اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905154477412957

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در خانه

کد: 139905154477412957

https://bit.ly/2F7kHIE

، تهران , (اخبار رسمی): اگر کسی را برای انگلیسی صحبت کردن ندارید، راههایی برای یادگیری مکالمه انگلیسی در خانه وجود دارد. ما بررسی هفت راه مختلف برای تمرین حرف زدن به انگلیسی در منزل و به تنهایی خواهیم پرداخت.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در خانه
آموزش مکالمه زبان انگلیسی در خانه

قبل از آموزش مکالمه زبان انگلیسی در خانه لازمست توجه داشته باشید که هر راه و روشی برای تمرین انتخاب می کنید نیاز به ممارست و تکرار دارد برای پیشرفت در مکالمه زبان انگلیسی نیاز است به صورت روزانه تمرین کنید؛ هفته ای یک بار یا دو هفته یک بار فایده ای نخواهد داشت. راهکارهای زیر را امتحان کنید:

5 تکنیک برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی در خانه

1- برای تقویت مکالمه به انگلیسی فکر کنید.

گاهی مشکل حرف زدن به زبان انگلیسی نیست، بلکه مشکل نحوه فکر کردن شما به آن است. اگر شما به فارسی فکر کرده و بعد سعی کنید به انگلیسی حرف بزنید دائم در حال ترجمه از زبانی به زبان دیگر خواهید بود. واقعیت آنست که ترجمه کردن اصلا کار آسانی نیست. حتی افرادی که به هر دو زبان مسلط هستند نمی توانند به راحتی ترجمه کنند.

از طرفی دایره لغات و واژگان شما در زبان فارسی بسیار گسترده است و زمانی که جملات خود را ابتدا به فارسی ساخته و سپس سعی در بازگو کردن آنها به انگلیسی داشته باشید، به دلیل محدودیت دایره واژگان در انگلیسی دچار مشکل خواهید شد. بنابراین تمرین کنید از دانش محدود زبانی خود در انگلیسی نهایت استفاده را برده و با جملات و عبارات ساده منظور خود را منتقل کنید.

۲. تا می توانید تقلید کنید.

تکنیک shadowing روشی است که کلیه زبان آموزان فارغ از سطحشان می بایست از آن استفاده نمایند. این روش به تقویت تلفظ و لهجه انگلیسی کمک کرده و همچنین توانایی شما در به هم چسباندن لغات و طبیعی صحبت کردن را افزایش می دهد.

تکنیک shadowing به این صورت است که هر آنچه به انگلیسی می شنوید عینا تقلید و کپی کنید: از جملات در فیلم ها و سریال ها و یا موزیک های انگلیسی تا آنچه در کلاس از اساتید خود می شنوید.

۳. با خودتان انگلیسی حرف بزنید.

با حرف زدن با خودتان در واقع مجبور خواهید شد تمامی لغات و گرامری که بلد هستید را به یاد آورده و برای ساختن جملات از آنها استفاده نمایید. با این روش، شما مغز خود را برای به انگلیسی فکر کردن آماده کرده و آن را تمرین می دهید که تمامی لغاتی که در گذشته یاد گرفته‌اید به خاطر آورد.

سعی کنید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که دقیقا به شما مربوط می شوند و آنها را تا می توانید شخصی کنید تا بتوانید با خودتان به انگلیسی حرف بزنید.

۴. موقعیت های واقعی را شبیه سازی کنید.

اگر انگلیسی حرف زدن با خودتان خیلی برایتان عجیب و غیرقابل توجیه است، سعی کنید به موقعیت هایی که ممکن است در آینده در آنها قرار گیرید فکر کنید. به عنوان مثال خود را در یک سوپرمارکت تصور کنید و به تمامی جملاتی که نیاز دارید در آن موقعیت بگویید فکر کنید و آنها را با خود تکرار نمایید:

?Can I pay by credit card, Can I pay by debit card, Do you have any milk 

۵. جلوی آینه صحبت کنید.

صحبت کردن جلوی آینه نه تنها روش مناسبی برای تقویت مکالمه انگلیسی است، بلکه راهی عالی جهت تقویت اعتماد به نفس شما در یادگیری زبان نیز خواهد بود. زمانی که دندانهایتان را مسواک می زنید، یا دست و صورتتان را می شویید با خودتان در آینه درباره‌ی زندگی روزانه‌تان، اهداف و رویاهایتان به انگلیسی حرف بزنید. سعی کنید موضوعاتی که مستقیما به شما مرتبط هستند انتخاب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش