اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909014761612957

روش یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

کد: 139909014761612957

https://bit.ly/3lYpgFG

، تهران , (اخبار رسمی): یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز، رازهای مهمی را به من آموخت که در این پست آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهم داد. زبان چیزی فراتر از قوانین گرامری و لغت است. دانستن یک زبان دیگر به معنای درک یک فرهنگ دیگر و تمرینِ نگاه کردن به مسائل از یک دریچه جدید و کاملا متفاوت است.

روش یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز
روش یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز

 یک کتاب انگلیسی به تنهایی نمی‌تواند به شما نحوه‌ی صحبت کردن native speaker ها را آموزش دهد. بعضی از اصطلاحات، مانند لغات و عبارات عامیانه می‌توانند معانی متفاوتی داشته باشند که شما در صورت اینکه فقط به کتاب بسنده کرده باشید، از درک و یادگیری آن‌ها عاجز خواهید بود.

اگر واقعا می‌خواهید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، کارهای بسیار ساده‌ای وجود دارند که می‌توانید با انجام آن‌ها در کوتاهترین زمان ممکن، مانند یک ‌native speaker صحبت کنید. در ادامه‌ی این مطلب، روش های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز، که برای زبان آموزان کلیه سطوح از مبتدی تا پیشرفته مناسب هستند، را با هم مرور خواهیم کرد. به خاطر داشته باشید، این هفت راهکار تنها در صورتی موثر خواهند بود که شما ابتدا واجد شرایط زیر باشید:

  • در کلاس زبان ثبت نام کرده باشید.
  • تا حدی با چهار مهارت انگلیسی آشنایی داشته باشید.
  • گرامر انگلیسی را تا حدی بلد باشید.
  • به دیکشنری استاندارد انگلیسی به انگلیسی دسترسی داشته باشید.
  • به طور متناوب در آزمون‌های آنلاین انگلیسی شرکت کنید.

اگر این پنج کار را انجام می‌دهید، زمان آن فرا رسیده که هفت گام جادوئی برای یادگیری زبان را بدانید. همان‌طور که می‌دانید، یادگیری زبان وجوه مختلفی دارد که مهمترین آن‌ها speaking ،listening ،reading و writing هستند. بعضی از ما در تعدادی از این مهارت‌ها ضعیف هستیم و در تعدادی دیگر قوی؛ بنابراین شرکت کردن در فعالیت‌هایی که هر چهار مهارت را پوشش می‌دهند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انگلیسی زبانان را پیدا و با کمک آن‌ها مهارت‌های ارتباطی را تمرین کنید.

خواندن کتاب زبان انگلیسی و چک کردن تلفظ لغات مهم هستند ولی به تنهایی به تقویت مکالمه زبان انگلیسی منجر نخواهند شد. پیدا کردن یک استاد، یک دوست همراه و بهتر از همه یک native speaker که بتوانید مهارت‌های مکالمه زبان را با آنها تمرین کنید، لازم و ضروریست.

لغات سخت انگلیسی را یاد بگیرید.

هر چقدر بیشتر لغت و اصطلاحات انگلیسی بلد باشید، بهتر می‌توانید منظور خود را منتقل کنید. تقویت لغات انگلیسی در هر سطحی لازم است. استفاده از بازی‌های آموزشی از حفظ کردن لیست‌های بلند لغت آسانتر و طبیعتا لذت‌بخش‌تر است. به عنوان مثال می‌توانید بازی قدیمی و معروف اسم فامیل را به انگلیسی انجام دهید؛ لیستی از لغات بنویسید و به نوبت معنی آن به انگلیسی را توصیف کنید تا نفر بعدی کلمه را حدس بزند؛ با آخرین حرف لغت نفر قبل یک لغت جدید و معنی آن را بگویید و …

کتاب‌های صوتی و پادکست انگلیسی گوش دهید.

خواندن به زبان انگلیسی به مراتب آسان‌تر از گوش دادن به native speakerها و فهمیدن مکالمات شفاهی انگلیسی است. این مسئله به ویژه به دلیل لهجه‌ها و تلفظ‌های متفاوت در کشورهای مختلف انگلیسی زبان اتفاق می‌افتد. ولی این مشکل به ظاهر پیچیده، راه حل ساده‌ای دارد: زبان آموزان سطح مبتدی، به داستان‌های کوتاه انگلیسی گوش دهید.

ابتدا داستان را بدون نگاه کردن به کتاب گوش دهید و نکات مهم را یادداشت کنید. سپس مجدد همراه با خواندن کتاب داستان انگلیسی، به فایل صوتی آن گوش دهید و یادداشت‌هایتان را با متن چک کنید. زبان آموزان سطح متوسطه، پادکست‌های انگلیسی گوش کنید.

ابتدا از پادکست‌های کوتاه شروع کنید و وقتی به گوش دادن به آن‌ها عادت کردید، پادکست‌های طولانی‌تر را امتحان کنید. زبان آموزان سطح پیشرفته، به فایل صوتی رمان‌های انگلیسی گوش کنید.

رمانی را انتخاب کنید که به ژانر و موضوعش علاقمند هستید تا بتوانید بارها فایل صوتی آن را بدون احساس خستگی گوش کنید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا به گوش کردن به داستان‌های طولانی با کاراکترهای متفاوت عادت کنید. از طرفی، گوش کردن به رمان‌های انگلیسی شما را با نحوه‌ی استفاده از زبان انگلیسی در مکالمات واقعی روزمره آشنا می‌کند.

فیلم انگلیسی ترجیحا بدون زیر‌نویس تماشا کنید.

نگاه کردن به برنامه‌های تلویزیونی و فیلم به زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان مزایای فراوانی دارد. با استفاده صحیح از فیلم می‌توانید لغات و اصطلاحات انگلیسی را یاد بگیرید، با نحوه تلفظ صحیح لغات آشنا شوید و با تکرار و تمرین جملات صحیح را حفظ کرده و در مکالمات روزمره خود از آن‌ها استفاده کنید. در انتخاب فیلم به جذابیت موضوع و سطح انگلیسی مورد استفاده توجه کنید تا بتوانید بیشترین یادگیری زبان با فیلم را تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]