اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909094777912957

معرفی بهترین کتاب گرامر فرانسه

کد: 139909094777912957

https://bit.ly/39qCW8Y

، تهران , (اخبار رسمی): ما به شما بهترین کتاب گرامر فرانسه برای زبان آموزان خارجی زبان فرانسه به طور ساده و کامل معرفی کرده‌ایم تا زبان آموزان فرانسوی بتوانند مهارت های نوشتاری و گفتاری خود را در کوتاه ترین زمان به بالاترین سطح برسانند.

معرفی بهترین کتاب گرامر فرانسه
معرفی بهترین کتاب گرامر فرانسه

مطمئناٌ اگر کسی روبرویتان بایستد و با چشمان نم‌داری بگوید :« Tu es l’amour de ma vie» (بخوانید: توو عه لِموغ دِمَوی) و متوجه شوید منظورش این بوده که شما عشق زندگی‌اش هستید، حسابی قند توی دلتان آب می‌شود. 

برای درک بهتر چنین موقعیتی پیشنهاد می‌کنیم یک فلاش بک ذهنی بزنید به فیلم رگ خواب تا به یاد بیاورید که کامران چطور با یک جمله‌ی فرانسوی دل مینای قصه را برد. برای همین چیزهاست که زبان فرانسوی را زبان عشاق می‌دانند. ریتم کلمات و آهنگ جملات، صحبت‌های معمولی را هم به سمفونی کلمات تبدیل می‌کند.

اگر شما هم عاشق زیبایی‌های این زبان ‌شده‌اید و دلتان می‌خواهد فرانسوی صحبت کنید، یا اصلا به زیبایی و عشق و آهنگ و این حرف‌ها کاری ندارید و برای مهاجرت به کبک، خیز برداشته‌اید یا به هر دلیلی نمره‌های بالا در آزمون DELF را هدف گرفته‌اید،

در هر صورت شما مخاطب اصلی این مقاله هستید! چون قصد داریم بهترین کتاب فرانسه را به شما معرفی کنیم تا با هر قصدی که یادگیری این زبان را شروع می‌کنید به هدفتان برسید!

با بهترین کتاب گرامر فرانسه روی قواعد دستوری سوار شوید

شکی نیست که مهم‌ترین اصل یادگیری زبان فرانسه ، یادگیری قواعد دستوری‌ است. قواعدی که تنها به کمک یک معلم خوب و یک آموزش ساده، قابل فهم خواهد بود. کتاب گرامری که قصد داریم به شما معرفی کنیم یکی از همین معلم‌های خوب است.

راهنمای جامع دستور زبان فرانسه سوربن

زبان فرانسه به طور کامل در یک جلد!

کتاب گرامر جدید زبان فرانسه برای زبان آموزان خارجی زبان فرانسه به طور ساده و کامل این امکان را فراهم می کند که بتوانند مهارت های نوشتاری و گفتاری خود را از سال دوم آموزش فرا بگیرند.

این کتاب گرامر همچون دوره ای  آموزشی است که این شرایط را برای شما فراهم میکند.

  • بیانی روشن و واضح از قواعد اساسی زبان
  • توضیحات مکتوب به زبانی ساده
  • مثال های متعدد ذر قالب زمینه های روزمره زندگی
  • عناوین مختلف: توجه، ارجاع، نگویید و … که امکان تثبیت یادگیری را فراهم می کندو
  • ضمیمه ها: تابلوی صرف افعال، ساختارهای فعلی، فهرست های الفبایی و …

تمرینات جدید به طور جداگانه و در سه سطح (A1/A2 , B1, B2 مطابق با چارچوب اروپایی مرجع مشترک برای همه زبان ها ) در دسترس هستند و ضمن اینکه به نکات مهم گرامری ارجاع داده شدهاند

مجموعه کتاب های Grammaire Progressive Du Francais

اگر قصد دارید زبان فرانسه را به صورت خودآموز یاد بگیرید، انتشارات CLE با نشر این کتاب، کار را برایتان حسابی راحت کرده است. کتاب Grammaire Progressive Du Francais در سه سطح مبتدی (Debutant)، متوسط (Intermediaire) و پیشرفته (Avance) منتشر شده است که هرکدام به ترتیب شامل 60، 52 و 72 درس هستند.

به‌ علاوه هرکدام از این کتاب‌ها با بیش از 400 تمرین و مثال، نکات گرامری مختلفی را قطره قطره توی ذهن‌تان می‌چکاند تا برای همیشه در حافظه‌ی بلندمدتتان ته‌نشین شوند.

کتاب Grammaire Progressive Du Francais-Avance

ویرایش دوم کتاب Grammaire Progressive du Francais  از انتشارات CLE با هدف تقویت گرامر فرانسه طراحی شده است. این کتاب شامل 72 درس با موضوعات مربوط به گرامر بوده و در هر درس علاوه بر تدریس نکات دستوری، تمرین‌ها و فعالیت‌های متنوعی نیز گنجانده شده است. سطح سوم این کتاب برای زبان آموزان سطح پیشرفته فرانسه مناسب بوده و هم در کلاس و هم به صورت خودآموز قابل استفاده است.

  • شامل سی دی صوتی
  • همراه با یک تست جامع جهت خودآزمایی
  • حاوی بیش از 400 تمرین متنوع
  • همراه با پاسخنامه

کتاب Grammaire Progressive Du Francais-Inter

ویرایش چهارم کتاب Grammaire Progressive du Francais  از انتشارات CLE با هدف تقویت گرامر فرانسه طراحی شده است. این کتاب شامل 52 درس با موضوعات مربوط به گرامر بوده و در هر درس علاوه بر تدریس نکات دستوری، تمرین‌ها و فعالیت‌های متنوعی نیز گنجانده شده است. سطح دوم این کتاب برای زبان آموزان سطح متوسطه فرانسه مناسب بوده و هم در کلاس و هم به صورت خودآموز قابل استفاده است.

  • شامل سی دی صوتی
  • همراه با یک تست جامع جهت خودآزمایی

کتاب Grammaire Progressive Du Francais-Debutant

ویرایش سوم کتاب Grammaire Progressive du Francais  از انتشارات CLE با هدف تقویت گرامر فرانسه طراحی شده است. این کتاب شامل 60 درس با موضوعات مربوط به گرامر بوده و در هر درس علاوه بر تدریس نکات دستوری، تمرین‌ها و فعالیت‌های متنوعی نیز گنجانده شده است. سطح اول این کتاب برای زبان آموزان سطح مبتدی فرانسه مناسب بوده و هم در کلاس و هم به صورت خودآموز قابل استفاده است.

  • همراه با 38 فایل صوتی
  • همراه با پاسخنامه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب