اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908264752712957

آموزش موزیکال زبان انگلیسی مخصوص کودکان

کد: 139908264752712957

https://bit.ly/3pAJQy9

، تهران , (اخبار رسمی): دنیای بچه‌های خردسال دنیای بازی، شعر، ترانه و قصه است. هر کس هرچقدر هم که تلاش کند بچه‌ها را از دنیای شاد بازی‌ها خارج کند و پای درس، کتاب و یادگیری بنشاند، آن چنان که باید و شاید موفق نمی‌شود. ازطرفی علم این روزها ثابت کرده است که بهترین سن یادگیری یک زبان دوم، زیر ده سالگی است.

آموزش موزیکال زبان انگلیسی مخصوص کودکان
آموزش موزیکال زبان انگلیسی مخصوص کودکان

سوالی که برای والدین پیش می‌آید این است که، پس چه کنیم؟ چطور بچه‌ها را از عالم بازی‌های کودکانه بیرون بکشیم و به آنها زبان انگلیسی یاد بدهیم؟ جواب این سوال در آموزش موزیکال زبان انگلیسی است که در این مقاله می‌خواهیم به‌طور مفصل در مورد آن صحبت کنیم.

کلید حل ماجرا در دستان آموزش موزیکال زبان انگلیسی است

 خیلی از پدر و مادرها تا اسم یادگیری زبان انگلیسی به بچه‌ها وسط می‌آید سریع به ثبت‌نام در یک کلاس فکر می‌کنند و چیز دیگری به ذهن‌شان نمی‌رسد. ولی بهتر است بدانید رفتن به کلاس زبان برای بچه‌ها همیشه اولین گزینه نیست؛ به‌خصوص که این روزها کتاب‌ها و انیمیشن آموزش زبان انگلیسی کار یادگیری را خیلی ساده‌تر کرده است. ازطرفی گاهی کلاس‌های آموزشی برای بچه‌ها و والدین مشکلاتی هم به‌وجود می‌آورند:

  • بیشتر کلاس‌های حضوری در بازه‌های زمانی یک تا یک‌ونیم ساعته برگزار می‌شوند که این برای بچه‌ها اغلب خسته‌کننده است. بچه‌ها تقریبا بعد از نیم ساعت قرار گرفتن در یک محیط آموزشی خسته می‌شوند و دل‌شان استراحت و بازی می‌خواهد.
  • به مدت زمان کلاس، زمان طولانی و خسته‌کننده‌ی رفت‌وآمد را هم اضافه کنید. این رفت‌وآمد پردردسر در شهرهای شلوغ امروزی می‌تواند هم بچه‌های خردسال و هم والدین‌شان را ناراحت و عصبی کند.
  • پیدا کردن یک کلاس و مربی خوب و مطمئن برای خیلی از والدین سخت و گاهی ناممکن است. همین باعث می‌شود خیلی از پدر و مادرها عطای آموزش زبان به کودکان را به لقایش ببخشند و بی‌خیال همه چیز شوند.

ولی آموزش موزیکال زبان انگلیسی آن هم در منزل می‌تواند خیلی از این مشکلات را حل کند. در ادامه بیشتر در مورد این روش آموزشی و همین‌طور کارتون آموزش زبان انگلیسی موزیکال توضیح می‌دهیم.

قدم‌به‌قدم تا آموزش زبان با آهنگ برای کودکان

کودکان عاشق شعر، موسیقی و بازی هستند. آن طرف دیگر ماجرا هم کارتون‌های موزیکالی قرار می‌گیرند که حسابی هوش از سر کودکان می‌پرانند و شش دانگ حواس‌ بچه‌ها را به‌خودشان جلب می‌کنند.

پس چرا والدین از تمام این‌ها به نفع آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده نکنند؟ وقتی می‌شود در خانه و به‌کمک کتاب‌ها جذاب و کارتون‌های موزیکال به‌راحتی بچه‌ها را وارد بازی یادگیری زبان انگلیسی کرد، چرا اولین قدم را برنداریم؟ این شما و این چند توصیه و نکته در مورد آموزش موزیکال زبان انگلیسی :

  • یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کند تا کودکان در آینده تمرکز بیشتری داشته باشند، بهره‌ی هوشی‌شان بیشتر شود و در سال‌های تحصیل بهتر و فعال‌تر عمل کنند.
  • خیلی از والدین فکر می‌کنند حتما باید خودشان زبان انگلیسی را درحد عالی بدانند تا بتوانند به بچه‌ها آموزش دهند ولی این عقیده از بیخ‌وبن اشتباه است. آشنایی با زبان درحد معمولی یا حتی ابتدایی نیز می‌تواند برای شروع آموزش موزیکال زبان انگلیسی کافی باشد.
  • اگر می‌خواهید آموزش موزیکال الفبای انگلیسی یا درکل آموزش موزیکال را شروع کنید باید یک برنامه‌ی منظم بچینید و با تمام وجود به این برنامه پایبند بمانید. مثلا اگر تصمیم می‌گیرید روزی نیم ساعت با فرزندتان آموزش موزیکال الفبای انگلیسی داشته باشید؛ به‌طور مرتب برنامه را ادامه دهید و هر روز در یک زمان خاص بساط کارتون و کتاب آموزشی را راه بیاندازید.
  • بچه‌ها در طی آموزش موزیکال زبان انگلیسی و درطول شنیدن آهنگ‌ها، تلفظ درست کلمه‌ها و عبارت‌های انگلیسی را یاد می‌گیرند و یکی از بزرگ‌ترین مزایای این نوع آموزش است.
  • بازی مکمل کارتون آموزش زبان انگلیسی موزیکال است. سعی کنید بازی را چاشنی برنامه‌ی یادگیری زبان کنید. هنگام آشپزی، خرید، حمام کردن و… واژه‌های جدید را با کودک تکرار کنید و به بهانه‌های مختلف در دل بازی و تفریح، به مرور چیزهایی که یاد گرفته‌اید بپردازید.
  • در شعر و آهنگ‌های انگلیسی از اصطلاحات عامیانه‌ی زیادی استفاده می‌شود. همین کمک می‌کند تا کودکان در طی آموزش زبان، واژه‌های روزمره و عامیانه‌ی انگلیسی را هم یاد بگیرند و بعدها در مکالمه از این کلمه‌ها استفاده کنند.
  • آموزش موزیکال زبان انگلیسی تقریبا روی یادگیری هر چهار مهارت زبان به کودکان تمرکز می‌کند و بچه‌ها کمابیش با گرامر، مهارت شنیدن، مهارت صحبت کردن و… به یک‌اندازه آشنا می‌شوند.
  • یادگیری همراه با موسیقی مزایای زیادی دارد؛ باعث می‌شود مغز فعال‌تر عمل کند و فرایند یادگیری سریع‌تر شود.

کودکان زیر ده سال در بهترین بازه‌ی سنی یادگیری زبان انگلیسی قرار دارند. تنها والدین خلاق و پیگیر هستند که می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و آموزش موزیکال زبان انگلیسی را شروع کنند. آموزش زبان همراه با موسیقی، بازی، کاردستی و… می‌تواند برای کودکان تا حد زیادی جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش