اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906154530412957

بهترین کتاب گرامر آیلتس

کد: 139906154530412957

https://bit.ly/2ZbcF8z

، تهران , (اخبار رسمی): درک مطلب بهتر در بخش listening و reading و همچنین تولید جملات صحیح در بخش speaking و writing مستلزم دانستن ساختارهای پیچیده زبان انگلیسی است. در ادامه این مطلب بهترین کتاب گرامر آیلتس را معرفی خواهیم کرد.

بهترین کتاب گرامر آیلتس
بهترین کتاب گرامر آیلتس

اکثر داوطلبین آیلتس به دنبال یادگیری تکنیک‌های مختلف برای موفقیت در این آزمون هستند. با توجه به اینکه بخش مجزایی در امتحان آیلتس برای سنجش دانش گرامر انگلیسی افراد وجود ندارد، بسیاری تصور می‌کنند نیازی به مطالعه گرامر برای این آزمون نیست. این در حالیست که دانش گرامر برای موفقیت در کلیه بخش‌های آزمون آیلتس لازم و ضروریست.

معرفی بهترین منابع و کتاب گرامر آیلتس

1-کتاب Grammar for IELTS

کتاب Grammar for IELTS، که توسط انتشارات کمبریج به چاپ رسیده، شامل تمامی نکات گرامری لازم برای موفقیت در آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک است. از نکات بارز کتاب Grammar for IELTS آموزش همزمان گرامر، reading ،listening و writing است. این کتاب شامل 25 درس بوده و به زبان آموزان سطح upper intermediate توصیه می‌شود.

2-کتاب Oxford Practice Grammar

کتاب Oxford Practice Grammar ، در سه سطح basic، intermediate و advanced برای زبان‌آموزان سطوح مبتدی، متوسطه و پیشرفته طراحی شده است. تمامی نکات گرامر انگلیسی به طور کامل در این سه کتاب توضیح داده شده و تمرین‌های و فعالیت‌های متنوعی در هر درس وجود دارد.
در کنار این تمرین‌ها، بخشی به نام Exit Test نیز طراحی شده است که می‌توانید با کمک آن کلیه مطالب کتاب را مرور کرده و از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوید. این کتاب‌ها دارای پاسخنامه بوده و به صورت خودآموز قابل استفاده هستند.

3-کتاب Grammar in Use

کتاب Grammar in use پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی در سراسر جهان است که به عنوان کتاب اصلی یا کتاب کمکی در کلاس‌های زبان یا به عنوان یک رفرنس گرامر به صورت خودآموز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب در سه سطح basic، intermediate و advanced برای زبان‌آموزان در سطوح مختلف طراحی شده و قوانین گرامری را با مثال‌ها و تمرین‌های متعدد آموزش می‌دهد.

4-کتاب Oxford English Grammar Course

‌کتاب Grammar Course توسط دو نفر از مطرح‌ترین اساتید زبان در سطح بین المللی به نام‌های Michael Swan و Catherine Walter نوشته شده و زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا پیشرفته می‌توانند از کتاب مناسب سطح خود نهایت استفاده را ببرند.
تمامی نکات و قوانین گرامر انگلیسی با جزئیات و دقیق در این کتاب‌ها تدریس شده و تمرین‌ها و فعالیت‌های آموزشی متعددی برای یادگیری  گرامر مورد نیاز در انگلیسی محاوره‌ای و نوشتاری طراحی شده‌اند. سئوالی که در ذهن اکثر داوطلبین آیلتس وجود دارد این‌است که کدام یک از این کتاب‌های آموزش گرامر برای آیلتس بهتر هستند.
واقعیت این‌است که از بین سه کتاب Oxford Practice Grammar، Grammar in Use و Oxford Grammar Course هر کدام که در دسترس بود را می‌توانید استفاده کنید چرا که هر سه کتاب بسیار مفید و آموزنده هست. ولی مطالعه‌ی دقیق کتاب Grammar for IELTS برای موفقیت در آزمون آیلتس لازم و ضروریست.

برای اینکه نهایت استفاده از این کتاب‌ها را ببرید ابتدا صفحه اول هر درس که شامل قوانین مربوط به گرامر زبان انگلیسی هستند با دقت مطالعه نمایید. روز بعد، نوبت به انجام دادن تمرین‌های مربوط به گرامر است. تا حد امکان از مطالعه صفحه اول و انجام دادن تمرین‌ها در صفحه دوم در یک روز پرهیز نمایید تا فرصت کافی به ذهن خود برای هضم مطالب و مرور آن‌ها را داده باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش