اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909114782512957

بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی چیست؟

کد: 139909114782512957

https://bit.ly/37BrIvU

، تهران , (اخبار رسمی): دیگر لازم نیست نگران پرداخت شهریه‌ی کلاس باشید. مهم‌تر اینکه توی خانه می‌نشینید و رها از دردسرهای شلوغی و ترافیک خیابان، از یادگیری در کلاس خانگی‌تان لذت می‌برید. اگر شما هم مشتاق هستید که کلاس زبان منحصربه‌فردِ خودتان را داشته باشید.

بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی چیست؟
بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی چیست؟

بعید نیست که یکی از مهم‌ترین اهداف زندگی شما هم یادگیری زبان انگلیسی باشد. هدفی که با وجود اهمیت بسیارش، احتمالاٌ به دلایل مختلفی مثل کمبود وقت، کمبود پول و یا هر کمبود دیگری، همیشه به قعر لیست اولویت‌هایتان سقوط کرده است. اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. بهترین راه حل برای این مشکل هم کمک گرفتن از بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی است.

یک کلاس آموزش زبان در منزل به راحتی مشکل کمبود وقت را حل می‌کند چون می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز کتاب به دست بگیرید. از طرف دیگر لازم نیست نگران پرداخت شهریه‌ی کلاس باشید. مهم‌تر اینکه توی خانه می‌نشینید و رها از دردسرهای شلوغی و ترافیک خیابان، از یادگیری در کلاس خانگی‌تان لذت می‌برید. اگر شما هم مشتاق هستید که کلاس زبان منحصربه‌فردِ خودتان را داشته باشید با ما همراه شوید تا بهترین پکیج خودآموز انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

منابع خود آموز انگلیسی یا هلوهای پوست کنده؟

قبل از اینکه سراغ کتاب‌های خودآموز بروید باید بدانید که زبان انگلیسی‌تان در چه سطحی است. ازآنجاکه این موضوع بسیار اهمیت دارد ما کتاب‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که به‌صورت استاندارد سطح‌بندی شده‌اند. همچنین این کتاب‌ها با تمرین‌ها و مثال‌های متنوع به‌همراه پاسخنامه، کاملاٌ به‌صورت خودآموز قابل استفاده‌اند. درست شبیه هلوی پوست کنده! بنابراین ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید، چون قرار است از یکی از این هلوهای دست‌چین شده رونمایی کنیم.

پک آموزش زبان انگلیسی، تمام آنچه که یک خود‌آموز زبان به آن احتیاج دارد

بهترین کار برای سپری کردن یک دوره‌ی خودآموزی موفق استفاده از پک‌‌های آموزشی است. بسته‌هایی شامل کتاب و فایل‌های صوتی که علاوه‌بر آموزش گرامر و لغات، مهارت شنیداری و گفتاری‌تان را هم تقویت می‌کنند. ما بهترین پک‌های آموزش زبان انگلیسی را در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی کرده‌ایم تا به‌سادگی راهتان را پیدا کنید.

برداشتن اولین قدم‌های زبان‌آموزی با کمک پک کتاب‌های خودآموز انگلیسی سطح مبتدی

اگر هنوز ابتدای راه یادگیری هستید و می‌خواهید از صفر شروع کنید، پک کتاب‌های زیر بهترین نقطه‌ی شروع هستند:

Basic grammar in use : این کتاب آموزش گرامر برای کسانی است که می‌خواهند از بِ «بسم الله» با قواعد دستوری زبان انگلیسی آشنا شوند. این کتاب 113 درس را برایتان آماده کرده است و تا گرامر را یادتان ندهد هم ول کن ماجرا نیست که نیست!

هر کدام از این درس‌ها دو صفحه‌اند که در صفحه‌ی اول، مبحث گرامری جدید به شما آموزش داده می‌شود و در صفحه‌ی دوم هم با جواب دادن به تمرین‌ها می‌توانید میزان یادگیری‌تان را محک بزنید. علاوه‌براین‌ها فایل صوتی و نرم‌افزار همراه کتاب هم به شما کمک می‌کند تا لهجه‌ی آمریکایی‌تان را تقویت کنید.

Vocabulary in use elementary: هدف این کتاب این است که سطح یادگیری‌تان در زمینه‌ی Vocabulary (لغات) را از سطح مقدماتی به سطح پیشرفته برساند. کتابی که با 60 درس‌ِ دو صفحه‌ای‌، لغات پایه، لغات ضروری، لغات آکادمیک، لغات تجاری و همین‌طور اصطلاحات عامیانه انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد و دایره‌ی واژگانی‌تان را وسیع و وسیع‌تر می‌کند.

به‌علاوه با پاسخ دادن به تست‌ها و تمرین‌های سطح‌بندی شده‌ی این کتاب نکات آموزشی را برای همیشه در ذهنتان تثبیت خواهید کرد.

Tactics for Listening basic: اگر هنوز به شنیدن زبانی غیر از زبان مادر‌ی‌ عادت ندارید، این کتاب می‌تواند گوش‌تان را با زبان انگلیسی آشتی دهد. حتماٌ می‌دانید که گره‌ی محکمی بین گفتار و شنیدار وجود دارد، به همین خاطر شما با تقویت مهارت شنیداری‌ به تدریج Speakingتان را هم تقویت خواهید کرد.

این کتاب با 24 درس همراه با فایل صوتی از طریق مکالمه‌هایی با موضوعاتی ساده مانند احوال‌پرسی، معرفی کردن، صحبت درباره آب‌وهوا، ورزش، غذا و … گوش‌ و زبان‌تان را به زبان انگلیسی عادت می‌دهد.

تمام کتاب‌هایی را که در این مقاله به شما معرفی کردیم، انتشارات معتبر کمبریج در اختیار زبان‌آموزان قرار داده است. البته باید بدانید نکته‌ی منحصربه‌فرد و جالب این منابع خودآموز انگلیسی شیوه‌ی مطالعه‌شان است.
راهنمای این کتاب‌ها به شما توصیه می‌کند اول از همه به آزمون جامعی که در آخر کتاب آورده شده است، پاسخ بدهید. چون نتیجه‌ی این آزمون نقاط ضعف و قوتتان را به شما نشان می‌دهد. به‌این‌ترتیب متوجه خواهید شد کدام درس‌ها را باید بیشتر بخوانید و کدام را کمتر!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش