اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906124526915099

زیمد، همراه دوران سالمندی

کد: 139906124526915099

https://bit.ly/2Z85UEP

، (اخبار رسمی): سالمندان بخشی از جامعه هستند که اغلب توجه زیادی دریافت نمی‌کنند. فقدان یک مرجع مطمئن برای پاسخگویی به نیاز قشر سالمند باعث شد تا شراگیم مرادی با هدف پاسخگویی به این نیازها در دی ماه سال ۹۸ کسب‌وکار زیمد را راه‌اندازی کند. در ادامه داستان زیمد را خواهید دید.

زیمد، همراه دوران سالمندی
سالمندان

هدف اولیه زیمد ایجاد یک مرکز معتبر برای پاسخگویی به مسائل پیش‌روی سالمندان است

سالمندان بخشی از جامعه هستند که اغلب توجه زیادی دریافت نمی‌کنند. با توجه به رشد جمعیت سالمندان، فقدان یک مرجع مطمئن برای معرفی خدمات مورد نیاز این گروه از جامعه بیشتر احساس می‌شود.افراد پس از ورود به بازنشستگی به تدریج وارد دنیای سالمندی می‌شوند. در این دوره از زندگی افراد به دلیل کاهش توانایی جسمی و بیماری‌های احتمالی نیاز به خدماتی مخصوص به خود دارند. همچنین از لحاظ روانی نیز افراد با چالش‌هایی روبرو می‌شوند. پایان زندگی شغلی و ورود به دوره‌ی جدید ممکن است باعث شود افراد در سنین بالا احساس کسالت و بیهودگی کنند و نیاز به مشاوره و راهنمایی در این زمینه داشته باشند. با این وجود، در بیشتر موارد سالمندان توجه کافی دریافت نمی‌کنند و اطلاع‌رسانی مناسب در مورد خدمات موجود برای افراد مسن وجود ندارد.  

 مجموعه این عوامل و فقدان یک مرجع مطمئن برای پاسخگویی به نیاز قشر سالمند باعث شد تا شراگیم مرادی با هدف پاسخگویی به این نیازها در دی ماه سال ۹۸ کسب‌وکار زیمد را راه‌اندازی کند.

در ابتدا زیمد فعالیت خود را با تمرکز بر مسائل مرتبط با سلامت سالمندان شروع کرد. با پیشرفت کار مشخص شد که نیاز سالمندان به دریافت راهنمایی در زمینه‌ی مسائل روحی و سلامت روان بیشتر است. زمینه‌ی بعدی که مخاطبان زیمد نیاز به اطلاعاتی در مورد آن داشتند، مسائل مربوط به  بازنشستگی و قوانین این حوزه بود. این موارد باعث شد تا زیمد جهت فعالیت خود را کمی تغییر دهد و محتوای مرتبط با حوزه‌های گفته شده را منتشر کند.

هر کسب‌وکاری در روزهای نخست چالش‌های خاص خود را دارد. برای زیمد هم این شرایط وجود داشت. تخصص زیمد بر مسائل مربوط با سالمندان باعث شد یکی از چالش‌های اصلی در آغاز راه پیدا کردن نیروی متخصص و آشنا به مسائل افراد مسن باشد. علاوه بر این منابع اطلاعاتی تخصصی در زمینه‌ی نیازهای انسان در زمان سالمندی چندان در دسترس نبود و کار را برای زیمد چالش‌برانگیز می‌کرد. در کنار این چالش‌ها کمی پس از راه‌اندازی زیمد، ویروس کرونا در جهان رایج شد و باعث شد رویه‌های عادی کارها دستخوش تغییرات بسیاری شود. این شرایط برای کسب‌وکاری نوپا همچون زیمد چالش‌برانگیزتر هم بود.

هدف اولیه زیمد ایجاد یک مرکز معتبر برای پاسخگویی به مسائل پیش‌روی سالمندان است. در مدت کوتاه فعالیت خود این کسب‌وکار با استقبال خوبی روبرو شده است. زیمد در این مدت تلاش کرده تا عدم آگاهی در زمینه‌ی چالش‌های زندگی سالمندان را  برطرف کند و مرجعی برای یافتن پاسخ به مسائلی باشد که افراد مسن با آن‌ها روبرو می‌شوند.

گام بعدی زیمد در این مسیر معرفی مراکز و محصولاتی است که کمک می‌کند افراد در سنین بالا آسوده زندگی کنند. در کنار افرادی که سنین بازنشستگی را می‌گذارنند اطرافیان آن‌ها نیز مخاطبین زیمد هستند. افرادی که برای عزیزان سالمند خود نیازمند خدمات متناسب این گروه هستند، می‌توانند با کمک زیمد این خدمات را پیدا کنند.

زیمد تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی محتوای آموزشی در زمینه مسائل سالمندان، به این قشر از جامعه کمک کند دوران سالمندی را به راحتی طی کنند و پاسخی برای چالش‌های این دوره داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیمد: عصای دست سالمندان

زیمد، عصای دست سالمندان؛ دلیل انتخاب شعار زیمد، اهمیت وجود نیروی کمکی برای بهتر زندگی کردن سالمندان است. تیم زیمد حمایت و دانش افزایی بازنشستگان عزیز و افرادی که این روزها دغدغه نگهداری از سالمندی را دارند را به عنوان هدف قرار داده است. به امید روزی که سالمندی، شیرین‌ترین دوره زندگی تمامی افراد بر روی زمین باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش