اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905264496912957

بهترین دیکشنری انگلیسی چیست؟

کد: 139905264496912957

https://bit.ly/316AW18

، تهران , (اخبار رسمی): با دیدن کتاب‌های قطور دیکشنری چه حسی به شما دست می‌دهد؟ آیا از آنهایی هستید که فقط برای پیدا کردن معنی کلمات به سراغ این کتاب‌های حجیم می‌روید؟ یا شاید هم از ترس غرق شدن در دریای کلمات، نزدیکشان هم نمی‌شوید! اگر به هر دلیلی به دیکشنری‌ها روی خوش نشان نمی‌دهید، پس با این مقاله همراه شوید.

بهترین دیکشنری انگلیسی چیست؟
بهترین دیکشنری انگلیسی چیست؟

قصد داریم شما را با دیکشنری‌های متفاوتی آشنا کنیم و راه و روش صحیح استفاده از این کتاب‌های دوست‌داشتنی را به شما نشان دهیم.

ما به شما ثابت می‌کنیم که دیکشنر‌ی‌ها، غول‌های ترسناک ساخته شده از کلمات نیستند و پشت این جلد‌های سخت، کلماتی آغشته به طلا دارند. کلماتی که قرار است دانش انگلیسی‌تان را زراندود کنند.

کلمه‌نوردی با دیکشنری انگلیسی به انگلیسی

شاید شما هم دلتان می‌خواهد وقتی سراغ دیکشنری می‌روید، معنی لغتی را که دنبالش هستید، صاف و پوست‌کنده بگذارد کف دستتان! اما باید بدانید یکی از بهترین راه‌های تقویت زبان انگلیسی مطالعه‌ی دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است. چون به جای اینکه از راه آسفالت بروید و بدون هیچ تلاشی به جواب برسید، طناب می‌اندازید و کم‌کم از صخره‌های پرشیب عبارات و جمله‌های جدید بالا می‌روید و ذهنتان را درگیر کلمات می‌کنید.

Oxford Wordpower dictionary یک دیکشنری همه چیز تمام

این دیکشنری برای زبان‌اموزان سطح متوسط (intermediate) طراحی شده است. کتابی که با 45 هزار کلمه و عبارت به سراغتان می‌آید تا محیط دایره‌ی واژگانی‌تان را بزرگ و بزرگ‌تر کند. همچنین با به کار بردن هر کدام از لغت‌ها در انواع عبارات‌ و جمله‌های کاربردی، به شما کمک می‌کند تا سطح مهارت نوشتاری‌تان را هم بالا ببرید.

دیکشنری Oxford Wordpower dictionary ، سه هزار کلمه‌ی پرکاربرد انگلیسی را برایتان جمع‌آوری کرده و با نشانه‌گذاری این کلمات، تلفظ صحیحشان را به شما یاد می‌دهد. 

با Oxford Essential Dictionary کلمات را سربکشید

این کتاب فرهنگ لغت، 19 هزار کلمه را بسیج کرده تا به کمکتان بیایند و با روش‌های مختلفی خودشان را در حافظه بلندمدتتان جا کنند. شاید بپرسید چطور ممکن است؟ خب ما به شما می‌گوییم. این کتاب با کمک واژه‌های ساده، معنی لغات را برایتان کاملاً روشن و شفاف می‌کنند. آنقدر شفاف که ممکن است خیال کنید، کلمات را توی یک تُنگ بلور ریخته‌اند. روش‌ها و نکات آموزشیِ این دیکشنری هم به شما کمک می‌کنند تا مثل آب خوردن، واژه‌ها را از این تُنگ جرعه جرعه سربکشید. 

دیکشنری Oxford Essential Dictionary با کمک تصاویر، مثال‌، تمرین‌ و انواع بازی و سرگرمی، شما را به یادگیری مشتاق می‌کند. اشتیاقی که باعث می‌شود از زیر و رو کردن کلمات لذت ببرید. از طرف دیگر، نکات آموزشی این کتاب هم برای تقویت مهارت نوشتاری، مکالمه و املا هم چیزی کم نگذاشته و ارائه‌ی 120 نکته‌ی آموزشی، یادگیری تلفظ کلمات را برایتان ساده کرده است.

با oxford picture dictionary به دنیای رنگی کلمات قدم بگذارید

وقتی این دیکشنری را باز می‌کنید، پیش از آن‌که متوجه شوید چهار هزار کلمه آماده شده‌اند که به ذهنتان تزریق شوند جذب صفحات رنگی و تصاویر زیبایش خواهید شد. این دیکشنری تصویری با در نظر گرفتن موضوعات مختلفی مثل خوراکی‌ها، سرگرمی‌ها و انواع مسائل روزمره، کلمات جدید را به شما آموزش می‌دهد.

این کتاب 12 فصل دارد و در ابتدای هر فصل تصاویری از کلمات جدید را می‌بینید. در ادامه هم داستان کوتاهی می‌خوانید. داستانی که کلمات جدید درس در آن جا داده شده‌اند. به‌این‌ترتیب تصویر و داستان دست به دست هم می‌دهند تا کم‌کم دایره لغاتتان را گسترده کنید. تمرین‌های کتاب هم پیچ لغات جدید را در ذهنتان محکم می‌کنند. یادتان نرود که با گوش دادن به فایل صوتی ضمیمه‌ی کتاب می‌توانید صدا را هم به دنیای رنگی این دیکشنری اضافه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش