اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905074463212957

بهترین کارتون های آموزش زبان برای کودکان

کد: 139905074463212957

https://bit.ly/2DsWE6g

، تهران , (اخبار رسمی): برای استفاده از کارتون های آموزش زبان برای کودکان باید صبور باشید، به خصوص اگر فرزندتان زیر چهار سال است. لازم نیست بچه را مجبور کنید جلوی تلویزیون میخکوب شود و عباراتی که شخصیت‌ها می‌گویند، تکرار کند. همین‌که صدای انیمیشن انگلیسی در خانه پخش شود و به گوش کودک برسد کافی است.

بهترین کارتون های آموزش زبان برای کودکان
بهترین کارتون های آموزش زبان برای کودکان

روانشناسان کودک استفاده از ویدئو آموزش زبان انگلیسی کودکان را یکی از بهترین روش‌های اثرگذاری بر کودکان می‌دانند. دیگر زمانی که یک مجری مهربان در تصویر تلویزیون ظاهر می‌شد و به بچه‌ها می‌گفت با هم مهربان باشند، به بزرگ‌ترها احترام بگذارند و شب‌ها قبل از خواب مسواک بزنند، گذشته‌است. کودکان خودشان را به جای شخصیت‌های انیمیشنی می‌گذارند، با آن‌ها همذات‌پنداری می‌کنند و دوست دارند شبیه آن‌ها شوند و حتی مثل آن‌ها لباس بپوشند. اگر خرس قهوه‌ای کارتونی قبل از غذا دست‌هایش را بشوید، بچه‌ها هم کارش را تکرار می‌کنند، حتی ناخودآگاه سعی می‌کنند مثل آن‌ حرف بزنند.

معیار انتخاب بهترین کارتون آموزش زبان برای کودکان

  • کارتون‌هایی انتخاب کنید که از عبارت‌های ساده وکاربردی در گفتگوها استفاده می‌کنند. درک و به‌خاطر سپردن جملات طولانی حتی به زبان فارسی برای کودکان مشکل است.
  • کارتون‌ها مناسب سن کودکان باشند. انیمیشن‌هایی که مخاطب نوجوان یا بزرگسال دارند، برای آموزش به کودکان مناسب نیستند.
  • کودکان به ریتم‌های تند علاقه دارند و با آن‌ها همراه می‌شوند. اگر انیمیشن آموزش زبان کودکان با شعر و موسیقی جذاب هم همراه باشد که نور علی نور است و احتمالا فرزندتان از شما می‌خواهد که مدام این کارتون‌ها را برایش پخش کنید.

انگلیسی زبان مادری کودکان است اگر…

در کشور ما در کنار زبان فارسی رسمی، زبان‌های قومی و محلی زیادی وجود دارد. ترکی و عربی نمونه‌های اصلی زبان‌های غیررسمی و رایج مملکت است و خانواده‌های زیادی در کنار فارسی به ترکی یا عربی مسلط هستند. کودکانی که در خانواده‌‌‌های ترک زبان متولد می‌شوند، چطور ترکی یاد می‌گیرند؟ یادم نمی‌آید شنیده باشم که خانواده‌های ترک برای آموزش ترکی به فرزندانشان آن‌ها را کلاس زبان ترکی ثبت نام کرده باشند.

برای آموزش زبان انگلیسی در این روش اصلا لازم نیست به بچه‌ها بگویید: «سلام میشه hello» همین‌که وقتی یکدیگر را می‌بینید کلمه‌ی hello را استفاده کنید، کودک مفهوم آن را متوجه می‌شود. هر چقدر کودک بیش‌تر در محیط انگلیسی زبان باشد و کلمات و جملات انگلیسی بشنود، به این زبان مسلط‌تر می‌شود. پس شرط اصلی یادگیری، قرار گرفتن در یک محیط انگلیسی زبان است؛ اما در خانه‌ای که حتی گاهی اوقات والدین هم انگلیسی را در حد hello  و goodbye بلدند، چطور می‌توان محیط را آماده کرد؟

لیستی از بهترین کارتون های آموزش زبان برای کودکان

کارتون سیندرلا و زیبای خفته

کارتون 101 سگ خالدار و گربه‌های اشرافی

کارتون آلیس در سرزمین عجایب و پیترپن

کارتون بمبی قسمت اول و دوم

کارتون تارزان و رابین‌هود

مجموعه آموزشی Baby Einstein

مجموعه آموزشی Brilliant Baby

مجموعه آموزشی Fairyland

مجموعه آموزشی Magic English

مجموعه آموزشی Learn English Kids with Song and Story 1

مجموعه آموزشی Learn English Kids with Song and Story 2

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش