اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908184736212957

بهترین کتاب مکالمه انگلیسی کدام است؟

کد: 139908184736212957

https://bit.ly/36tEqvW

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به اینکه زبان انگلیسی در حال حاضر زبان بین‌المللی و مشترک بین تمامی مردم جهان است، هدف بسیاری از زبان‌آموزان، یادگیری مکالمه انگلیسی و کسب مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط موفق در موقعیت‌های مختلف به این زبان است.

بهترین کتاب مکالمه انگلیسی کدام است؟
بهترین کتاب مکالمه انگلیسی کدام است؟

در سال‌های اخیر، نتایج تحقیقات در نقاط مختلف جهان نشان داده است حذف کامل گرامر از کتاب‌های آموزش زبان کمکی به پیشرفت مهارت speaking آنها نمی‌کند ولی از طرفی تمرکز محض روی گرامر هم منجر به تقویت مکالمه زبان نخواهد شد. بنابراین، کتاب‌های جدید آموزش زبان انگلیسی شامل بخش‌های کوتاهی از گرامر هستند که با تمرین‌های کاربردی در موقعیت‌های مختلف همراه هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین کتاب مکالمه انگلیسی با لهجه آمریکایی هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین کتاب مکالمه انگلیسی

  • کتاب Touchstone

مجموعه کتاب‌های تاچ استون شامل چهار سطح elementary ، pre-intermediate، intermediate  و upper-intermediate است که بر اساس سطح‌بندی CEFR سطوح A1 تا B2 را پوشش می‌دهد.
به عبارت دیگر زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا فوق متوسطه می‌توانند از این سری کتاب‌های مفید برای تقویت مکالمه زبان استفاده کنند. هر کتاب 12 درس دارد و در هر درس بخش lesson A  و lesson B به تدریس لغات و گرامر مربوط به موضوع درس می‌پردازد.
قسمت سوم هر درس Conversation Strategies یا تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی را آموزش می‌هد. قسمت چهارم هر درس شامل یک reading، listening و writing  است.
علاو بر این، بخش‌هایی به آموزش تلفظ صحیح آمریکایی میپردازد و نحوه تلفظ در مکالمات روزمره را آموزش می‌دهد. در انتهای هر درس بخشی به نام vocabulary notebook وجود دارد که لغات مربوط به درس را مرور می‌کند. پس از اتمام هر سه درس بخشی به نام checkpoint طراحی شده است که تمامی نکات مهم سه درس را در قالب تمرین و فعالیت‌های متنوع مرور می‌کند.

  • کتاب Viewpoint

کتاب‌های ویوپوینت شامل دو سطح primary advanced و secondary advanced  بوده و بر اساس سطح‌بندی CEFR سطوح B2  و C1 را پوشش می‌دهد. به عبارت دیگر زبان‌آموزان سطح پیشرفته می‌توانند از کتاب‌های Viewpoint برای تقویت مکالمه در سطح یک native speaker استفاده نمایند.
هر کتاب 12 درس دارد و بخش اول و دوم هر درس به تدریس لغات تحت عنوان vocabulary in context و همچنین گرامر مربوط به موضوع درس می‌پردازد.
درس سوم مشابه کتاب تاچ استون به تدریس conversation strategies  اختصاص دارد و از طریق یک دیالوگ، ابزارهای موفقیت در مکالمات روزمره انگلیسی را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. بخش چهارم کتاب شامل یک بخش reading و یک بخش listening  و speaking  است.

در این کتاب‌ها، تمرکز ویژه‌ای بر روی مهارت writing داشته و یک بخش مجزا در انتهای هر درس به این مهارت می‌پردازد. در کتاب‌های ویوپوینت نیز بخشی برای مرور لغات هر درس با عنوان Vocabulary Notebook و بخشی برای مرور هر سه درس تحت عنوان checkpoint وجود دارد. 
در انتهای کتاب دو بخش با نام‌های Speaking Naturally و Grammar Extra وجود دارد که اولی به تمرین تلفظ، word stress و intonation پرداخته و دومی شامل نکات گرامری علاوه بر گرامر مطرح شده در درس و تمرین‌های اضافه است.

سری کتاب‌های American English File در شش سطح از مبتدی تا پیشرفته برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی طراحی شده است. به عبارت دیگر، زبان‌آموزان در هر سطحی می‌توانند کتاب مناسب خود را انتخاب کرده و به یادگیری هر چهار مهارت زبان با تمرکز ویژه بر روی speaking بپردازند.
هر کتاب شامل 8 درس بوده و هر درس شامل دو lesson نسبتا طولانی است که در آن گرامر، لغت، تلفظ، reading، listening، speaking و writing تدریس می‌شود. بعد از هر دو درس یک بخش review برای مرور نکات مطرح شده وجود دارد.

در انتهای کتاب پنج بخش writing ، communication، listening ، grammar bank و vocabulary bank  وجود دارد. بخش writing شامل آموزش کامل انواع مختلف متن‌ها و ارائه نمونه موفق از آن نوع writing است. بخش communication شامل تمرین اضافه برای تمرین مکالمه انگلیسی است. بخش listening شامل متن کلیه فایل‌های صوتی در کتاب است. دو بخش grammar bank و vocabulary bank  نکات گرامری و لغات اضافه مربوط به هر درس را آموزش داده و شامل تمرین و فعالیت‌های متنوع در این زمینه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب