینید، قلم و کاغذ را بردارید و شروع به نوشتن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش